Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Synes den gir fra seg en grei lyd, hos meg blir den høyere jo lenger jeg venter også.

Det gjør det her og, fin detalj, men likevel ikke i nærheten av meldingslyder osv..tør ikke bruke den...har ikke kommet for sent til jobb siden min første sommerjobb for 100 år siden...hos en urmaker.. :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo folkens! Denne tråden er nå på over 280 sider, og det har vært mye fokus på problemer random reboots osv. i den forbindelse tenkte jeg det var på tide å få fram litt positive tingene. Så spørsmålet blir da

HVA LIKER DERE BEST MED TELEFONEN?

Noe av det jeg liker best er

Trådløs lading.

Photobeamer

Nokia music Mix Radio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo folkens! Denne tråden er nå på over 280 sider, og det har vært mye fokus på problemer random reboots osv. i den forbindelse tenkte jeg det var på tide å få fram litt positive tingene. Så spørsmålet blir da

HVA LIKER DERE BEST MED TELEFONEN?

Noe av det jeg liker best er

Trådløs lading.

Photobeamer

Nokia music Mix Radio.

 

Touchskjermen!

Lenke til kommentar

Skjermen er vel det jeg liker best. Skriver dette ute i sterk sol med solbriller på. Uten noen som helst problemer med å se hva som står på skjermen.

 

ellers er det batteritiden, den er knallgod.

flyten, merker aldri at den henger.

 

trådløs lading har jeg ikke kastet meg på ennå, men det er nok en veldig fin funksjon

 

så må jo også kameraet trekkes frem

er kanonfornøyd med det.

Lenke til kommentar

Utsende er veldig bra, digger min Stormtrooper hvite 920.

Skjermen med super sensitiv berøring og sollys modus.

Tråløs ladning, bare legge telefonen fra seg på nattbordet om kvelden og den begynner å lade.

NFC oppkobling til Nokia 360 Play, bare touche høyttaleren så kobler den opp via blåtann.

Gratis Nokia programmer, musikk, kart osv.

Windows Phone for the win, super smooth.

Integreringen med Windows 8, Windows RT og Xbox.

Dedikert 2 trins kameraknapp, og linse funksjonen.

og mye annet. :)

Lenke til kommentar

Det jeg liker aller mest akkurat nå er mine fine nye hvite Purity Pro hodetelefoner. Jeg tok dem ut av esken og foldet dem ut, og en stemme sa noe sånt som "slå på blåtann og hold din near field enhet inntil" (på engelsk.) Så jeg holdt telefonen inntil headsettet, og den sa connected og dermed var jeg i gang. (Jeg måtte slå på blåtann først, den hadde jeg slått av for å spare strøm.)

 

Når jeg folder det sammen igjen slår den seg av, og i tillegg stanser musikkavspilleren på telefonen automatisk. Folder dem ut igjen, og de sier "Battery full. Connected" etter noen sekunder.

 

Lyden er bra, muligens ikke på høyde med mine Grado-klokker, men med telefonen som lydkilde merker jeg ikke særlig forskjell. De har heldigvis en klar men ikke for dominant bass, noe som plager mange moderne headsett. (Og de som sitter rundt dem på bussen.)

 

Støydempingen er bra, alle biler høres ut som elbiler, bare en summing. Litt skummelt når man skal krysse gata selvsagt. For en boxer-eier er det greit at de er trådløse, ikke noen ledning som kan fange bikkjas interesse og tenner...

 

Bæreveske med karabinkrok fulgte også med, samt USB-kabel for lading og 3-veis minijack for lyd om man ønsker det. Har ikke sammenlignet lyden med og uten kabel. Ei heller prøvet samtalekvaliteten ennå, så vet ikke hvordan det fungerer med mikrofon borte ved øret. (På den annen side ser det jo litt mindre teit ut enn å gå med spillheadsett på gata...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Sikker på at de må kobles opp mer manuelt enn på 920?

Jeg tenkte på telefoner som ikke har nfc. Det funker også, men du må da koble opp manuelt.

 

 

Høres bra ut! Genial bursdagsgave til dama når jeg tenker etter :p

Prisene har hoppet litt opp og ned hittil, de har variert med flere hundre kroner faktisk, så ikke kjøp første og beste. Levereingstiden har også til tider vært lang, så skal det være bursdagspresang så bør du være tidlig ute. Dustin tar 1800,- nå, bortsett fra de hvite som plutselig er nesten 200 dyrere igjen enn jeg betalte.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Ah sånn ja, trodde du mente de med nfc som ikke er nokia =)

Jeg har begynt å spille Poker King, en vanvittig godt fungerende app.

Problemet er at den suger strøm ut av en annen verden..helt utrolig...i løpet av 1 time spilling med fullt batteri får jeg plutselig beskjed om at jeg må kjappe meg å lade..(!!)

 

Telefonen blir naturligvis meeeget het..og om jeg spiller med laderen i blir den så varm at det er helt på grensen til at jeg brenne meg..helt seriøst..

 

Er dette på noen som helst måte sunt for telefonen??

 

Jeg har rett og slett ikke turt å spille på et par dager, i frykt for å smelte små loddeperler osv..

 

Er det noen som kan anbefale en treningsapp i store? Jeg har brukt Runkeeper på Iphone, men den finner jeg ikke.

 

beklager at jeg ikke kan svare deg på spørsmålet..men jeg ville bare ønske deg hjertelig velkommen til WP!! :dribble:

Lenke til kommentar

Kjenpefornøyd med tlf fra ende til annen!!! Skjermen, flyten i menyene, livetiles, kameraet, utseende til wp8, er rett og slett kanonfornøyd. Var å tittet litt på en sg4, men la den fort fra meg da jeg opplevde den smplagget når jeg bladde igjennom homescreens... Skuffende!

 

men er par småting jeg lurer på:

-i mail"appen", kan den vise flere enn 8(?) mail, hvordan kan jeg se eldre mailer som ligger på feks hotmailkontoen min?

 

-er det en bedre anropslogg på gang?

 

-kan jeg enkelt legge til mp3 som ringelyd/etc?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...