Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nado: tror ikke det er mulig å skru PÅ haptic vibration. så hvis du ikke ønsker det er du in luck.

 

iMono: kan ta noen bilder i løpet av morgendagen, har mye fritid for tiden uansett. Anything in particular you want?

Tenker på selve Back, windows, search-knappene. Var å prøvde en HTC 8X i dag og fant ikke ut hvordan jeg skrudde det av. Men hvis det er av allerede så er jeg ekstremt glad.
Lenke til kommentar

Åh DE knappene... Nei de rister når du trykker på dem.

 

Bruker dem ikke så mye.

 

Trodde du mente tastaturet :p

Hmm, vel så lenge det ikke er veldig merkbart så overlever jeg det. Legger vel ikke merke til det etterhvert.

 

Ang. Lefdal. Litt rart at alle modellene uten abonnement SAMTIDIG fikk forskyvet dato?

Tja, godeste Vidar har sagt det så vi får eventuelt henvise til hans innlegg dersom det skulle vise seg at våre bestillinger er forskjøvet frem. Frykter vi ikke kommer noen vei her. Dette har nok skjedd pga Nokia har prioritert Storbritannia, Frankrike og Tyskland.
Lenke til kommentar

Jeg skal klare å vente. Faktumet er dog at Nokia selv har bekreftet 29. november. Nettbutikkene har avertert med dette i lang tid.

 

Det som er irriterende er når man ikke får et skikkelig svar fra noen ledd. Selv ikke Telenor som har foreløpig enerett på den gule kan gi noe svar.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

nei det er nok ikke noe vi kan gjøre med det. håper telenor får inn denne først nå da. da sparer jeg jammen en tusing og. (har bestilling hos lefdal og telenor) ikke avbestilt fra lefdal ennå. avventer og ser litt.

Har bestilling hos Lefdal, Elkjøp, Dustinhome, Komplett og Telenor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...