Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med 920 og telefoni i utlandet? Jeg vet det ikke har noe med telefonen å gjøre, men er ikke vane med svitsjing av regioner osv..

her om dagen hadde jeg ikke mobilnett i det hele tatt, wifi osv fungerte der det fantes. Jeg svitsjet over til region Cambodia og fikk plutselig mobilnett men klarer fremdeles ikke ringe noe som helst sted.

f.eks ringe hjem eller til kontofonen lar seg ikke gjøre - samtalen dør ut umiddelbart.

jeg bruker skype til å ringe med venner og familie, men om jeg skulle få behov for å ringe reiseforsikring ved en eller annen ulykke, noe som er meget mulig man får oppleve her borte, da er krisa et faktum. Lol..

jeg har djuice

prøver å nå frem til support siden dems men det og er ikke lett...får ikke svar..

Lenke til kommentar

Du husker å putte 0047 foran nr. du prøver å ringe? Har du ikke lagret de i telefonboka med 0047 foran vil det ikke virke å ringe fra utlandet.

jau da, hvert nummer jeg ringer har riktig riks((;

jeg ender nå opp hos en telefonsvarer som "mest sannsynlig" forteller meg at jeg har kommet til et nummer som ikke er i bruk...

uansett hvilket nummer jeg ringer):

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med 920 og telefoni i utlandet? Jeg vet det ikke har noe med telefonen å gjøre, men er ikke vane med svitsjing av regioner osv..

her om dagen hadde jeg ikke mobilnett i det hele tatt, wifi osv fungerte der det fantes. Jeg svitsjet over til region Cambodia og fikk plutselig mobilnett men klarer fremdeles ikke ringe noe som helst sted.

f.eks ringe hjem eller til kontofonen lar seg ikke gjøre - samtalen dør ut umiddelbart.

jeg bruker skype til å ringe med venner og familie, men om jeg skulle få behov for å ringe reiseforsikring ved en eller annen ulykke, noe som er meget mulig man får oppleve her borte, da er krisa et faktum. Lol..

jeg har djuice

prøver å nå frem til support siden dems men det og er ikke lett...får ikke svar..

Hva om du prøver med +47 foran norske nummer?

(Det var det jeg lærte er riktig...den tiden jeg jobbet på NetCom kundeservice.... (ikke 0047).

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har djuice

Jeg var innom 7 land i sommer, hadde ikke noe problem med å ringe. Misstenker at det kan ha noe med operatør eller sim kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...