Countryman Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 -kan jeg enkelt legge til mp3 som ringelyd/etc? Slet fært med dette og fant til slutt ut at nei, det kan jeg ikke.. Mp3-sanger som blir lagt i "ringetoner"-mappen når telefonen er tilkoblet PC vil ikke dukke opp som "Custom" når du skal sette ringetone, av en eller annen merkelig grunn. Med "Ringtonemaker", en meget godt fungerende app, kan du åpne en sang og selv velge hvilken 30-sek del av sangen du vil bruke, lagre og deretter sette som ringetone. 30-sekundærn dukker da opp under kategorien "Custom" når du bler i lydene dine. mulig det er bedre løsninger der ute, men denne fungerer ihvertfall veldig godt Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mp3-sanger som blir lagt i "ringetoner"-mappen når telefonen er tilkoblet PC vil ikke dukke opp som "Custom" når du skal sette ringetone, av en eller annen merkelig grunn. Hmm, funker helt fint her. Kopierte over mp3 filer og de dukket opp i "Custom". Men du kan IKKE endre navn på filene etter at du har kopiert dem over til telefonen. Max 30MB per fil. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Kan hende det er blitt fiksa?..men har ikke lagt merke til at det har vært noen oppdateringer i det siste heller.. For en måneds tid siden fikk jeg hjelp til dette i Nokia-forum og alle der sa at det ikke gikk, ga derfor opp og lasta ned appen.. Edit: testa nå, fungerer fremdeles ikke her. Endret 2. juni 2013 av Countryman Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Kan hende det er blitt fiksa?..men har ikke lagt merke til at det har vært noen oppdateringer i det siste heller.. For en måneds tid siden fikk jeg hjelp til dette i Nokia-forum og alle der sa at det ikke gikk, ga derfor opp og lasta ned appen.. Edit: testa nå, fungerer fremdeles ikke her. Har fungert helt siden jeg kjøpte telefonen ifjor ... Kobler telefonen til PC via USB og bruker Windows Explorer for å kopiere (drag & drop) de MP3 filene jeg ønsker i ringtones mappa: På mobilen (Settings->ringtones+sounds): Endret 2. juni 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har fungert helt siden jeg kjøpte telefonen ifjor ... Kobler telefonen til PC via USB og bruker Windows Explorer for å kopiere (drag & drop) de MP3 filene jeg ønsker i ringtones mappa: På mobilen (Settings->ringtones+sounds): Jepp jepp, men nei...ikke her.. men interessen for "problemet" tok nå nok en gang over mitt skjøre hode og leser at det hjelper om filene tweakes litt før de blir sendt over... Skal prøve dette når jeg får tid. Her er div. problemstillinger: http://discussions.nokia.com/t5/forums/searchpage/tab/message?filter=labels%2Clocation&location=category%3ANokia_Support_Discussions&q=920+ringtones Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei! Jeg sliter med autofokuse på kameraet. Når jeg holder nede fotoknappen så finner den fokus et lite øyeblikk, men når bildet tas, blir det mer "blurry". Noen som opplever det samme, evt. har en fiks? Jeg mener dette skjedde etter siste oppdatering. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal man fysisk føre over ringetonen til telefonen må den heller ikke være lenger enn 30 sekunder vel? Så bruk en eller annen tjeneste på nett som korter ned mp3'en, men jeg anbefaler å bare legge over mp3 sangene man skal bruke som ringetone for deretter å bruke ringetoneprogrammet fra Nokia. Den fungerer utmerket, og er vel nå oppe i 60 sekunders ringetoner http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/ringetoneskaper/5a99cbd9-e82a-4892-8264-17a64f9142e5 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal man fysisk føre over ringetonen til telefonen må den heller ikke være lenger enn 30 sekunder vel? Har bare hørt om max 30MB per fil. Jeg har ringetone på 4 minutter .... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 -i mail"appen", kan den vise flere enn 8(?) mail, hvordan kan jeg se eldre mailer som ligger på feks hotmailkontoen min? -er det en bedre anropslogg på gang? -kan jeg enkelt legge til mp3 som ringelyd/etc? Åpne mailen din på telefonen, gå på innstillinger - synkroniseringsinnstillinger for deretter å sette "last ned epost fra" til "når som helst". Deretter oppdaterer du Det er sikkert en bedre telefonlogg på gang, men tipper den kommer i neste store oppdatering, ellers finnes det vel applikasjoner for det? Ja, du kan legge til mp3. Overfør noen sanger til telefonen din, bruk dette programmet til å opprette ringetonen http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/ringetoneskaper/5a99cbd9-e82a-4892-8264-17a64f9142e5 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har bare hørt om max 30MB per fil. Jeg har ringetone på 4 minutter .... Ja, det ser jo ut til at det stemmer nå http://www.windowsphone.com/nb-NO/how-to/wp8/start/add-ringtones-to-my-phone Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei! Jeg sliter med autofokuse på kameraet. Når jeg holder nede fotoknappen så finner den fokus et lite øyeblikk, men når bildet tas, blir det mer "blurry". Noen som opplever det samme, evt. har en fiks? Jeg mener dette skjedde etter siste oppdatering. Det skjer meg noen ganger, men kun når jeg fotograferer veldig nærme ting. Da er det bare å sette kameraet til close-up modus, så tar den hintet. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Forsøk å trykke på skjermen på objektet man tar bilde av også, jeg liker den metoden bedre bortsett fra på landskapsbilder. Det er også greit å sette seg inn i de ulike innstillingene på kameraet, slik at man har mulighet til å manipulere resultat, eller iallefall kjenner til det Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hos meg skjer det uansett hvordan jeg forslker å fokusere. Fokus kommer et lite øyeblikk, så forsvinner det. http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-920/225093-camera-focus-issue-920-a.html Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Forsøk å trykke på skjermen på objektet man tar bilde av også, jeg liker den metoden bedre bortsett fra på landskapsbilder. Jeg driver og mekker på en gammel sykkel. Tatt mange før-bilder, samt bilder underveis når jeg skrur ting fra hverandre så jeg ser hvor ting skal på plass igjen Men da har jeg tatt bilder nærme, og selv om jeg har fokusert ved å trykke på skjermen så er ting i fokus før det plutselig blir blurry når bildet taes. Så den måten hjelper dessverre ikke. Men kun skjedd to av gangene jeg har fotografert, av ca. 100 bilder. Og da løste det seg ved å manuelt spesifisere at jeg tok close-up bilder. Hos meg skjer det uansett hvordan jeg forslker å fokusere. Fokus kommer et lite øyeblikk, så forsvinner det. http://forums.wpcent...ssue-920-a.html Hmm, da er det mer "alvorlig" enn det jeg opplever. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, tar man nærbilder så er det utvilsomt best å bruke macrofunksjonen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har ringetone på 4 minutter .... Det kan virke som om at Alt Er Mulig på denne telefonen!?! Weeeeeeeee Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg tenkte på telefoner som ikke har nfc. Det funker også, men du må da koble opp manuelt. Prisene har hoppet litt opp og ned hittil, de har variert med flere hundre kroner faktisk, så ikke kjøp første og beste. Levereingstiden har også til tider vært lang, så skal det være bursdagspresang så bør du være tidlig ute. Dustin tar 1800,- nå, bortsett fra de hvite som plutselig er nesten 200 dyrere igjen enn jeg betalte. Geir Hei Geir Jeg lurte på en ting som tester av disse headsettene ikke kan gi svar på. Som jeg forstår kan disse HS bobles mot blåtann utsyr. Det jeg lurer på er da, om disse kan kobles med den bærbare PCen og brukes som HS på skype? Evt om du har fått noen tilbakemeldinger på kvaliteten til mikrofonen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ikke prøvet mic'en ennå faktisk. (Ingen som har ringt meg mens jeg har hatt headsettet på.) Jeg skal gjerne teste det mot Skype og poste resultatet. (Om jeg får litt tid på meg.) Geir Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Awzum om du hadde gjort det ja, er faktisk litt viktig at jeg kan bruke headsettet som samtale hs på PCen. Kunne du testet trådløs samt kablet? Sist spm, er det en kabel til lyd og mikrofon, eller to? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er én kabel, med 4-veis plugger. Det betyr at du må ha en overgang som splitter "inn og ut" hvis du skal bruke den på PC'en. (Det tror jeg ikke jeg har liggende, så det får jeg ikke testet.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå