Kurio Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bare å syte å klage så får du proxyupdaten (Skifte av deler) som eliminerer det problemet. Hvis du venter vil mest sannsynlig skjermsensoren klikke (Som har skjedd meg 3 ganger) Som har skjedd med deg, telefonen skal ikke i sandkassen. Blitt brukt ihvertfall uten problemer her, og mange bedrifter på IT-Fornebu. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kjenner ingen selv med problemer. Jeg hadde et mikrofon problem, men det ble ordnet og den er tilbake for fullt igjen, like kjapp som når jeg tok den ut av esken ved årsskifte Hadde du problemet at de du snakket med ikke hørte hva du sa til tider, og du måtte holde prate med munnen helt inntil mikrofonen for at de skulle høre? Hva var løsningen? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hadde du problemet at de du snakket med ikke hørte hva du sa til tider, og du måtte holde prate med munnen helt inntil mikrofonen for at de skulle høre? Hva var løsningen? Det var akkurat det problemet jeg hadde, folk hørte meg ikke. Løsningen var å sende den inn på reparasjon. Det de så gjorde var å bytte mikrofon rett og slett. Siden har det ikke vært noe problem Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Som har skjedd med deg, telefonen skal ikke i sandkassen. Blitt brukt ihvertfall uten problemer her, og mange bedrifter på IT-Fornebu. Tror du jeg jobber i en sandkasse? Hva med å ta deg en bolle? Telefonen har blitt brukt helt vanlig i et normalt kontormiljø. Støvproblemene har nok mer med Nokia sin litt manglende QA for å få disse telefonene ut. Jeg er langt fra den eneste. Heldigvis for noen så har de nå fått nye deler som skal bøte på problemet til de telefonene som er berørt av dette. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror du jeg jobber i en sandkasse? Hva med å ta deg en bolle? Telefonen har blitt brukt helt vanlig i et normalt kontormiljø. Støvproblemene har nok mer med Nokia sin litt manglende QA for å få disse telefonene ut. Jeg er langt fra den eneste. Heldigvis for noen så har de nå fått nye deler som skal bøte på problemet til de telefonene som er berørt av dette. Jeg vet at dette er et vesentlig problem på eldre modeller, det er helt klart. Men sendte inn min tidlig i februar, og allerede da var patchen med det nye glasset uten mellrom kommet. Anbefaler deg et silikon deksel ens, ihvertfall Nokia er et som dekker forran mellomrommet utmerket. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ser litt på denne "gamle" telefonen. Leter egentlig kun etter en grei 4g-telefon og ser jo at 920 utkonkurrerer de fleste prismessig. Ennå et godt kjøp? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ser litt på denne "gamle" telefonen. Leter egentlig kun etter en grei 4g-telefon og ser jo at 920 utkonkurrerer de fleste prismessig. Ennå et godt kjøp? Det er en kjempeflott telefon som forsatt er mye bedre enn Lumia 925. Er ikke mange bedre Windows 8-telefoner på markedet enda, Lumia 1020 er et unntak. Ser Lumia 920 ligger nesten nede på 2K blank, altså et kupp. Flott applikasjonssenter er det nå og, kontra i fjor. Gratis fullverdignavigasjon som fungerer utmerket og gratis streaming. Flott tlf! Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Absolutt et veldig godt kjøp til ca. 2000 som du kan få den til nå Har byttet til 1020 nå, kun pga kameraet som er helt fantastisk. Ellers er 920 nesten identisk, godt kamera på den også, Pro Cam appen fungerer flott på 920 også. Ellers er jo bare appene fra Nokia verdt prisen alene, navigasjon med kart lagret på mobilen, photobeamer, trådløs lading, Nokia musikk, alle fotoappene, Office, OneNote ++ 920 kan også oppgraderes til Wp8.1 som kommer en gang over nyttår, vår... 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Absolutt et veldig godt kjøp til ca. 2000 som du kan få den til nå Har byttet til 1020 nå, kun pga kameraet som er helt fantastisk. Ellers er 920 nesten identisk, godt kamera på den også, Pro Cam appen fungerer flott på 920 også. Ellers er jo bare appene fra Nokia verdt prisen alene, navigasjon med kart lagret på mobilen, photobeamer, trådløs lading, Nokia musikk, alle fotoappene, Office, OneNote ++ 920 kan også oppgraderes til Wp8.1 som kommer en gang over nyttår, vår... Enig! Hvor dyrt kan man få 1020 i disse dager? Vil spesielt skyte inn stor enighe ang. gratisnavigasjonen her..