Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I påvente av denne tester jeg en Lumia 820. Denne har samme prossessor, men samme skjermoppløsning som HTC Titan. Ellers har den 8 gb minne, men minnekort. Kamere er heller ikke like bra som 920.

Men.....menysystemet er det samme samt at mobilen er like rask. Denne kommer jo ikke før på nyåret eller deromkring, men steike for en mobil.

WP8 er overlegent spør du meg. Det aller beste er at mye av tregheten på apper er borte. Wimp starter asap, Xbox Music funker som bare det og Nokia Music er jo gratis. Alt er silkemykt og mulighetene er maaange i tiden som kommer.

Har brukt WP siden desember igjor, men små avbrekk på Android, men nå blir jeg hos WP. Hvertfall til det kommer noe bedre, er ikke vond å be.

Lenke til kommentar

Venter også i spenning. Ser ut til at mobilene er kommet iallefall, så det er jo great news at de ikke ble forsinket!

Regner med DHL har senere pickuptime enn FedEx.

Dette stemmer nok. Jeg valgte også FedEx...

Satser på at telefonen kommer før helga. Noen som vet hva FedEx gjør hvis jeg ikke er hjemme? Leverer de pakken til mitt lokale postkontor samme dag?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

De leverer inn til posten etter de er ferdig med ruten sin, om jeg husker rett. Dette skjedde meg, jeg gikk rett bort til posten og sa jeg ventet på en pakke, dette var dog i ellevetiden på formiddagen.

Så gikk jeg tilbake i totiden og da kom den rett inn døra.

Lenke til kommentar

Det høres jo bra ut.

Sendte mail til Nokia angående garanti på en telefon kjøpt i England. Fikk dette svaret:

Takk for at du kontakter Nokia Care Kundeservice. Garanti på mobiltelefoner som er kjøpt i EU vil ha garanti i alle EU land, men hvis telefonen ikke er tilgjengelig i dette landet, vil det ikke bli tilbudt samme service og support. Vi anbefaler å ta kontakt med forbrukerombudet for å få vite reglene rundt dette, og om Norge regnes som et EU-land i denne samenhengen eller ikke. I tillegg anbefaler vi å kontakte lokale forhandlere for å høre om disse ville tatt imot en telefon kjøpt i et annet land. Du kan eventuelt sjekke med våres verksted direkte siden Nokia kunder som ikke har forhendler eller har vanskligheter med å bruke sin forhandler kan kontakte disse. Verkstedet heter Deltaservice og kan nås på telefon 32242870 eller e-post [email protected]
Endret av qweac
Lenke til kommentar

Fedex leverer ikke til postkontor, de prøver å levere til deg tre ganger. Så prøver de å ta kontakt med deg på telefon. Hvis ikke kontakt går varen tilbake til avsender. Se nederst på siden her: http://www.suitopia.no/no/faq/

Info fra FedEx om levering: http://www.fedex.com/us/customersupport/tracking/signature/

Kanskje de legger fra seg telefonen ved døra di.

Så en solskinnshistorie om FedEx: http://kyrrebaker.com/2012/06/leveranse_fra_fedex/

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Hm jaha? Da var det kanskje et annet selskap. Dette var Amobils levering av en premie, mener huske det var FedEx, men var sikkert bare Postens levering på døra. Da kan du ignorere alt jeg sa over :p .

Delivery days and times vary by service type:

FedEx Express: Monday through Friday, 8 a.m. to 6 p.m. (and Saturday with Saturday delivery special handling option)

FedEx Ground: Monday through Friday, 8 a.m. to 7 p.m.

FedEx Home Delivery: Tuesday through Friday, 9 a.m. to 8 p.m.; Saturday, 9 a.m. to 3 p.m.

Spent på hvilken metode Clove bruker her.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...