Countryman Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Endelig er 6snap ute og jeg kan ta i bruk min nydelig Lumia 920 igjen Men nå kommer virkelig irritasjonsmomentet "manuell voluminnstilling" til sin rett.. Fikk akkurat Snæpp fra den rypa...ho sa et eller annet og det hørtes veldig koselig ut...men mastervolumet var stilt så lavt at jeg ikke fikk det med meg.... tror kanskje ho fridde eller no... 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Snap tilbake at DU MÅ SNAKKE HØYERE så får du vel vite det. Men ja, det er irriterende. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er ikke tilfeldigvis noen som har en idiotsikker måte å resette telefonen på med å holde knapper inne og sånt på vel? Gikk inn i menyen og trykket About -> Reset eller noe sånt. Etter å ha stått med spinnende tannhjul i noen timer så forsøkte jeg power+volned, den restarter, men fremdeles samme opplegg Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Se her: http://www.hard-reset.com/nokia-lumia-920-hard-reset.html Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) 1. Turn your Lumia 920 off. Lettere sagt enn gjort. Den booter jo bare rett opp igjen Edit: Hard reset knappene gir også samme resultat Endret 29. november 2013 av tacomodo Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Alle metodene gir null resultat? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 1. Turn your Lumia 920 off. Lettere sagt enn gjort. Den booter jo bare rett opp igjen Edit: Hard reset knappene gir også samme resultat Hvis ingenting annet funker, prøv denne http://mynokiablog.com/2013/10/11/how-to-easily-fix-the-lumia-reset-spinning-cogs-at-home/ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvis ingenting annet funker, prøv denne http://mynokiablog.com/2013/10/11/how-to-easily-fix-the-lumia-reset-spinning-cogs-at-home/ Flotters! Den guiden feilet halvveis gjennom, men softwaren sin måte å herje med drivere og greier når man koblet den til og bootet den ser ut til å ha gjort susen! Nå er den i alle fall brukbar igjen. Mange takk! Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det noen som har fått Feilkode 80070018 i forbindelse med mail? den bare dukka uten noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ikke hatt denne selv, men tok en rask Google: Code 80070018 = ERROR_BAD_LENGTH. Go online to your webmail and look for all mails that have very long subjects, delete them and start sync'ing again Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har prøvd det uten resultat Lenke til kommentar
6arken Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det noen som kan anbefale en lydbok-app som ikke trenger registrering, og som opererer uavhengig av innebygd mediaspiller, gjerne med mulighet for å lage ett bokmerke. Jeg vil gjerne ha den innebygde til å ta seg av musikk. Ikke så nøye om å fortsette fra siste album som er lytta til. Med Lydbok derimot synes jeg det hadde vært rimelig greit å kunne fortsette fra det jeg sist lytta til. Jeg har prøvd et par forskjellige apper, men hvis jeg har spilt musikk etter å ha lytta til lydbok, må jeg begynne på nytt i lydboka, og lete meg frem til siste lyttede "posisjon". Helst skulle appen være gratis (selvfølgelig), men hvis en anbefaling går mot en som koster penger betaler jeg gjerne for det, hvis den gjør som jeg vil. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som vet hvordan en får slått av pin kode på sim kortet? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som vet hvordan en får slått av pin kode på sim kortet? -Trykk på "Phone" (som om du skal ringe noen) -trykk på de tre prikkene nede i høyre hjørne og velg settings -scroll deg ned til SIM Security og deaktiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Var det sånn at man kan levere inn telefonen et sted for å fjerne støvet i frontkameraet? Telefonen skal selges snart, Lumia 1520 neste, så det er på tide å pusse den opp. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fikk fikset min 920 for en stund siden. Har Telenor så jeg leverte i telekiosken, gikk på garanti uten spørsmål. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 I dag virker plutselig ikke kameraet mitt lenger. :o Uansett hvilken app jeg starter, er det bare svart. Både kamera foran og bak. Prøvd å skru av og på og soft reset. Prøvd å resette kameraet i settings. Noen tips? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Skulle ikke prøvd å hard resette den, fått det problemet med tannhjul som bare spinner og spinner. Blir å legge inn OS på nytt manuelt, da. Får jeg i samme slengen Black. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Da er telefonen satt opp på nytt, men ingen kameraer fungerer. Hvordan får jeg kontakt med Nokia for å sende inn på rep? Nettsiden deres gir meg bare et tlf. nr. som koster 14 kr/min, og det er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Prøv @nokianorge på Twitter eller PM til Nokia Norge på face, de pleier å svare kjapt. + at da koster det i alle fall ikkeno' Ellers er det vel å levere via forhandler. Til Telenor er det telekiosken som tar imot til rep. Aner ikke hvordan det er med andre operatører, noen?? Enig i at å betale for å få service er ganske latterlig, har fortsatt ikke funnet et eneste nummer til Telenor eller Nokia som ikke koster flere skjorter... :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå