Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det høres temmelig rart ut! Men det er kanskje et resultat at den ble annonsert og selges fra start hos enkelte operatører, og Onecall var ikke nevnt som en av de.

Håper ikke det er tilfellet for min del også, jeg har firmaabbo hos Netcom og leverandøren vår på telefoni er samkjører med Netcom. Siden de var på listen, så krysser jeg fingrene og håper på det beste!

Lenke til kommentar

Jeg betalte 4 343 kroner hos One Call, men fikk til gjengjeld svar i dag at de ikke får den inn før 17. desember, til tross for salgsstart 29. november. Får hvert fall prøvd ut kameraet på julaften og nyttårsaften!

De sa i eposten at de antageligvis fikk inn en batch før dette, men de ville vel ikke kaste blår i øynene på folk.

Lenke til kommentar
Synes det høres temmelig rart ut! Men det er kanskje et resultat at den ble annonsert og selges fra start hos enkelte operatører, og Onecall var ikke nevnt som en av de. Håper ikke det er tilfellet for min del også, jeg har firmaabbo hos Netcom og leverandøren vår på telefoni er samkjører med Netcom. Siden de var på listen, så krysser jeg fingrene og håper på det beste!
Netcom får disse inn i desember ser det ut som ut i fra nettbutikken.
Lenke til kommentar

Hvordan står det til med skjermoppløsningen?

Håper de går full pupp på denne telefonen, og ikke gjør idiotiske spare-noen-kroner-valg, som jeg har inntrykk av at ofte skjer på de nye WP-telefonene. Hvilket er veldig synd, fordi dette ødelegger for folk som vurderer dem opp mot andre flaggskipmodeller.

Er veldig spent på tester av denne.

Lenke til kommentar

Netcom får disse inn i desember ser det ut som ut i fra nettbutikken.

Ja, men jeg kjøper ikke fra Netcom. Jeg holder meg akkurat nå til hva Nokia og kilden min sier, og hans salgskontakter i Nokia sier månedsskifte november/desember, noe som så langt stemmer greit. :p Pokker ta denne ventingen og usikkerheten!!

Virker som det er softwarerelatert.

Får si som med iPhone, det kommer sikkert en fix...

Vel, det gjør det også :p

Håper de går full pupp på denne telefonen, og ikke gjør idiotiske spare-noen-kroner-valg, som jeg har inntrykk av at ofte skjer på de nye WP-telefonene. Hvilket er veldig synd, fordi dette ødelegger for folk som vurderer dem opp mot andre flaggskipmodeller.

Det finnes en GOD del tester allerede ute på webben, men heller færre tester her til lands. Anbefaler deg ikke å lese iTavisen. Amobil skulle komme med en idag visstnok, og Mobili idag eller i morgen.

De har tatt den helt ut på skjermen forøvrig, sjekk spesifikasjonene her: http://www.nokia.com/no-no/produkter/telefon/lumia920/spesifikasjoner/

Lenke til kommentar

Kommer snart test på WPcentral også, de ville bruke telefonen noen uker for å teste ordentlig før de kommer med den. I motsetning til enkelte norske it-mag. som bruker et par timer på å utføre en "grundig" test...

Lenke til kommentar

Sykt skuffende bildekvalitet.

Ja enig idet, syns det faktisk den er langt dårligere enn jeg hadde forventet på bildekvalitet... Men dette er ikke vanlig til å være Nokia, de pleier å være langt fremme på mobilkamera så skjønner ikke helt hva de driver med på 920...

Ser det kommenteres flere steder nettopp dette.

Btw; hvor er HDMI kontakten på 920 ?? Kan ikke se den på noen av bildene....

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

God og grundig test fra Amobil. De punktene som den får kritikk på er kun relatert til MS og ikke Lumia 920, slik jeg leser det. MS kommer garantert med en stor oppdatering, når de endelig har fått i gang salget; utpå nyåret tenker jeg. Uansett lever jeg godt med de manglene som er nå. Det eneste jeg håper på er at Nokia snarest fikser den lille usikkerheten rundt bildekvalitet i dagslys. Bra bilder, men bør være best. Tipper det er software relatert.

Men om det stemmer at One Call drøyer til midten av desember, så avbestiller jeg nok der i fra...

Lenke til kommentar

Det eneste jeg håper på er at Nokia snarest fikser den lille usikkerheten rundt bildekvalitet i dagslys. Bra bilder, men bør være best. Tipper det er software relatert.

Bra bilder ?? Vil absolutt ikke si det var noe spesiellt bra, omtrent der snittet ligger på toppmodeller idag, eks. IP5 /Galaxy 3. Som både Itavisen og Amobil skriver er kameraet omtrent på linje med disse, unntaket er i mørke omgivelser hvor 920 er noe bedre.

Og å være best på kamera er 920 iallfall langt ifra å være...

Lenke til kommentar

Bra bilder ?? Vil absolutt ikke si det var noe spesiellt bra, omtrent der snittet ligger på toppmodeller idag, eks. IP5 /Galaxy 3. Som både Itavisen og Amobil skriver er kameraet omtrent på linje med disse, unntaket er i mørke omgivelser hvor 920 er noe bedre.

Og å være best på kamera er 920 iallfall langt ifra å være...

Eh...? Hvor skrev jeg "spesielt bra"? Jeg skrev "bra" bilder, hvilket ikke betyr best, men som Amobil skriver så er det on-par med de beste i dag. Så dersom det ikke er bra, så har vi sikkert forskjellig oppfatning av hva som er bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...