Erlendz Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Endret min pakke til DHL i siste liten. Regner med jeg får telefonen i morgen. Dhl leverer vel til mitt lokale posthus samme dag hvis jeg ikke er hjemme også? 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ja, det ble nevnt på forrige side at de gjør det Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Du kan velge Djuice abonnement. Takk for svar. Da kan skuldrene senke seg, og bare vente noen dager til Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Takk for svar. Da kan skuldrene senke seg, og bare vente noen dager til Du kan bestille uten telenor i det hele og det store hos Elkjøp og, men de har skrevet at de ikke kommer før 4/12/12. Hos lefdal kjører det 30/11/12 på de uten Telenor:) Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Du kan bestille uten telenor i det hele og det store hos Elkjøp og, men de har skrevet at de ikke kommer før 4/12/12. Hos lefdal kjører det 30/11/12 på de uten Telenor:) Skjønner. Har One Call nå, men kan like godt bytte til Djuice. Hørte med One Call for noen uker siden angående 4G, og de visste ingen ting pr nå. Så da kan det være like greit å være tilknyttet Telenor, slik at 4G på Lumia 920 kan benyttes. I tillegg kjenner jeg nå at en ukes forskjell mellom Telenor-lås og ikke hva gjelder levering, begynner å bli mye Gul Lumia 920 u/ Telenorlås, står nå som 12.12.12 hos Lefdal. Litt sent. Telenor sikrer i hvertfall 4G og Djuice har god fastpris abonnement. Endret 14. november 2012 av chrisAK Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Telenors nett blir nok videreleid av alle selskaper som har leie av nett fra Telenor per i dag. Som basically er alle store aktører utenom Netcom såvidt jeg vet. Phonero, Talkmore, Network Norway, Djuice, osv osv. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Skjønner. Har One Call nå, men kan like godt bytte til Djuice. Hørte med One Call for noen uker siden angående 4G, og de visste ingen ting pr nå. Så da kan det være like greit å være tilknyttet Telenor, slik at 4G på Lumia 920 kan benyttes. I tillegg kjenner jeg nå at en ukes forskjell mellom Telenor-lås og ikke hva gjelder levering, begynner å bli mye Gul Lumia 920 u/ Telenorlås, står nå som 12.12.12 hos Lefdal. Litt sent. Telenor sikrer i hvertfall 4G og Djuice har god fastpris abonnement. 4G fungerer kun for data per dags dato. Dersom du er koblet til 4g så vil du ikke kunne motta/opprette samtaler. Så det er litt bortkasta spør du meg. De håper å få det på plass ila. 2012 men noe sier meg det ikke skjer før 2013. Pluss alltid på når telecombedrifter gir ETA vedr. større endringer/feiletting i nettet. Det har nok noe med deres SLA at de gir såpass feil ETA Lenke til kommentar
n900 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 ser i euronics kundeavis at de reklamerer med lumia 920. men ikke noe om de har den. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Euronics her i Sandnes har ingen fastsatt dato på lumia920 per i går i alle fall. De får inn 8x i løpet av et par ukers tid, slik jeg forstod det. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 ok. dumt de legger den i tilbudsavisa sin når den ikke finnes ennå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det var Euronics Sandnes though, kan være nettsiden eller andre større butikker i kjeden har annen info Lenke til kommentar
n900 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det var Euronics Sandnes though, kan være nettsiden eller andre større butikker i kjeden har annen info finnes ikke på nettsiden i det store og hele.......... Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Holder meg unna Euronics El-kjøp på forus har også fått inn HTC 8X, men det virker som et komprimiss å gå for den nå så Lumia 920 er rett rundt hjørnet (håper jeg) Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hva er sannsynligheten for å få kjøpt denne med abonnement i butikk(Telenor) den 29.(i Oslo)? Nokia Concept Store sa at de får den inn uten abonnement på den datoen, men synes 5000 kroner er litt i overkant mye å bruke på en gang. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kanskje de tar inn 2 lumia 920'er Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Syntes 8X er ufattelig stygg og kjip . Liker designet på 820, 810, Ativ S og 8S, men 8X er... no good for me. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Syntes 8X er ufattelig stygg og kjip . Liker designet på 820, 810, Ativ S og 8S, men 8X er... no good for me. Det er enten 920 eller ingenting for min del. 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Phones4U her i UK har den på lager i butikk, til £460. Kurant pris, men de opplyser at den kun kan brukes med SIM-kort fra Orange, T-Mobile eller EE (alle er egentlig samme selskapet ...), noe som virker rart, når den selges som "SIM Free". I butikken påstod de at dette var pga 4G-funksjonaliteten, siden det kun er EE som leverer dette her i UK. Men, for meg så virker det jo innlysende at den burde fungere ypperlig med andre SIM-kort, bare at man ikke får mer enn 3G ... Får grave litt mer hos butikken tror jeg, men jeg stoler ikke heeelt på den rent tekniske kunnskapen de har der. Å selge kan de i hvert fall ... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Mener huske å ha lest at selv SIM-free fra EE/T-mobile/Orange er låst i to år eller noe før de blir låst opp, uansett hvor SIM-free de mener de er. Men si fra hva du finner ut . Ring dem og hør? nado: Samme her, hadde ikke gått fra SGS3en hvis det ikke var for 920. Endret 14. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Phones4U her i UK har den på lager i butikk, til £460. Kurant pris, men de opplyser at den kun kan brukes med SIM-kort fra Orange, T-Mobile eller EE (alle er egentlig samme selskapet ...), noe som virker rart, når den selges som "SIM Free". I butikken påstod de at dette var pga 4G-funksjonaliteten, siden det kun er EE som leverer dette her i UK. Men, for meg så virker det jo innlysende at den burde fungere ypperlig med andre SIM-kort, bare at man ikke får mer enn 3G ... Får grave litt mer hos butikken tror jeg, men jeg stoler ikke heeelt på den rent tekniske kunnskapen de har der. Å selge kan de i hvert fall ... Jeg skulle likt å visst hvor mange det er som prøver å få tak i mobilen og gir opp pga ventetid/lite lager kontra hvor mange de har solgt i løpet av måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå