Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om det finnes noen bra musikkspillere på market place?

Hva skal en god musikkspiller inneholde?

 

Geir :)

 

Nei. Aner ikke når de kommer. Men jeg har jaktet på disse siden før jul, så et par uker fra eller til er ikke så farlig lenger.

Og da er angivelig min hvite Purity Pro på vei. Det har tatt sine tid, men jeg håper det var verd ventetiden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Default player i WP8 er grei den, oversiktlig og fin, samt den får indo ifra spotify osv. Spillelister må du lage i mediaplayer ogås synke med mobilen. Eller du må ikke, men å lage innpå mobilen er kronglete, og med lite fleksibilitet(min erfaring). har du medi aplayer spillelister og synker, så funker det rimelig fett :)

Lenke til kommentar

Ble stoppa av en selger i parfyme-avdelingen i tax-free-shappa på Heathrow i dag. Var på vei til å si at jeg ikke hadde tid, men han spurte rett ut om jeg var fornøyd med telefonen. Snakka litt om Windows, hvor lei han var iPhone etc., før han takket meg for praten og infoen og ønsket meg god tur. :)

Lenke til kommentar

Gikk og la meg ca.23:00 igår. Bruker alarmen på mobilen så den ligger alltid på nattbordet.

MEN: Ingen alarm idag tidlig! Telefonen hadde gått tom for strøm og slått seg av:

post-206045-0-99740500-1369820495_thumb.png

post-206045-0-01169000-1369820511_thumb.png

 

Har aldri skjedd meg før, men har jo lest av andre har hatt lignende, uforklarlige batteri-opplevelser ....

Synd - siden jeg nå hadde begynt å stole på telefonen etter at frys/reboot problemene har vært fraværende siden før påske (vel, jeg har hatt en reboot ...).

Endret av helsten2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydeligvis en prosess som har hengt seg. Kjipt, men det kan skje selv den beste mobilen, selv om det riktignok helst ikke skal skje i det hele tatt.

 

Hadde forøvrig bare ett par enkle frys i løpet av 4 måneder før den siste oppdateringen, etter det har den vært fjellstø, ikke hengt seg ved bruk av blåtann i bilen og slike dropp i batteriet har jeg aldri opplevd. Dog oppleves batteriet mitt som svært godt 80 % av tiden.

 

Har en trådløs lader på nattbordet, den ligger alltid på der når jeg legger meg. Dersom jeg skal på lengre turer uten lader hender det jeg setter på "batterisparing frem til neste lading", da holder den svært lenge!

Lenke til kommentar

Ja, gjorde det.

 

Ser ut som det var laderen som hadde tatt kvelden og at mobilen gikk fra 50% til 0% i løpet av natta, though. :p Plugget den i PC'en og fikk en rask vibrasjon og ladesymbol. Får bare håpe at hard reset-trykkinga mi ikke gikk gjennom når den ikke hadde strøm.

Lenke til kommentar

Jeg synes alarmvolumet er veldig lavt på 920 jeg da, selv når volumet er på fullt. Andre varsler piper meget mye høyere og derfor synes jeg det er litt merkelig - alarmen er ikke i nærheten å nå dette volumet..

Har innfunnet meg med dette og bruker istedet stereoannlegget på soverommet som radio-vekker :)

Lenke til kommentar

Jeg synes alarmvolumet er veldig lavt på 920 jeg da, selv når volumet er på fullt. Andre varsler piper meget mye høyere og derfor synes jeg det er litt merkelig - alarmen er ikke i nærheten å nå dette volumet..

Har innfunnet meg med dette og bruker istedet stereoannlegget på soverommet som radio-vekker :)

Den er ihvertfall bedre enn S4 jeg har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...