Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Ikke noe problem i det hele tatt, glad det funket :) . Ja det er ikke spesielt bra informert, det er vel litt sånn bakgateting egentlig. Den jevne forbruker skal serveres ting enklest mulig. "OTA! NO CABLE! JUST AWESOME! DONT EVEN GET UP FROM YOUR COUCH! DONT BAT AN EYE! JUST SIT THERE AND SHIT WILL BE AMAZING!". Osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? Den funker jo nå som den er, men glasset er knust over halve skjermen. Antar jeg får pakken om et par tre ukers tid, men kan si fra hvordan det går.

Ja. Bestillte på Ebay. Første jeg fikk funket ikke, så klaget jeg og fikk ny. Samme der. Så ga opp jeg. Mistenker det er feil versjob jeg fikk til min mors telefon.

Lenke til kommentar

Prøvde i dag å oppdatere min fars Lumia 920. Jeg finner oppdateringen og trykker på at den skal laste ned denne. Den begynner å laste ned, men bli stående på 0%. Er det flere som opplever dette? og hvordan løser vi det?

Spm 2: Det er en hvit trekant øverst på skjermen, hva betyr den? Og hvordan får jeg den evt bort?

Trekanten er som nevnt over roaming-symbolet.

Angående oppdateringen: Har du nok ledig plass på telefonen? Tror den ønsker minst 1,5GB ledig plass før den installerer. Ikke at den trenger all den plassen, men den bruker det til frem-og-tilbake-lagring, sikkert.

Sjekket ikke hvor mye ledig plass var på telefonen i går. men jeg regner med det er nok plass, han har nesten ingenting på den.

Lenke til kommentar

Svar fra Nokia, vet ikke helt om jeg er fornøyd ;)

Hei.

Telefonen gir deg beskjed når oppdatering er tilgjengelig. Vi ber dere om å være tålmodig, oppdateringer for Nokia Lumia 920 serien slippes gradvis.

Hilsen Nokia Care

Alle oppdateringer (iallefall fra Nokia) slippes i "bølger".

Lenke til kommentar

Må lære meg å lese info på telefonen.

Jeg har tydeligvis firmware 3051.40000.1349.0004, som ifølge http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/ er en firmware for operatøren "A1" i Østerrike eller "Wind" i Italia, det stemmer også overens med at Cyan fortsatt er "under testing"

Hvorfor jeg har den firmwaren må fåglarna (evt Elkjøp) vite...

Lenke til kommentar

Jeg har også 3051.40000.1349.0004. Tror min kommer fra MPX. Denne har jeg fått OTA og er også den som NSRT laster ned. Produktkoden min er imidlertid 059R2B4 som samsvarer med rød Lumia 920 beregnet for skandinavia

EDIT: Etter litt research ser jeg at dette også er samme firmware som Telenor har brukt i Norge. Country variant skulle imidlertid vært .0007

Endret av Judaz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...