Fytterakkern Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Flott at Telenor nå leverer det de reklamerte med på TV i ettermiddag. Men med tanke på at Expert kjører et tilbud på 999,- med Telenor Komplett M så er jo valget lett. 50 % dyrere på Telenor. 500 Kr. jeg heller kan bruke på brennvin. Endret 19. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Da er den nettopp lagt ut til forhåndssalg på telenor.no https://nettbutikk.t.../nokialumia920#! Flott! Hvordan blir det hvis jeg bestiller og betaler, men dere blir vesentlig forsinket med levering kontra andre forhandlere? Kan jeg avbestille/heve kjøpet uten noe om og men? Og hvis jeg bestiller i kveld, blir det nye abb. ikke aktivert før jeg får telefonen? Flott at Telenor nå leverer det de reklamerte med på TV i ettermiddag. Men med tanke på at Expert kjører et tilbud på 999,- med Telenor Komplett M så er jo valget lett. Så er det store spørsmålet hvem som får den inn først..? Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg klarer og vente noen dager for 500 Kr, så snål er jeg. Endret 19. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Argai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Men med tanke på at Expert kjører et tilbud på 999,- med Telenor Komplett M så er jo valget lett. 50 % dyrere på Telenor. 500 Kr. jeg heller kan bruke på brennvin. Kan jo hende at Telenor kjører med "gratis" trådløs lader da? Edit: Da var 1 stk. gul Lumia 920 bestilt fra Telenor Endret 19. november 2012 av Argai Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Alt er jo mulig, men det står ingenting om det. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Flott! Hvordan blir det hvis jeg bestiller og betaler, men dere blir vesentlig forsinket med levering kontra andre forhandlere? Kan jeg avbestille/heve kjøpet uten noe om og men? Og hvis jeg bestiller i kveld, blir det nye abb. ikke aktivert før jeg får telefonen? Så er det store spørsmålet hvem som får den inn først..? Jeg kjenner ikke prosedyrene for avbestilling på telenor.no så det må du nesten sjekke der, men det er de som bestiller først som får varen først. Volumet vårt kommer samlet til distributørene og sendes deretter til butikkene/kjedene eller de kunder som har bestilt på telenor.no. Men igjen, det er begrenset volum i forhold til interessen og mange vil nok måtte vente til neste leveranser. Endret 19. november 2012 av Terminal Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Da var 1 stk GUL bestilt fra Telenor! Ja den er litt billigere på Expert, men gidder ikke å vente lengre. Er vanskelig å vite 100% når den kommer, og hvem som får den først, men Telenor er en såpass stor aktør i markedet at jeg vil tro de får inn et greit antall telefoner på første levering. Hadde egentlig håpet på å få bestilt fra djuice, men det er ikke avgjørende. Fikk ganske greit med forsikringspenger på Desire HD'n min, så for min del kunne jeg betalt mer for telefonen, og mindre pr mnd hvis det hadde gått an Lenke til kommentar
n900 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 da bestilte jeg og fra telenor. iogmed at jeg hadde komplett L fra før, så kommer tlf på 3599 totalt når jeg trekker vekk det jeg likevel betaler nå. så da ble det plutselig 1000lappen billigere enn hos lefdal uten abb. håper og tror at telenor får den inn før lefdal. Lenke til kommentar
oystein86 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Blir spennende om de får inn nok gule. I andre land har den fargen vært vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 http://www.idg.no/computerworld/article260458.ece?nl=1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har ingen problemer heldigvis med hverken batteri eller omstarter. Og forumklager er sjelden representativt for majoriteten. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Har du installert Skype-appen, Slai? Har lest at noen mener den kan være årsaken. Min restartet seg for tredje gang for litt siden. Den lå ubrukt på bordet ved siden av meg da det skjedde. Endret 19. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har vært innom alle mobiltelefonkjedene her i byen (Cardiff), og de ytterst få som selger den, selger en variant som er låst til EE-nettverkene (EE, Orange eller T-Mobile). Dette er noe dritt når jeg har tenkt å flytte på meg til sommeren ... Noen steder sa at de ikke får den før på nyåret, andre prøvde å selge 8X eller 820, mens en selger menete at butikkens budsjett- og innkjøpsansvarlig var en tufs når det gjaldt penger. Åhoi. Prøver å finne en ordentlig nettbutikk som kan selge en helt åpen/ulåst utgave, men sliter. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har du installert Skype-appen, Slai? Har lest at noen mener den kan være årsaken. Min restartet seg for tredje gang for litt siden. Den lå ubrukt på bordet ved siden av meg da det skjedde. Jeg lastet den ned nå for å se om jeg også da opplever noe på 8X eller Lumia 820. Supert hvis du poster her dersom du finner at denne appen skaper restarts. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Qweac: jepp, har den inne. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Yeeees Den gule er bestilt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg lastet den ned nå for å se om jeg også da opplever noe på 8X eller Lumia 820. Supert hvis du poster her dersom du finner at denne appen skaper restarts. Skal si fra hvis uninstall av Skype fjerner problemet. Qweac: jepp, har den inne. Ok, prøver uansett uten nå. Edit: http://www.zdnet.com/microsoft-investigating-reported-windows-phone-8-reboots-7000007615/ Endret 19. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hmm, netonnet skal få seg ein skikkelig saftig mail om dei bryter med lovnaden dei gav meg i ordrebekreftelsen på mail. Står som de kan sjå at "ordren vil bli levert i perioden 26.11.12 - 30.11.12"... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ny video med bilder i MØRKET... http://m.youtube.com/#/watch?v=rtCgFW39BL8 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Crazy. Skal teste det nå selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå