Raspeball Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 I påvente av denne tester jeg en Lumia 820. Denne har samme prossessor, men samme skjermoppløsning som HTC Titan. Ellers har den 8 gb minne, men minnekort. Kamere er heller ikke like bra som 920. Men.....menysystemet er det samme samt at mobilen er like rask. Denne kommer jo ikke før på nyåret eller deromkring, men steike for en mobil. Beklager om jeg nå gjør en liten digresjon fra det tråden egentlig omhandler (920), men er det bekreftet av 820 ikke kommer før over nyttår? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Denne topicen har blitt veldig off-topic og mer en generell Nokia Lumia tråd så det går fint. Siste jeg har lest er at den kommer etter nyttår.. Du kan eventuelt ta en titt på HTC 8X siden de er lignende størrelse. Du får uansett ikke pureview OIS eller trådløslading out of the box med 820. 1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Dette er definitivt en 920-tråd. 820 diskusjoner får tas et annet sted, hvis det da ikke er linket direkte til 920. Lenke til kommentar
ltrulsse Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Da har min ordre fra clove.co.uk ankommet Oslo. DHL = awesome as usual. 15 Departed Facility in OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 07:37 14 Processed at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:20 13 Processed for clearance at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:19 12 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:19 11 Arrived at Sort Facility OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:16 10 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:22 9 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:09 8 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:11 Tuesday, November 13, 2012 Location Time 7 Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:52 6 Transferred through LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:49 5 Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:02 4 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:28 3 Departed Facility in SOUTHAMPTON - UK SOUTHAMPTON - UK 19:30 2 Processed at SOUTHAMPTON - UK SOUTHAMPTON - UK 18:21 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Satan. Det er bra nice. Håper jeg får bekreftelse på min sending tidlig i dag og at den kommer i morgen da :o . Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noe issues rundt batteriet er rapportert. http://gizmodo.com/5960302/is-your-nokia-lumia-920s-battery-draining-too-fast AKIRA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Satan. Det er bra nice. Håper jeg får bekreftelse på min sending tidlig i dag og at den kommer i morgen da :o . Agree! *irritert* 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hm, heldigvis ikke noe spesielt utbredt, og virker som om det bare er en kalibreringssak for mange. 9.45: enda ingen bevegelse på Clove for meg. I so sad. Endret 14. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noe issues rundt batteriet er rapportert. http://gizmodo.com/5960302/is-your-nokia-lumia-920s-battery-draining-too-fast AKIRA Tror dette er i likhet med alle mobiler + vi har blitt flinkere til å lete etter feil. Tipper at SW-update på apps/OS fikser dette om ikke noen charge cycles gjør det. Non-issue mener jeg Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvor får jeg tak i en fatboy-pute og en JBL PowerUp Speaker før jul? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hm, heldigvis ikke noe spesielt utbredt, og virker som om det bare er en kalibreringssak for mange. 9.45: enda ingen bevegelse på Clove for meg. I so sad. De åpner 09:00, eller 10:00 norsk tid...ringte nå Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hva kunne de fortelle deg fornoe lurt da ? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ser Clove er tomme nå. Ja DHL er awesome. Litt kjipe er at de av og til er sene med å sende regning for fortolling. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tror dette er i likhet med alle mobiler + vi har blitt flinkere til å lete etter feil. Tipper at SW-update på apps/OS fikser dette om ikke noen charge cycles gjør det. Non-issue mener jeg Har ikke merket noe til dette selv. Hverken på 920 eller 820. Så det er i hvert fall ikke noe som er et generelt issue. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noe issues rundt batteriet er rapportert. http://gizmodo.com/5960302/is-your-nokia-lumia-920s-battery-draining-too-fast AKIRA Samme sak på WPcentral http://www.wpcentral.com/nokia-lumia-920-windows-phone-experiencing-battery-life-issues Ser ut som det som skal til er et par fulle ut-/oppladinger. Batteriet holder visst da greit 1.5 til 2 døgn og det synes jeg er bra. Har HTC Radar som stort sett er tom kl. 17 - 18... Gleder meg til 920 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Jeg sitter og venter i spenning på beskjed om at FedEx har hentet mobilen min og at den er på vei. Antar at hvis den blir hentet før tolv er det vel likevel ikke noen sjangse for at jeg får den på døra i dag? Småkjipt å sitte hjemme og vente på noe hvis det ikke er mulig at den kommer. Endret 14. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg sitter og venter i spenning på beskjed om at FedEx har hentet mobilen min og at den er på vei. Antar at hvis den blir hentet før tolv er det vel likevel ikke noen sjangse for at jeg får den på døra i dag? Småkjipt å sitte hjemme og vente på noe hvis det ikke er mulig at den kommer. Tja, de åpnet for 45 min siden du når du skrev, så å få noe i dag kan du nok glemme. Det er nok bedre i morgen Da jeg ringte fikk jeg bare telefonsvarer om at de åpnet 09:00, eller 10:00 for oss nordboere 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Update fra Clove: "Hi all, Just to confirm: If you have managed to place an order, your Lumia 920 will be shipped from stock that we receive this week. We shipped as many orders as possible on 13/11, but due to the late arrival of stock and the timings of our courier collections, we were unable to ship some orders. We do expect to ship remaining outstanding orders today. At the moment we do not know when we will receive more stock, nor stock of the other colour variants, but will provide an update as soon as we have some more info." Regner med den går ut i dag til FedEx, da ser jeg den vel tidligst i morgen ja Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Fikk svar ifra onecall i dag eller one2cel : Hei! Denne er forventet inn på lager 17. desember. Nokia får dessverre ikke levert den før. Beklager dette! På nokia norge sin facebook side står det at den er forventet inn 29 november Begynner å bli rimelig frustrert Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Blir mer og mer glad for at jeg bestilte fra Clove når jeg hadde sjangsen. Men det suger jo maks, hvorfor i himmelen er det så tregt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå