Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har byttet skjerm på sin lumia 920?

Hvor skaffet dere skjermen og til hvilken pris?

Min mor klarte å knuse skjermen, så eneste utvei er bytte. Tenkte å gjøre jobben selv, bare jeg finner delene.

Knuste skjermen på min L920 også. Nokia care tar 1500 for bytte av skjerm. Det er også litt vanskelig å gjøre selv,(sjekk ut video på youtube og du vil forstå). Jeg valgte å kjøpe en ny L1520 og kan nesten ikke vente på å få den i posten :)

Lenke til kommentar

Argh er så irritert over at når telefonen ringer og jeg drar opp tastelåsen så legger den automatisk på. Må være superforsiktig og omtrent ikke ta på telefonen for at den skal svare, som regel legger den bare på. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Jeg skal gi bort 920`n til en venn i Vietnam. Han skal da naturligvis bruke vietnamesisk Sim/telefonselskap.

Noen som vet om telefonen støtter vietnamesisk system?

Jeg vet at det ikke er sim-sperre på telefonen og har funnet ut at den kan settes til Vietnamesisk språk (Tieng Viet, regner med dette er vietnamesisk).

Det er ingen grunn til at det ikke skal fungere, er det vel?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte du telefonen din med eller uten abbonement? Er det meir enn 12mnd sida du evt. kjøpte den med abb? I så fall skal det ikkje være noko problem :-)

Jeg kjøpte den MED, for 13mnd siden, så det er ikke noe problem nei :) ..det er jo en stund siden jeg postet, har funnet ut av det, men tusen takk likevel.

Har imidlertid bestemt meg for å beholde den som nød-telefon, den er så jekla bra, og heller kjøpe et par Iphone`s 4ère for en rimelig penge på NetOnNet til dem. Iphone er jo så stort der borte...

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Noen som har byttet skjerm på sin lumia 920?

Hvor skaffet dere skjermen og til hvilken pris?

Min mor klarte å knuse skjermen, så eneste utvei er bytte. Tenkte å gjøre jobben selv, bare jeg finner delene.

Knuste skjermen på min L920 også. Nokia care tar 1500 for bytte av skjerm. Det er også litt vanskelig å gjøre selv,(sjekk ut video på youtube og du vil forstå). Jeg valgte å kjøpe en ny L1520 og kan nesten ikke vente på å få den i posten :)

Jeg gjorde det selv å det var egentlig ikke noe problem, måtte bare være veldig forsiktig, gikk fint bortsett fra at microfonen falt av, å når jeg satt den på gjorde jeg det feil vei :nei: så jeg måtte åpne tlf igjen for å ordne det :w00t:

Endret av Danda
Lenke til kommentar

Ikke så vanskelig å bytte glasset egentlig.

Madammen hadde en fin kniv for å løsne glasset ifra skjermen, samtidig som man bruke varme for å myke opp limet som holdt skjermen.

Bare så synd at delen jeg bestillte på ebay viste seg å være feil på. Touchen ville ikke fungere etterpå.

Mest sansynlig bør man bytte komplett skjerm når man først bytter, noe dyrere, men resultatet blir nok bedre.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

For en fantastisk oppdatering :)

Så mye som har vært savnet...

BatterySense...Wordflow (virker å være meget godt)....det nye Tiles-systemet, du får en ekstra kolonne, eller 2 om du liker de små tilsene....manuell justerbart volum på ringing/apps/notifications......action center...Storage Sense....nytt Start-Theme....mulighet for å fjerne Notification-banneret øverst i skjermen...

Livet leker! :w00t:

Lenke til kommentar

Gleder meg til å oppdatere til WP8.1, dessverre er det umulig akkuratt no da WP Store er nede :-( ååh, utålmodig! :hm:

EDIT: ehm, jobbar MS i det heile tatt med å fikse problemet som er med Store´n for øyeblikket? Har vore nede i heile dag ifølge diverse forum, og er fortsatt ikkje oppe å går igjen..

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt hodetelefoner Nokia Purity Pro, men jeg får det ikke til å virke med nfc eller bluetooth. Når jeg prøver med nfc så skjer det ingenting. Når jeg prøver med bluetooth så finner telefonen settet, men jeg får beskjeden "kan ikke koble til". Det fungere med kabel, men da er jo litt av vitsen borte. Noen som har peiling på hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt hodetelefoner Nokia Purity Pro, men jeg får det ikke til å virke med nfc eller bluetooth. Når jeg prøver med nfc så skjer det ingenting. Når jeg prøver med bluetooth så finner telefonen settet, men jeg får beskjeden "kan ikke koble til". Det fungere med kabel, men da er jo litt av vitsen borte. Noen som har peiling på hva jeg gjør feil?

Det der er et fantastisk headset :)

Er du sikker på at du trykker Connection knappen på selve headsettet før du gjør noe på telefonen?

Altså, gå inn på BT på telefonen, trykk på connection knappen på headsettet og prøv så å connecte på telefonen.

Prøvde det nå, det er ihvertfall måten å gjøre det på her.

Connection-knappen på headsettet sitter på R (høyre side) rett rundt hjørnet der det står MONSTER

Om ikke det fungerer, slett purity pro fra BT på telefonen og prøv på nytt fra scratch.

Og til sist...regner med at du har ladet det opp? Det vil ikke fungere, connecte, om batteriet er flatt, eller tilnærmet flatt.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hodetelefonen har lada i 12 timer++. det virker helt dødt. i følge bruksanvisningen så skal den gi fra seg en pipetone og batteri indikatoren skal lyse når jeg slår den på/bretter den ut hos meg skjer det ingenting. Når jeg trykker på bluetooth knappen så skal den i følge bruksanvisningen blinke hurtig blått dette skjer heller ikke. Nå har jeg lagt hodetelefonen til lading på nytt med en annen lader for å sjekke om det er noe feil på orginal laderen. Hvis ikke det hjelper så blir det vel å sende det tilbake:-((

Lenke til kommentar

Hodetelefonen har lada i 12 timer++. det virker helt dødt. i følge bruksanvisningen så skal den gi fra seg en pipetone og batteri indikatoren skal lyse når jeg slår den på/bretter den ut hos meg skjer det ingenting. Når jeg trykker på bluetooth knappen så skal den i følge bruksanvisningen blinke hurtig blått dette skjer heller ikke. Nå har jeg lagt hodetelefonen til lading på nytt med en annen lader for å sjekke om det er noe feil på orginal laderen. Hvis ikke det hjelper så blir det vel å sende det tilbake:-((

Det er ingenting her som lyser når den er brettet ut, dvs lysene du snakker om lyser i et halvt sekund før de slukker og forblir slukket.

Prøv, i det du bretter ut hodetelefonene, vær veldig rask med å sette de på hodet - Det skal da dukke opp en stemme som forteller deg batteristatus og om du er connected eller ikke.

Jeg ville i tillegg forsøkt en soft reset på 920`n

Edit- side 8-9-10 her. Men dette regner jeg med du allerede har lest om og om igjen.

http://download.fds-ncom.nokia.com/supportFiles/phones/files/pdf_guides/accessories/BH-940/Nokia_BH-940_UG_en_GB.pdf

Det verste er at jeg ikke finner noe info om det ved å google heller...så, om det ikke fungerer er du kanskje den første :hm:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...