Xaphoon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Muligens bare mye trafikk på serverne?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Beskjeden er at oppdateringen er lastet ned, men kan ikke installeres! Kan være en idè å kontakte @WinPhoneSupport for å klage, så får man håpe de får rettet feilen Min oppdatering stopper på 10% Endret 15. august 2013 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen skriver at å slette kartene og restarte telefonen fungerer hvis man får '80188301f' Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen skriver at å slette kartene og restarte telefonen fungerer hvis man får '80188301f' Prøver det. Også å slette IE loggen skal hjelpe Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Installerer seg greit her enn så lenge, uten å gjøre noe med kart eller IE. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får feilmelding her også... Telenor, gul... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fungerer helt nydelig, Pro Cam appen til Nokia er helt sjef! Også må jeg si jeg elsker "Glance" funksjonen med klokke osv. når skjermen er av. Og Datasense er i full vigør. Me like Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Fillærn!! I Kambodsja er det helt elendig nett m/tanke på downloads... får vel drøyen et par uker jeg da): Lenke til kommentar
itorgils Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Prøver det. Også å slette IE loggen skal hjelpe Har prøvd dette (slette kart og IE logg) men funket fortsatt ikke 1 Lenke til kommentar
yngvis Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Får samme feilen på min 920 også, noen nedlastingsforsøk feiler også. Ser på forum ute i verden at feilen dukker opp der også, så da er det vel en universell feil som Nokia fikser FORT OG LETT! :-) Lenke til kommentar
itorgils Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Venter i spenning nå... Hva kommer først, oppdateringen til min 920 (feiler ved istallering), eller Lumia 925 som er på posten sin melkerute over fjellet Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som har erfaringer med 920 og telefoni i utlandet? Jeg vet det ikke har noe med telefonen å gjøre, men er ikke vane med svitsjing av regioner osv.. her om dagen hadde jeg ikke mobilnett i det hele tatt, wifi osv fungerte der det fantes. Jeg svitsjet over til region Cambodia og fikk plutselig mobilnett men klarer fremdeles ikke ringe noe som helst sted. f.eks ringe hjem eller til kontofonen lar seg ikke gjøre - samtalen dør ut umiddelbart. jeg bruker skype til å ringe med venner og familie, men om jeg skulle få behov for å ringe reiseforsikring ved en eller annen ulykke, noe som er meget mulig man får oppleve her borte, da er krisa et faktum. Lol.. jeg har djuice prøver å nå frem til support siden dems men det og er ikke lett...får ikke svar.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Du husker å putte 0047 foran nr. du prøver å ringe? Har du ikke lagret de i telefonboka med 0047 foran vil det ikke virke å ringe fra utlandet. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Du husker å putte 0047 foran nr. du prøver å ringe? Har du ikke lagret de i telefonboka med 0047 foran vil det ikke virke å ringe fra utlandet.jau da, hvert nummer jeg ringer har riktig riks((; jeg ender nå opp hos en telefonsvarer som "mest sannsynlig" forteller meg at jeg har kommet til et nummer som ikke er i bruk... uansett hvilket nummer jeg ringer): Endret 16. august 2013 av Countryman Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 uggg.. jeg får ikke muligheten til upgrade engang Netcom, ulåst 920. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Til dere som sliter med å oppdatere. Finn et program som heter "Nokia Software Updater for Retail" Smalt inn Amber på min Telenor 920 lett som bare det. (sletta alt av data for sikkerhetsskyld) Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som har erfaringer med 920 og telefoni i utlandet? Jeg vet det ikke har noe med telefonen å gjøre, men er ikke vane med svitsjing av regioner osv.. her om dagen hadde jeg ikke mobilnett i det hele tatt, wifi osv fungerte der det fantes. Jeg svitsjet over til region Cambodia og fikk plutselig mobilnett men klarer fremdeles ikke ringe noe som helst sted. f.eks ringe hjem eller til kontofonen lar seg ikke gjøre - samtalen dør ut umiddelbart. jeg bruker skype til å ringe med venner og familie, men om jeg skulle få behov for å ringe reiseforsikring ved en eller annen ulykke, noe som er meget mulig man får oppleve her borte, da er krisa et faktum. Lol.. jeg har djuice prøver å nå frem til support siden dems men det og er ikke lett...får ikke svar.. Hva om du prøver med +47 foran norske nummer? (Det var det jeg lærte er riktig...den tiden jeg jobbet på NetCom kundeservice.... (ikke 0047). 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Til dere som sliter med å oppdatere. Finn et program som heter "Nokia Software Updater for Retail" Smalt inn Amber på min Telenor 920 lett som bare det. (sletta alt av data for sikkerhetsskyld)Får se på den når jeg kommer hjem fra jobb etterpå 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som har erfaringer med 920 og telefoni i utlandet? Jeg vet det ikke har noe med telefonen å gjøre, men er ikke vane med svitsjing av regioner osv.. her om dagen hadde jeg ikke mobilnett i det hele tatt, wifi osv fungerte der det fantes. Jeg svitsjet over til region Cambodia og fikk plutselig mobilnett men klarer fremdeles ikke ringe noe som helst sted. f.eks ringe hjem eller til kontofonen lar seg ikke gjøre - samtalen dør ut umiddelbart. jeg bruker skype til å ringe med venner og familie, men om jeg skulle få behov for å ringe reiseforsikring ved en eller annen ulykke, noe som er meget mulig man får oppleve her borte, da er krisa et faktum. Lol.. jeg har djuice prøver å nå frem til support siden dems men det og er ikke lett...får ikke svar.. Jeg var innom 7 land i sommer, hadde ikke noe problem med å ringe. Misstenker at det kan ha noe med operatør eller sim kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå