helsten2 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vel, det er YouTube oppdateringen fra Microsoft - med redusert funksjonalitet .... Tenkte jeg skulle beholde versjonen med mulighet for nedlasting av video Lenke til kommentar
tkm Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tipper det er youtube der offline-muligheten er fjernet i oppdateringen Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vel, det er YouTube oppdateringen fra Microsoft - med redusert funksjonalitet .... Tenkte jeg skulle beholde versjonen med mulighet for nedlasting av video Du kan ikke ekskludere den ifra "update all". Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Bare for å gi et svar på det jeg skrev tidligere om å gjenopprette mobilen, du MÅ ha simkortet i. Litt teit, men men Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Er det noen som vet om det finnes noen bra musikkspillere på market place? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Er det noen som vet om det finnes noen bra musikkspillere på market place? Hva skal en god musikkspiller inneholde? Geir Nei. Aner ikke når de kommer. Men jeg har jaktet på disse siden før jul, så et par uker fra eller til er ikke så farlig lenger. Og da er angivelig min hvite Purity Pro på vei. Det har tatt sine tid, men jeg håper det var verd ventetiden. Geir Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva skal en god musikkspiller inneholde? Geir Enkel å bruke, og helst ha mulighet for å lage spillelister. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Default player i WP8 er grei den, oversiktlig og fin, samt den får indo ifra spotify osv. Spillelister må du lage i mediaplayer ogås synke med mobilen. Eller du må ikke, men å lage innpå mobilen er kronglete, og med lite fleksibilitet(min erfaring). har du medi aplayer spillelister og synker, så funker det rimelig fett Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ble stoppa av en selger i parfyme-avdelingen i tax-free-shappa på Heathrow i dag. Var på vei til å si at jeg ikke hadde tid, men han spurte rett ut om jeg var fornøyd med telefonen. Snakka litt om Windows, hvor lei han var iPhone etc., før han takket meg for praten og infoen og ønsket meg god tur. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ey, moro! Har skjedd meg ett par ganger nå, så det ser ut til at folk starter å få øynene opp for alternativer VELDIG positivt! Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Gikk og la meg ca.23:00 igår. Bruker alarmen på mobilen så den ligger alltid på nattbordet. MEN: Ingen alarm idag tidlig! Telefonen hadde gått tom for strøm og slått seg av: Har aldri skjedd meg før, men har jo lest av andre har hatt lignende, uforklarlige batteri-opplevelser .... Synd - siden jeg nå hadde begynt å stole på telefonen etter at frys/reboot problemene har vært fraværende siden før påske (vel, jeg har hatt en reboot ...). Endret 29. mai 2013 av helsten2 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Tydeligvis en prosess som har hengt seg. Kjipt, men det kan skje selv den beste mobilen, selv om det riktignok helst ikke skal skje i det hele tatt. Hadde forøvrig bare ett par enkle frys i løpet av 4 måneder før den siste oppdateringen, etter det har den vært fjellstø, ikke hengt seg ved bruk av blåtann i bilen og slike dropp i batteriet har jeg aldri opplevd. Dog oppleves batteriet mitt som svært godt 80 % av tiden. Har en trådløs lader på nattbordet, den ligger alltid på der når jeg legger meg. Dersom jeg skal på lengre turer uten lader hender det jeg setter på "batterisparing frem til neste lading", da holder den svært lenge! Lenke til kommentar
tkm Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg har hatt litt problemer med noen live tiles som ikek virker og høyt batteriforbruk de siste dagene Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 920'en min har freezet totalt i løpet av natta (gg alarm). Jeg har prøvd å skru den på med power + volumknapp (ned) men det funker ikke. Den er ikke tom for strøm, har ladet den mye i dag. Tips? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg har prøvd å skru den på med power + volumknapp (ned) men det funker ikke. ... og du trykker og holder begge knappene nede samtidig - i mer enn 10 sekunder (til telefonen vibrerer)? Endret 29. mai 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ja, gjorde det. Ser ut som det var laderen som hadde tatt kvelden og at mobilen gikk fra 50% til 0% i løpet av natta, though. Plugget den i PC'en og fikk en rask vibrasjon og ladesymbol. Får bare håpe at hard reset-trykkinga mi ikke gikk gjennom når den ikke hadde strøm. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Husker ikke kombinasjonen i farta, men det er to forskjellige måter å boote telefonen på. Den ene er soft reset, mens den andre er hard reset. Google litt og se om du finner den så kan du prøve begge Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg synes alarmvolumet er veldig lavt på 920 jeg da, selv når volumet er på fullt. Andre varsler piper meget mye høyere og derfor synes jeg det er litt merkelig - alarmen er ikke i nærheten å nå dette volumet.. Har innfunnet meg med dette og bruker istedet stereoannlegget på soverommet som radio-vekker Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Synes den gir fra seg en grei lyd, hos meg blir den høyere jo lenger jeg venter også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg synes alarmvolumet er veldig lavt på 920 jeg da, selv når volumet er på fullt. Andre varsler piper meget mye høyere og derfor synes jeg det er litt merkelig - alarmen er ikke i nærheten å nå dette volumet.. Har innfunnet meg med dette og bruker istedet stereoannlegget på soverommet som radio-vekker Den er ihvertfall bedre enn S4 jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå