Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har testa Tapatalk til 920, og fungerer den til eksempelvis Diskusjon.no?

 

den koster mye til å være en app og man får ikke mulighet til å prøve den først. Den har heller ingen ratings ennå.

 

 

jeg leste også nettopp at whatsapp har blitt oppdatert på WP-Central, og at man kan gå inn i store for å oppdatere..

jeg gjorde det og fant oppdateringen, men er det ikke slik at alle oppdateringer vises i live-tile? Ellers går man jo glipp av masse godsaker..?

Lenke til kommentar

den koster mye til å være en app og man får ikke mulighet til å prøve den først. Den har heller ingen ratings ennå.

Joa, den har sikkert bare ingen rating på norske Store. Du kan evt. sette telefonen din til å bruke en annen Store, eller så kan du bare sjekke på nettet.

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/tapatalk/913ffd61-3ba0-435c-a894-9d3ec7e78d6e

Er masse ratings på den amerikanske. :)

 

Tror ikke det er støtte for Tapatalk på diskusjon.no, denne tråden har blitt bumpet i noen år:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1245084&st=0

 

jeg gjorde det og fant oppdateringen, men er det ikke slik at alle oppdateringer vises i live-tile? Ellers går man jo glipp av masse godsaker..?

Prater du om Store sin live tile? Den sjekker daglig, så du går ikke glipp av noe ved å ikke sjekke manuelt. Eneste er at du ved å sjekke manuelt kan laste ned oppdateringer før telefonen din har sjekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får ladet mobilen via USB i bilen? Det er ingenting galt med laderen (har prøvd to forskjellige for ordens skyld), og det funker fint med samme lader på samboerens telefon. Er det noen innstillinger?

Bruker standard USB jeg ihvertfall, når jeg navigerer osv, riktignok koblet til en dings i sigarett-tenneren.

funker ok her.

Skal teste direkte i USB-inngangen i bilen når jeg får tid, og komme med tilbakemelding.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nå har det gått snart 3mnd siden den siste store programvareoppdateringen og min telefon har fungert stort sett feilfritt. Ikke større problemer enn hva jeg har hatt med andre telefoner. Det er helt slutt på at jeg må resette telefonen slik som var vanlig 4-5 ganger i uken de første månedene.

 

Problemene jeg nå har er for det meste handsfree relatert når jeg bruker telefonen i bil. Da forsvinner enkelte ganger lyden slik at jeg ikke hører dem som ringer, eller som jeg har ringt. Men de skjer ikke ofte. Fortsatt slår tekstmeldinger inn på radioen da telefonen tydeligvis tror det er en innkommende samtale.

 

Ellers har jeg en gang opplevd at batterikapasiteten har gått veldig raskt ned uten at jeg har brukt tlf mer enn vanlig. Har også vært ute for at tlf ikke har ladet seg på ladeplaten, kun blitt veldig varm. Satt den da på kablet lading og alt fungerte normalt. Neste dag ladet jeg den igjen på trådløs og det har fungert fint videre.

 

Slik det har vært de siste månedene har tlf fungert helt greit og slik man bør forvente av en tlf til 4-5tusen.

Lenke til kommentar

Angående tekstmelding inn på handsfreen, må si jeg undres der, for de skjer ikke med meg.

Kan det være forskjeller i hvordan bilens Blåtann system takler dette?

 

Det skjer ikke meg heller, kun innkommende samtaler.

 

Når jeg derimot spiller musikk via en liten blåtann-høytaler på jobben kommer absolutt alt av lyden inn på den og blander seg i musikken. Jeg synes faktisk dette er suverent, men er glad for at det ikke skjer i bilen.

 

Det er nok som du sier, forskjell på blåtannsystemet til enhetene man kobler seg opp i mot som gjør dette.

Lenke til kommentar

Angående tekstmelding inn på handsfreen, må si jeg undres der, for de skjer ikke med meg.

Kan det være forskjeller i hvordan bilens Blåtann system takler dette?

Kjører selv Volvo, og har aldri hatt problemer med blåtann tilkobling.

 

Har kun prøvd i min egen bil som er en Toyota Avensis 2009. Jeg hører meldingen kommer på tlf og et sekund eller to etter kobler radio seg av og det står talking i displayet. Etter 10-15 sekunder kommer radioen på igjen. Dette skjer hver gang jeg får melding.

Lenke til kommentar

Med mindre det skyldes ulike ting vil tro det ja.

Si ifra hvordan det går, blir nok det samme med min.

 

Kommer med en liten oppdatering for dem som er interessert. Mens jeg var på ferie har Lefdal konkludert med at de ikke finner noe feil på telefonen. Jeg legger stor skepsis til at de tester telefonen lik vanlig forbruker bruker telefonen. Men okey, jeg gikk dem litt i møte og skal hente telefonen for å teste en siste gang (Dette var tredje gang jeg sendte inn telefonen for reboot problemer).

 

Kan fortsette å fortelle status om det er interesse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...