(noe jeg betalte 4-500kr for da jeg hadde Android, og det fungerte ikke på langt nær så godt som på 920`n) men..Pro Cam appen er jeg nok en av de få brukerne som ikke er helt fornøyd med.. Dvs, jeg tar masse bilder, men har liksom ennå ikke fått helt taket på de manuelle justeringene og føler at jeg ikke får det helt til. Dette har endt med at jeg kun bruker manuell zoom (som er helt fantastisk) og heller fikser på lys/kontrast/farger manuelt i 4-5 fotoapper jeg har ved siden av...vet ikke helt...jeg sammenligner en del bilder tatt med den gamle Note1`n og de er rimelig gode de også asså.. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 1020 ligger vel på oppunder 5000,- uten abo. Kjøpte selv for 800,- (fritt ringe, sms, 100000 MB) Kamera og video m/stereoopptak er helt rått Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvis du sammenlikner prisen vs Lumia 920 og Lumia 1020, så får du en mye bedre pakke i 920 mtp pris.. Er ikke stor forskjell, og du merker faktisk ikke STOR forskjell når vi tenker på hastighet osv, selvom begge oppererer med forskjellig klokkehastighet +++. Jeg anbefaler deg 920 kontra 1020 hvis du ikke har spesielle krav, og prisen er fantastisk. Skal selv nevne at jeg har 1020, og det er en knakende god tlf som var en god oppfølger til 920, og verdt hver eneste krone... Men 920 er forsatt en sterk tlf som gir deg en helt nydelig brukeropplevelse som ingen andre tlf i samme prisklasse kan konkurrere med... Lenke til kommentar
6arken Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Da har jeg også fulgt denne guiden, for å oppdatere til GDR3: http://www.amobil.no/artikler/guide-slik-far-du-nye-windows-phone-uten-a-vente/152999 og det har fungert fint. Ikke de store forskjellene, men en oppdatert mobil gir jo en godfølelse. Endret 26. oktober 2013 av 6arken 1 Lenke til kommentar
Sverker Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg sliter med at spillelister i Xbox Music ikke synkroniseres skikkelig til telefonen. jeg har brukt web spilleren og lagt til noen sanger der. Bare noen vises i den samme spillelisten i telefonen. Har nå 66 sanger i web spilleren, men bare 49 i mobilen. Er det noen som har noen tips til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da har jeg også fulgt denne guiden, for å oppdatere til GDR3: http://www.amobil.no/artikler/guide-slik-far-du-nye-windows-phone-uten-a-vente/152999 og det har fungert fint. Ikke de store forskjellene, men en oppdatert mobil gir jo en godfølelse. Gjort det samme selv, Lumia 1020 og 920. Er ikke forskjell dessverre, faktisk litt mer ustabilt. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er reboots fortsatt et problem med 4G for noen? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er reboots fortsatt et problem med 4G for noen? ikke her...jeg slet no j....før Amber kom og redda meg.. Du? Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er reboots fortsatt et problem med 4G for noen? Ifølge Nokia skal dette nå være 100% løst i siste oppdateringen. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, etter Amber har det iallefall vært 100% løst her. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fikk en ny oppdatering til Nokia Camera nå - forøvrig helt suverent at de har slått sammen ProCam og SmartCam Men det virker som om det er blitt fjernet et par innstillinger jeg brukte mye. f.eks finner jeg ikke "focuslightonly" lenger i "blitz-menyen"? nå er det bare on/off/auto? Jeg brukte stort sett bare focuslightonly. mulig dette er old news, men jeg prøvde å ta et bilde uten manuell zoom, trykket på skjermen hvor jeg ville ha hovedfokuset (den ringen som kommer opp) og la merke til at bildet ble utrolig stødig etterpå. skjelvinga i hånda mi viste seg ikke lenger i bildet og jeg fikk inntrykk av at telefonen forsøkte å tviholde på bilde selv når jeg flyttet telefonen litt fra side til side. Fett Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kun fokuslys får du med lynet med streken over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå