Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte fra clove.co.uk tidligere i dag. Inkl frakt kom det på ca 4100, så kommer 25% moms i tillegg. Blir vel totalt 5200 ca. Synes det er OK pris. Blir sendt i morgen med DHL ekspress shipping. De bruker som regel bare 1 dag på shippingen :-]

hmm, virker interessant men de har kun hvit så det utgår for min del.

Lenke til kommentar

Hvis jeg går til en Nokia care store eller liknende har jeg vel en garanti direkte fra produsent?

Du får se om det står noe her http://www.nokia.com...upport/garanti/

Edit: For sikkerhetsskyld så ville jeg logget inn på Nokia sin norske nettiside og spurt direkte om dette, så tar du en print screen som dokumentasjon eller ber dem sende deg bekreftelse per e-post.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Sist jeg bestillte noe fra England kom det et gebyr på 295,- + MVA. for fortolling og utleggsgebyr.

I tillegg til prisen på ca. 5350,- med MVA. så kan det komme 369,- i tillegg på telefon. Totalt ca. 5.719,-

Varen min ble sendt av UPS, men de setter tydelivis bort jobben enkelte ganger i sluttleveransen. Posten Norge leverte pakken på døren , men et spedisjonsfirma på Gardermoen sto for fortollingen.

Skulle DHL eller FedEx også sette bort denne jobben så kan det bli dyrt for en telefon som ikke har Norske forbrukerrettigheter.

Jeg skal klare å vente på min telefon som blir levert rundt 29 November til 4500,- og Norsk garanti og forbrukerrettigheter.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Men hva med garanti osv? Tungtvint å sende tlf til storbritannia hvis man får feil.. :wallbash:

Tja, så lenge den er kjøpt i Europa har en som regel 2 års garanti...er vel felles, så jeg har enda til gode å faktisk ha en telefon så lenge en gang, så jeg la inn bestilling hos clove, men de har vært forsinket med 820, så holder ikke pusten akkurat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...