Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Vi trenger ikke update for hver gang dere sjekker status på utsendelsen deres. Oss andre som venter på at mobilen her i Norge har ikke noe å tjene på det... Men si gjerne fra hvordan mobilen er når dere får den 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Yeah, sorry, I get a little carried away ^^ . Spent vettu! Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Yeah, sorry, I get a little carried away ^^ . Spent vettu! Hehe ja jeg fatter det, men det gjør det enda mer frustrerende å måtte vente til 29. november eller når den enn skulle komme! 1 Lenke til kommentar
ltrulsse Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Da har jeg hatt telefonen i et par timer. VELDIG fornøyd. Føles som en god kvalitetsklump 1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Oppdatert førstepost. Flere oppdateringer kommer. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 *sjalu* Du fikk med en britisk lader, og må derfor ha deg en annen veggplugg, sant? Spent på å høre mer fra deg mens du samler inntrykk ut over dagen. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 En hvilken som helst Micro USB lader fungerer sikkert bra så trenger vel ikke noen overgang så länge du har en fra för av:) Bruker ladern jeg fikk med min Touch Diamond i sin tid, den er på 1A i stede for 700mA, som den som fölgte med min Titan, og den har en stilig lysende HTC logo Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Mens Lumia 920 er på lager hos flere at-t forhandlere i USA, så ser jeg her at one call ikke regner med at de får den på lager før 17 Desember. Det er jævlig irriterende for oss normenn. Det ser ut som om DHL var valget å gjøre for de som bestillte fra Clove, de leverer i tillegg til postkontoret slik at du kan hente pakken der om du ikke er hjemme ved levering. Noe ikke FedEx gjør. Må si at DHL var kjappe med levering av telefonen til Itrussle. Hvordan ble det med den ladeputen, fikk der noe info om det var noe som fulgte med vedelagsfritt senere fra Clove, slik som hos At-t? De reklamerer at Lumia 920 har innebygget lading både i Norge og Sverige, det står ikke noe om at det er ekstrautstyr sånn helt umiddelbart på førstesiden i skrytet av telefonen og hva den gjør. http://www.telenor.s...-lumia-920.html http://www.nokia.com...lefon/lumia920/ Håper Lefdal klarer å levere telefonen min 3 Desember. (på lager 30 nov.) Endret 14. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 *sjalu* Du fikk med en britisk lader, og må derfor ha deg en annen veggplugg, sant? Spent på å høre mer fra deg mens du samler inntrykk ut over dagen. Kjøpte meg en reciever via Powerbuy som følgte med en engelsk-adapter. Viste seg at jeg kunne fjerne en skrue eller to så var det en vanlig europeisk kontakt inni. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvordan ble det med den ladeputen, fikk der noe info om det var noe som fulgte med vedelagsfritt senere fra Clove, slik som hos At-t? Ikke bekreftet enda, men det kommer nok på http://blog.clove.co.uk/2012/11/12/sim-free-nokia-lumia-920-white-arriving-tomorrow/#comment-30285 når de får svar. Ellers får du kjøpt fatboy ladeputer og nokias vanlige ladeputer, samt NFC-speakeren med trådløs mobillading, er linket til det i førstepost (good work!). Kjøpte meg en reciever via Powerbuy som følgte med en engelsk-adapter. Viste seg at jeg kunne fjerne en skrue eller to så var det en vanlig europeisk kontakt inni. Har den "hvite runde" kontakten fra Nokia N9en og Lumia 800en min, så da går det nok fint . Greit med industristandarder også, siden jeg har litt samsung og slikt liggende. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Nå har jeg fått sendingsbekreftelse på mail fra Clove. Ser på sporingen at forventet ankomst er på mandag. Jeg bor en halvtime utenfor Oslo. Supre greier... Endret 14. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Ikke for å gå OT med sporing og slikt, men sitter og snakker med en på FedEx chatten nå, det er bare estimert tid siden pakken ikke er hentet. Virker som om den godt kan komme tidligere enn forventet tid. Then again; kan ta dritlang tid: FedEx: That is the estimated time, it might arrive earlier, but at the moment we cannot see that its picked up. Me: Hm, okay. The site I purchased the item from said delivery would be 1-2 days, and I picked FedEx over DHL because I had heard of FedEx by reputation as being fast and reliable. But it still might be delivered tomorrow/friday? FedEx: Well, i'm afraid that it takes 1 day extra from Skedsmokorset to Sandines, as it goes via post/bring Me: Oooooohkay... so I shouldnt expect it delivered this week at all then? FedEx: If it arrives to Skedsmokorset tomorrow, and gets cleared through customs without any problems, it will then be forwarded by bring for delivery the day after. so friday. but, i'm afraid that we are currently experincing some delays with our customs department. Me: oh no A friend purchased the same item from the same store and chose DHL, and he got it a day after pickup . I was hoping youd be as fast. FedEx: I'm afraid not, apologize for this. Thank you and i apologize for the inconvenience. Me: aww... well there goes my weekend . Allright, thank you for the information. I hope you have a good day . FedEx: The same to you. EDIT: Ringte Clove og endret til DHL i stedet for FedEx ! Håper det går raskt, går neppe tregere. Endret 14. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 beholder fedex jeg...worst case gjør jeg som sist, stikker innom dem på gardermoen og henter den...jobber i oslo, så setter meg jo bare på lillehammertoget. Tar meg 2 timer t/r, men antakeligvis verdt det jeg bor i Asker, så jeg får nok før helgen uansett, men worst case Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ja hadde jeg hatt sjangs til det, hadde jeg også bare beholdt. 2 timer er jo ingen stress . Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ja hadde jeg hatt sjangs til det, hadde jeg også bare beholdt. 2 timer er jo ingen stress . Kondolerer, vet hvordan du har det... sykt kjibt når det er så nært helgen. 1 Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det stemmer at One Call får den inn 17. desember. Derfor avbestilte jeg min i går. La samtidig inn bestilling hos Elkjøp, som skriver at den sendes 29. november. Må binde meg til Telenor, men regner da med at jeg kan velge et Djuice abonnement. Jeg kan det, eller? For ingen rene Telenor abb er spesielt aktuelle for meg. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Regner meg selv som en tålmodig mann, men kjenner at jeg er på grensen til hva jeg tolerer.. Men jeg skal klare å vente til onecall får dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvordan i alle dager har jeg klart å overse denne tråden?! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det stemmer at One Call får den inn 17. desember. Derfor avbestilte jeg min i går. La samtidig inn bestilling hos Elkjøp, som skriver at den sendes 29. november. Må binde meg til Telenor, men regner da med at jeg kan velge et Djuice abonnement. Jeg kan det, eller? For ingen rene Telenor abb er spesielt aktuelle for meg. Du kan velge Djuice abonnement. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ja hadde jeg hatt sjangs til det, hadde jeg også bare beholdt. 2 timer er jo ingen stress . spørs hvordan du ser på det...eksamenspensum i motorvognforsikring kan jeg nemlig like bra lese på toget som hjemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå