Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Laster ned, (telenor).

Og det tok sin tid. Dro på butikken underveis, så vet ikke hvor lenge. Hos meg var det først en kort oppdatering, så en lang. Måtte gå på oppdateringer får å få den neste.

Husk å ha klar passord til email osv.

Endret av toreae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte akkurat Cyan nå. Har ikke hatt Developer Preview. Synes faktisk telefonen har bedre respons enn med 8.0! Det er sterkt. Husker i iPhone-tiden, hvor telefonen ble tregere og tregere for hver oppdatering, imponert over hvordan dette er motsatt i Windows Phone-verdenen.

Lenke til kommentar

Prøvde i dag å oppdatere min fars Lumia 920. Jeg finner oppdateringen og trykker på at den skal laste ned denne. Den begynner å laste ned, men bli stående på 0%. Er det flere som opplever dette? og hvordan løser vi det?

Spm 2: Det er en hvit trekant øverst på skjermen, hva betyr den? Og hvordan får jeg den evt bort?

Endret av BigBadAde
Lenke til kommentar

La inn wp8.1 cyan i går. Absolutt bedre enn før. Bestilte ny digitizer skjerm til den og, skal prøve fikse den knuste skjermen. Kanskje den kan bli en grei gps/kamera type deal framover.

Vil anta kameraet er bedre enn note3 sitt.

Lenke til kommentar

Skulle resete telefonen min for å se om jeg kunne få Cyan siden jeg har developer preview. Aktiverte først sikkerhetskopiering og gjorde en manuell sikkerhetskopi før jeg brukte Nokia sin tool for å tilbakestille telefonen.

Nå får jeg ikke noe valg om å hente inn sikkerhetskopien igjen. Hva gjør jeg feil???

Lenke til kommentar

Blah, fortsatt ikke noen cyan på meg.

Spm 2: Det er en hvit trekant øverst på skjermen, hva betyr den? Og hvordan får jeg den evt bort?

Det betyr roaming, at telefonen ikke er på sitt hjemmenettverk. (tilsvarende "R" på Android)

Noen operatører, som OneCall, har Network Norway som hjemmenettverk, og telefonen vil derfor roame på Telenor sitt nett, selvom du er i Norge.

Lenke til kommentar

Prøvde i dag å oppdatere min fars Lumia 920. Jeg finner oppdateringen og trykker på at den skal laste ned denne. Den begynner å laste ned, men bli stående på 0%. Er det flere som opplever dette? og hvordan løser vi det?

Trekanten er som nevnt over roaming-symbolet.

Angående oppdateringen: Har du nok ledig plass på telefonen? Tror den ønsker minst 1,5GB ledig plass før den installerer. Ikke at den trenger all den plassen, men den bruker det til frem-og-tilbake-lagring, sikkert.

Endret av Skavold
Lenke til kommentar

La inn wp8.1 cyan i går. Absolutt bedre enn før. Bestilte ny digitizer skjerm til den og, skal prøve fikse den knuste skjermen. Kanskje den kan bli en grei gps/kamera type deal framover.

Vil anta kameraet er bedre enn note3 sitt.

Gi en lyd om du får til å bytte bare digitizer, byttet på min mors, men den vil ikke fungere. Ingenting skjer når jeg trykker på skjermen.

Lenke til kommentar

Zune fungerer ikke på Windows Phone 8 telefoner.

Takk for oppklaringen!

Nei, Nokia software updater.

Måtte google litt, men fant den, synes den er ekstremt dårlig informert om på nokia/microsoft sine sider.

Laster nå ned Cyan, tusen takk for hjelpen! :)

EDIT: Trodde jeg, grunnet at jeg var dum og ikke sjekka programvareversjon-nummer så lastet jeg ned og reinstallerte Black, og dertil også resatte telefonen.. :(

Endret av trulseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...