Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

savner swiftkey og Llama fra android.

 

Måtte sende inn telefonen pga. Reboot og at den låste seg støtt og stadig. Så nå har jeg en htc desire s, må si jeg savner android litt, men samtidig! WP har sykt mye brafunksjonaliteter...

 

Dem får lage Winduino, noe ala Lindows ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg skal ikke legge til et nytt ord, jeg skal endre et ord som alltid popper opp som førstevalg automatisk. Og det ordet står med kun store bokstaver

 

Så skriv det med små bokstaver, marker det, og legg det til i ordlisten. