Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde vært lættis da hvis dere som bestilte fra utlandet får telefonen etter oss\kun noen dager før oss for en pris på 5500 ++

 

xD

 

Når grossister sier 17. des, nokia sier 29. nov og noen sier januar 2013...så får vi jo se. Skulle denne bli forsinket har jeg jo enda bestillingen hos Lefdal som ikke er kansellert, så kan bare velge :)

Lenke til kommentar

Når grossister sier 17. des, nokia sier 29. nov og noen sier januar 2013...så får vi jo se. Skulle denne bli forsinket har jeg jo enda bestillingen hos Lefdal som ikke er kansellert, så kan bare velge :)

 

 

Det er under tollingen at både pristillegg og x antall dager forsinkelse blir lagt til. Da er det forsent å kansellere Clove ordren.

 

men jaja, håper egentlig dere får den allerede til uka sånn at dere kan teste den skikkelig for oss andre.

Endret av Triple_DES
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle tro sendingen går direkte fra lager til FedEx som shipper rett til Norges kontorer og rett ut til meg, så slenger tollvesenet/FedEx på en faktura for MVAen og thats that?

 

edit: fikk nettopp epost:

 

"Many thanks for the information. Your order will now be progressed. When we send your order you will receive your tracking reference by email.

We are expecting our machines today, however, probably not in time for Fedex, so your order will be shipped Wednesday for delivery within 1-2 working days."

 

edit2: kommer en gutt og skal se på min SGS3 nå, i mellomtiden blir jeg degradert til min N9 :o

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Slai, jeg bestillte på Lefdal til 4500 inklusiv frakt.

 

Jeg ser over her at Clove leverer varene ihvertfall, som oppgitt i annonsen. Det samme kan ikke sies om Norske nettbutikker, slik som f.eks. Lefdal. Bløffmakere hele gjengen.

 

Men håper at Lefdal ikke sender ut så mye senere enn 29 November, jeg bør ha telefonen enten Fredag 30 November, eller senest Mandag 3 Desember.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Det er under tollingen at både pristillegg og x antall dager forsinkelse blir lagt til. Da er det forsent å kansellere Clove ordren.

 

men jaja, håper egentlig dere får den allerede til uka sånn at dere kan teste den skikkelig for oss andre.

 

Nå overdriver du...tolling tar ca 1-2 timer, du betaler mye for at fedex skal være kjappe...sannsynligheten er god for at hvis jeg blir bra utålmodig drar opp til gardermoen selv og henter, noe jeg kan. Jeg har bestilt nok med FEDEX,DHL og UPS til at det du skriver kun skjer om jeg bestiller urter og kosttilskudd fra iherb...da tar det tid...ellers er det kun ved uheldige omstendigheter. Men min står til

 

Order Reference CT1211131820D2P (13/11/2012) - PROCESS

 

nå...så tviler på at dette blir en kjip dag :D

 

edit: pristillegg er ca 100 +/- kr på private speditører, mens Posten av en eller annen årsak har enormt mye større kostnader ved dette...de skal jo ha 300 kr for samme jobb! :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Samme gjør min. De får som nevnt telefonene inn i dag, men neppe i tide til budselskapenes pickuptime, så de blir nok sendt i morgen, MAO i hånda torsdag/fredag forhåpentligvis.

 

edit: Lumia 920 user guide: http://blog.clove.co..._User_Guide.pdf

 

edit 2: mulig vi som har bestilt fra Clove også får gratis trådløs ladepute fra Nokia (ikke Fatboy, men den der vanlige), Clove venter på oppklaring på det punktet nå :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er under tollingen at både pristillegg og x antall dager forsinkelse blir lagt til. Da er det forsent å kansellere Clove ordren.

 

men jaja, håper egentlig dere får den allerede til uka sånn at dere kan teste den skikkelig for oss andre.

Slik sett ville det vært billigere å kjøpe en flybillett til UK og putte den i lommen på vei hjem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt og se at det er noen som er optimistiske med tanke på leveringstider, fra England til Norge. At en pakke som blir sendt på Onsdag skal være deg i hende Torsdag, det har jeg liten tro på, ikke noe særlig tro på Fredag heller.

 

Fikk en pakke sendt fra Tyskland med DHL sendt som WELTPAKET Premium, Premium (Luftpost) (Norwegen) Ble sendt Mandag 5/11 og ble levert Fredag 9/11.

 

Hadde pakken blitt sendt med UPS Worldwide express så kanskje pakken hadde vært fremme Fredag hvis sendt Onsdag.

 

Ser forøvrig at Lefdal har flyttet datoen enda en gang på når de mottar Lumia 920 til lager. Fra 1/11, 16/11, 29/11 har det nå blitt til 30/11. Lurer på hvor lenge det er til datoen blir flyttet til en gang ute i Desember.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det blir enorm forskjell. Sparer 5% på momsen når du kjøper til UK, samt at leveringen muligens blir en hundrelapp billigere eller så(?), så da hadde du spart... 300 kr ca?

 

Når det gjelder leveringstid har jeg hatt veldig god erfaring fra feks Frankrike med FedEx, så er ikke enormt bekymret for akkurat den delen.

 

Var forresten borte på en butikk og lekte litt med HTC Windows Phone 8x nå nettopp.

 

My impression:

 

...ew.

 

Den falt lite i smak. Stygt design, kjentes kjip ut i hånda, låsetast på toppen av enheten (wtf) og generelt ikke spesielt tiltalende.

 

WP8 var snasnt såklart :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Godt og se at det er noen som er optimistiske med tanke på leveringstider, fra England til Norge. At en pakke som blir sendt på Onsdag skal være deg i hende Torsdag, det har jeg liten tro på, ikke noe særlig tro på Fredag heller.

 

Fikk en pakke sendt fra Tyskland med DHL sendt som WELTPAKET Premium, Premium (Luftpost) (Norwegen) Ble sendt Mandag 5/11 og ble levert Fredag 9/11.

 

Hadde pakken blitt sendt med UPS Worldwide express så kanskje pakken hadde vært fremme Fredag hvis sendt Onsdag.

 

 

Jeg har bestilt opptil flere ganger med DHL fra England og Tyskland, og i 90% av tilfellene har jeg pakken dagen etter den blir sendt (I værste fall har det tatt 2 dager).

 

DHL ordner alt med moms/innport og sender faktura i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...