Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Times tid med konstant mp3spilling og enda 100% batteri. Nokias patenterte "rett fra 100% til 70% slik at folk tror batteriet er dritbra" løsning, eller... :p ?

 

Er så godt med den der "ny leke" følelsen hver gang jeg sjekker mobilen. Den ser så awesome ut i hvitt med de sorte knappene og den sorte skjermrammen, den brede smoothe formen. I feel like det burde være et valg under "legning" for weirdos som meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm har lest litt her inne og frustrasjonen rundt detta med trådlaus lading.. Stemmer det ikkje at det er operatørbestemt og at dei som blir bestillt uten abbonement skulle få inkludert trådlaus ladar? Da kan det jo henda at me i Norge får med denna ladaren ved kjøp av telefon u/ abbonement?

Hei, Dette stemmer nok ikke. Trådløs lader følger ikke med som standard, men kun dersom operatør/kjede ønsker å kjøre en ekstra aktivitet i forhold til dette.

Lenke til kommentar

Times tid med konstant mp3spilling og enda 100% batteri. Nokias patenterte "rett fra 100% til 70% slik at folk tror batteriet er dritbra" løsning, eller... :p ?

 

Er så godt med den der "ny leke" følelsen hver gang jeg sjekker mobilen. Den ser så awesome ut i hvitt med de sorte knappene og den sorte skjermrammen, den brede smoothe formen. I feel like det burde være et valg under "legning" for weirdos som meg.

 

Kan du legge ut noen bilder?:)

Lenke til kommentar

Lefdal er surrehuer og bløffmakere. Etter de i dag har satt ny dato til 12/12 på min ordreside så har jeg nå sendt de en mail og hvor irritert jeg er på bløffingen.

 

Dette gjør ikke at jeg får telefonen noe tidligere, men bare følelsen av å trykke send på en mail hvor du har vrekt ut av deg en hel del hvor innkompetente de er, det er verdt det.

 

Ikke bare Expert som reklamerer for Nokia Lumia 920 på TV og ikke vet noe om det i butikkene eller har den på lager.

 

Så akkurat en TV reklame på Discovery for Telenormobil hvor de reklamerer for at du får kjøpt de nyeste og hotteste mobilene. Nå også med Nokia Lumia 920 i reklamen. Det var på tide tenkte jeg, og hev meg over pc. Men alt de hadde å by på av Nokia var Lumia 800.

 

Telenor, skal dere bløffe på folk som ikke har helt kontroll på Nokiamodeller og dytte på de en Nokia Lumia 800? Jeg tror dere prøver dere på en dirty en!

 

Så akkurat nå stiller Lefdal, Expert og Telenor i samme klasse. Bløffmakere!

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Lefdal er surrehuer og bløffmakere. Etter de i dag har satt ny dato til 12/12 på min ordreside så har jeg nå sendt de en mail og hvor irritert jeg er på bløffingen.

 

Dette gjør ikke at jeg får telefonen noe tidligere, men bare følelsen av å trykke send på en mail hvor du har vrekt ut av deg en hel del hvor innkompetente de er, det er verdt det.

 

Ikke bare Expert som reklamerer for Nokia Lumia 920 på TV og ikke vet noe om det i butikkene eller har den på lager.

 

Så akkurat en TV reklame på Discovery for Telenormobil hvor de reklamerer for at du får kjøpt de nyeste og hotteste mobilene. Nå også med Nokia Lumia 920 i reklamen. Det var på tide tenkte jeg, og hev meg over pc. Men alt de hadde å by på av Nokia var Lumia 800.

 

Telenor, skal dere bløffe på folk som ikke har helt kontroll på Nokiamodeller og dytte på de en Nokia Lumia 800? Jeg tror dere prøver dere på en dirty en!

 

Så akkurat nå stiller Lefdal, Expert og Telenor i samme klasse. Bløffmakere!

Annonsene er nok laget i god tro fra alle, men dessvere ble forsinkelsen fra Nokia informert om for sent til at man fikk stoppet annonsene. Den skulle egentlig vært i butikk 15. nov som dere sikkert kjenner til. Det kommer veldig begrenset volum ved første leveranse dessverre, men så håper vi det blir bedre.

Med tanke på interessen for produktet i tillegg, så vil dessverre mange måtte vente til både 2. og 3. leveranse før vi vil komme ajour. Leveranser kommer ukentlig fra første leveranse.

Lenke til kommentar

Skulle den egentlig vært i butikk 15. november? Trodde 29. november var den eneste norske datoen vi har fått fra Nokia?

Nei, det var opprinnelig satt en tidligere dato 15 nov som deretter ble utsatt. Det er derfor vi ser alle disse "feilaktige" annonsene.

Det er uheldig for både annonsør og kunde, men lite å få gjort med...

 

Lenke til kommentar

 

Nei, det var opprinnelig satt en tidligere dato 15 nov som deretter ble utsatt. Det er derfor vi ser alle disse "feilaktige" annonsene.

Det er uheldig for både annonsør og kunde, men lite å få gjort med...

31.10.12 var datoen før det igjen på elkjøp hvertfall. Er ikke overasket om vi ikke får den i år.
Lenke til kommentar

Disse datoene som florerer på alle de forskjellige steder nå og all reklame for produktet , samt alle historiene fra forskjellige hold om hvorfor den ikke dukker opp må bare taes med en klype salt har jeg nå forstått. Ingen er lenger til å stole på.

 

Det eneste som tilsier en Nokia Lumia 920 på vei er et sporingsnummer

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Disse datoene som florerer på alle de forskjellige steder nå og all reklame for produktet , samt alle historiene fra forskjellige hold om hvorfor den ikke dukker opp må bare taes med en klype salt har jeg nå forstått. Ingen er lenger til å stole på.

 

Det eneste som tilsier en Nokia Lumia 920 på vei er et sporingsnummer

Du har rett i at ingenting er sikkert før varen er på lager. Vi som operatør kan kun forholde oss til hva leverandørene bekrefter. Nokia har offisielt uttalt at produktet skal være tilgjengelig for Norden 29 november. Så om de holder leveransene vil de første terminalene sendes ut da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...