Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle Pro Camera komme med GDR2? Jeg kan ikke se å ha fått det i app-listen min ... Ligger heller ikke under "Lenses" i den vanlige kamera-appen.

Det er en egen app du må laste ned, men den lar seg bare laste ned etter ferdig innstallert GDR2 :)

Bare å laste ned fra Store.

Du skylder meg en iskald cola!

Lenke til kommentar

Skulle Pro Camera komme med GDR2? Jeg kan ikke se å ha fått det i app-listen min ... Ligger heller ikke under "Lenses" i den vanlige kamera-appen.

Den ligger i Nokia Collection i Store. Den nyeste versjonen har endret navn til Nokia Camera, som er en sammenslåing av Pro Camera og Smart Camera.

Lenke til kommentar

Da har jeg også fulgt denne guiden, for å oppdatere til GDR3: http://www.amobil.no/artikler/guide-slik-far-du-nye-windows-phone-uten-a-vente/152999 og det har fungert fint. Ikke de store forskjellene, men en oppdatert mobil gir jo en godfølelse.

Gjorde det samme. Har fungert fint en ukes tid, men nå står telefonen som en "pinne i ku-møkk". Ikke hatt hverken frys- eller reboot-problemer etter Amber-oppdateringa, men nå er problemet tydligvis tilbake ... :realmad:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjorde det samme. Har fungert fint en ukes tid, men nå står telefonen som en "pinne i ku-møkk". Ikke hatt hverken frys- eller reboot-problemer etter Amber-oppdateringa, men nå er problemet tydligvis tilbake ... :realmad:

Sånn er det vel innimellom når man asolutt må ha Beta/lenge-før-tida oppdateringer o.l...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn er det vel innimellom når man asolutt må ha Beta/lenge-før-tida oppdateringer o.l...

Mulig det, men dette er vel ingen Beta? GDR3 Preview har faktisk samme OS versjon som den som er offisielt tilgjenglig som Windows Phone Update 3 på HTC 8X.

Jeg mangler jo Nokia's Black firmware oppdatering, så det kan jo hende at den vil "gjøre susen" (men det står ingensteder at oppdatert firmware er påkrevet ...).

Er ellers enig med deg - ingen "dom" før offisiell versjon er sluppet ;)

Lenke til kommentar

må være noe galt me din oppdatering da. Har selv GDR 3 nå og det fungerer utmerket. Har ikke hatt frys eller reboot siden Amber kom

Lenke til kommentar

Har hatt en mail-synk "defekt" helt siden jeg fikk 920`n ,som jeg egentlig har lært meg å leve med men som jeg likevel kunne tenkt meg å fikse.

-Om Jeg (på pc`n i Outlook) flytter en mail fra inbox til en "mappe" blir mailen alltid liggende igjen i telefonens inbox. Dette vil ikke synkronisere og medfører at telefonens inbox er stappfull av gamle mailer.

-om jeg sletter en mail i telefonens inbox vil den alltid ligge der på nytt når jeg logger meg på i Outlook via PC.

Den eneste måten jeg får fjernet mailer fra telefonens inbox er altså, via pc, å slette dem fra Outlooks inbox, men nå har det seg slik at jeg tar vare på mye mail og de legges i mapper for fremtidig oppbevaring.

Er faktisk usikker på hva denne mail-appen heter men den står bare oppsatt som "Live" i app-lista mi. Jeg finner den ikke i Store og tror kanskjeikke det er en app i hele tatt, snarer et "account-symbol"?

En annen ting....hver gang jeg åpner en mail på telefonen står det "Internet pictures are blocked. Read about privacy"

jeg må aktivere/trykke på "download pictures" hver gang og ønsker å ha dette automatisert men finner ikke innstillingene for det.

Noen som har fått dette til å fungere bedre enn meg?

Lenke til kommentar

Har hatt en mail-synk "defekt" helt siden jeg fikk 920`n ,som jeg egentlig har lært meg å leve med men som jeg likevel kunne tenkt meg å fikse.

-Om Jeg (på pc`n i Outlook) flytter en mail fra inbox til en "mappe" blir mailen alltid liggende igjen i telefonens inbox. Dette vil ikke synkronisere og medfører at telefonens inbox er stappfull av gamle mailer.

-om jeg sletter en mail i telefonens inbox vil den alltid ligge der på nytt når jeg logger meg på i Outlook via PC.

Den eneste måten jeg får fjernet mailer fra telefonens inbox er altså, via pc, å slette dem fra Outlooks inbox, men nå har det seg slik at jeg tar vare på mye mail og de legges i mapper for fremtidig oppbevaring.

Er faktisk usikker på hva denne mail-appen heter men den står bare oppsatt som "Live" i app-lista mi. Jeg finner den ikke i Store og tror kanskjeikke det er en app i hele tatt, snarer et "account-symbol"?

En annen ting....hver gang jeg åpner en mail på telefonen står det "Internet pictures are blocked. Read about privacy"

jeg må aktivere/trykke på "download pictures" hver gang og ønsker å ha dette automatisert men finner ikke innstillingene for det.

Noen som har fått dette til å fungere bedre enn meg?

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på ditt første problem, men når det gjelder bilder i mail så lastes de aldri inn automatisk. Du må trykke på ett av de for å laste bilder :)

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på ditt første problem, men når det gjelder bilder i mail så lastes de aldri inn automatisk. Du må trykke på ett av de for å laste bilder :)

Jaujau...men det begynner å bli irriterende i lengden serù...det står at det har med "privacy reasons/agreements" å gjøre...hvorfor?

man burde da kunne sette dette til å laste automatisk mener jeg....noen ganger er jo "download pictures" så "smått" at man ikke treffer osv...lol...ingen krise men..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...