Erlendz Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det er jo bare litt mer enn jeg betaler fra Dustin. Spørs om kanskje tollvesenet bruker litt tid før de sender den videre? Andre som har tenkt samme tanke? Absolutt noe jeg vurderer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg har også bestilt fra Clove. Jeg valgte FedEx selv, da det stod leveringstid 1-2 dager på dem og 1-3 dager på DHL. Forhåpentligvis har jeg den innen fredag da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Noen store ulemper med kjøp fra Clove? Sett bort fra det åpenbare med garanti etc. Er vel akkurat samme telefonen som den vi etter hvert får i Norge? Sett bort fra laderen? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg bestilte fra clove.co.uk tidligere i dag. Inkl frakt kom det på ca 4100, så kommer 25% moms i tillegg. Blir vel totalt 5200 ca. Synes det er OK pris. Blir sendt i morgen med DHL ekspress shipping. De bruker som regel bare 1 dag på shippingen :-] hmm, virker interessant men de har kun hvit så det utgår for min del. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Men hva med garanti osv? Tungtvint å sende tlf til storbritannia hvis man får feil.. 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Men hva med garanti osv? Tungtvint å sende tlf til storbritannia hvis man får feil.. Spesiellt kjip hvis den er DOA (dead on arrival) Du har heller ikke norske reklamasjonsrett, som i seg selv er verdt sin vekt i gull! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvis jeg går til en Nokia care store eller liknende har jeg vel en garanti direkte fra produsent? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Hvis jeg går til en Nokia care store eller liknende har jeg vel en garanti direkte fra produsent? Du får se om det står noe her http://www.nokia.com...upport/garanti/ Edit: For sikkerhetsskyld så ville jeg logget inn på Nokia sin norske nettiside og spurt direkte om dette, så tar du en print screen som dokumentasjon eller ber dem sende deg bekreftelse per e-post. Endret 12. november 2012 av Nado Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fant en Amobil-artikkel om dette. Ser ut som om det er greit med en telefon kjøpt fra England. Artikkelen er ikke akkurat ny men... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg tar uansett sjangsen. Hvis den er DOA og jeg sender tilbake til Clove, vil jeg nok uansett ikke ende opp med telefonen SENERE enn jeg ville fått i Norge. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da har jeg også bestilt fra Clove. Har ikke fått noe informasjon om sendingsdato, men satser på at de sender i morgen. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 hadde de bare hvit? noen som har funnet sort noen plass? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Bare hvit, det kan ta et par uker for de får de andre fargene på clove. Glad det var hvit jeg ville ha =) Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Sist jeg bestillte noe fra England kom det et gebyr på 295,- + MVA. for fortolling og utleggsgebyr. I tillegg til prisen på ca. 5350,- med MVA. så kan det komme 369,- i tillegg på telefon. Totalt ca. 5.719,- Varen min ble sendt av UPS, men de setter tydelivis bort jobben enkelte ganger i sluttleveransen. Posten Norge leverte pakken på døren , men et spedisjonsfirma på Gardermoen sto for fortollingen. Skulle DHL eller FedEx også sette bort denne jobben så kan det bli dyrt for en telefon som ikke har Norske forbrukerrettigheter. Jeg skal klare å vente på min telefon som blir levert rundt 29 November til 4500,- og Norsk garanti og forbrukerrettigheter. Endret 13. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Levert 29.? Av hvem? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Levert 29.? Av hvem? Uten tvil Lefdal. Det gjenstår dog å se når vi får telefonene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Men hva med garanti osv? Tungtvint å sende tlf til storbritannia hvis man får feil.. Tja, så lenge den er kjøpt i Europa har en som regel 2 års garanti...er vel felles, så jeg har enda til gode å faktisk ha en telefon så lenge en gang, så jeg la inn bestilling hos clove, men de har vært forsinket med 820, så holder ikke pusten akkurat Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Nokia bekreftet vel datoen til Clove? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Må si jeg gleder med til en WP8 mobil Gått over til W8 på pcene hjemme, og byttet ut iPad3 med Surface RT 64 gb, og min personlige mening er at alt "flyter" rett og slett mye bedre Men utrolig kipt at ventetiden er så lang på denne telefonen 1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Nokia bekreftet vel datoen til Clove? Clove er vel mer som telenor, de legger ikke ut priser eller noe før det er rimelig sikkert. Men jeg skal innrømme at jeg satt kaffen noe i halsen da jeg så at den er sold out etter jeg bestilte, så jeg undres om jeg fikk en av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå