Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Har fått ny digitizer med verktøy nå fra ebay. Fun fact: verktøyet. PASSER IKKE! AAAAHAHAHAHAHA fuck ebay. Så nå går jeg rundt i søken etter små verktøy. Prøve Jernia kanskje? Den til å skru ut skruene som holder rammen gikk greit. De som skrur av skjermen/usbpluggen funker ikke. Endret 8. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 OOoooooooooooooog da har jeg en ødelagt 920 . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Neida, telefonen funker. Men digitizeren funker ikke, samt den gir merkelig fargenyanser fra andre innsynsvinkler enn "rett frem". Touch = kaputt. Forventet egentlig ikke annet etter alt jeg brøt og kjeftet på den telefonen mens jeg ødela og monterte den opp som en full stressa dr. Frankenstein. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har byttet skjerm på sin lumia 920? Hvor skaffet dere skjermen og til hvilken pris? Min mor klarte å knuse skjermen, så eneste utvei er bytte. Tenkte å gjøre jobben selv, bare jeg finner delene. Skulle akkurat til å spørre om det samme:p Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Prøvde nettopp. Hold dere unna ebay sier jeg bare... I alle fall de billigere variantene =p . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Prøvde nettopp. Hold dere unna ebay sier jeg bare... I alle fall de billigere variantene =p . Dette med farge nyansene. Tok du av beskyttelsesfilmen på innsiden?? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Troooooor det? Godt mulig jeg ikke gjorde det. Var forbanna på slutten der =p Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Gikk på samme smellen selv:P men har ingenting med manglende touch funksjon, da mitt andre forsøk heller ikke gikk bra Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Enklere å bare kjøpe en ny, ærlig talt. Eller en 830. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg synes telefonen begynner å bli litt "treg". er det noe som har tilbakestilt telefonen til fabrikkstandard? I så tilfelle ble den noe raskere? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Prøver å oppdatere til 8.1. Men oppdateringen står bom på 0%. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har du på wifi? Evnt prøv å slå av og på igjen wifi Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Prøver å oppdatere til 8.1. Men oppdateringen står bom på 0%. Noe jeg kan gjøre? Når jeg oppdaterte med min fars 920 så stod det på 0% LENGE, iallefall flere timer. Han gikk å la seg og lot oppdateringen stå på, og neste morgen var det greit. Sånn vare det med begge stegene i oppdateringen. Endret 12. september 2014 av BigBadAde Lenke til kommentar
blinc Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ser ut til at oppdateringen startet ved at jeg slo av batterisparing. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ser at ikke alt har blitt bedre etter oppdateringen... Delte internett med guttungen, samtidig med at jeg spilte Angry Bird Rio. Telefonen ble så varm at etter 5 minutter sluttet jeg å spille. Etter 20 minutter avsluttet guttungen, men jeg glemte internettdelingen. Noe senere slo jeg av denne. Batteri nede på 56%. 1 time senere nede på 20%, og fortsatt lunken telefon. Resatte den (volum ned / av-på knappen i 10sek) og fikk ettpar timer til. Har vært flere lignende situasjoner med varm telefon - avslutte det som bruker mye strøm/varmer - batteri som tømmes uansett. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har som sagt knust glasset på min 920. Noen som ordner slikt? Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg synes skjermen min er blitt dårligere. Når jeg går inn på nettsider med hvit bakgrunn så er den ikke hvit, men gulhvit. Jeg la godt merke til det når jeg sammenligner med samboerens Xperia Z1 Compact. Fargeprofil: Fargetemperatur kjølig. Fargemetning naturlig. er det noen andre skjerminnstillinger som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå