iMono Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Skikkelig link: Morsom test og flott språk på fyren. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Testet nettopp selv, og det er ganske god damn sinnsykt. Som på videoen. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det mulig å skru av haptic/vibrasjon på touch-knappene? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 For dere som har telefonen: Prøv å ta noen eksemplariske dagsbilder. De jeg finner virkelig bra, blir satt i førsteposten. Sjekk følgende for referanse: Fullt mulig at de er retouchet, men mer ære hvis dere ikke etterbehandler de. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nado: tror ikke det er mulig å skru PÅ haptic vibration. så hvis du ikke ønsker det er du in luck. iMono: kan ta noen bilder i løpet av morgendagen, har mye fritid for tiden uansett. Anything in particular you want? 1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Det er totalt opp til deg. Gjerne bilder med farger og fokus på skarphet, evt. et par makro-bilder. Ang. haptic feedback: http://windowsphone.uservoice.com/forums/101801-feature-suggestions/suggestions/2283926-allow-user-to-disable-vibration-for-the-3-buttons 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nado: tror ikke det er mulig å skru PÅ haptic vibration. så hvis du ikke ønsker det er du in luck. iMono: kan ta noen bilder i løpet av morgendagen, har mye fritid for tiden uansett. Anything in particular you want? Tenker på selve Back, windows, search-knappene. Var å prøvde en HTC 8X i dag og fant ikke ut hvordan jeg skrudde det av. Men hvis det er av allerede så er jeg ekstremt glad. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det er totalt opp til deg. Gjerne bilder med farger og fokus på skarphet, evt. et par makro-bilder. Ang. haptic feedback: http://windowsphone....r-the-3-buttons Thx, men håper virkelig det er slik Slai sier at de er av fra før Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fra Facebook-siden til Lefdal via direktemelding... det gir LITT håp Har min bestilling blitt utsatt til 12.12.2012 elleR er det kun for nye bestillinger?... 21:55 Lefdal Elektromarked Hei, dette gjelder nye bestillinger. Mvh Vidar Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Åh DE knappene... Nei de rister når du trykker på dem. Bruker dem ikke så mye. Trodde du mente tastaturet Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Ang. Lefdal. Litt rart at alle modellene uten abonnement SAMTIDIG fikk forskyvet dato? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Åh DE knappene... Nei de rister når du trykker på dem. Bruker dem ikke så mye. Trodde du mente tastaturet Hmm, vel så lenge det ikke er veldig merkbart så overlever jeg det. Legger vel ikke merke til det etterhvert. Ang. Lefdal. Litt rart at alle modellene uten abonnement SAMTIDIG fikk forskyvet dato? Tja, godeste Vidar har sagt det så vi får eventuelt henvise til hans innlegg dersom det skulle vise seg at våre bestillinger er forskjøvet frem. Frykter vi ikke kommer noen vei her. Dette har nok skjedd pga Nokia har prioritert Storbritannia, Frankrike og Tyskland. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 ordren på min side hos lefdal har nå vitterlig fått dato 12.12.12 og den ble bestilt når datoen var 14nov ellerno. så tror nok dette gjelder alle ordre desverre. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jaja, må jeg vente til desember eller 2013 så må jeg det. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 irriterende greier. jeg er absolutt ikke en av de med god tålmodighet, når jeg først har lyst på noe. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg skal klare å vente. Faktumet er dog at Nokia selv har bekreftet 29. november. Nettbutikkene har avertert med dette i lang tid. Det som er irriterende er når man ikke får et skikkelig svar fra noen ledd. Selv ikke Telenor som har foreløpig enerett på den gule kan gi noe svar. Endret 19. november 2012 av iMono Lenke til kommentar
n900 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 det er ikke fm sender på denne? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 irriterende greier. jeg er absolutt ikke en av de med god tålmodighet, når jeg først har lyst på noe. Tro meg... jeg er har ikke god tålmodighet, veldig frustrert. Men ikke stort vi kan gjøre med mindre vi er tusenvis. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) nei det er nok ikke noe vi kan gjøre med det. håper telenor får inn denne først nå da. da sparer jeg jammen en tusing og. (har bestilling hos lefdal og telenor) ikke avbestilt fra lefdal ennå. avventer og ser litt. Endret 19. november 2012 av n900 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 nei det er nok ikke noe vi kan gjøre med det. håper telenor får inn denne først nå da. da sparer jeg jammen en tusing og. (har bestilling hos lefdal og telenor) ikke avbestilt fra lefdal ennå. avventer og ser litt. Har bestilling hos Lefdal, Elkjøp, Dustinhome, Komplett og Telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå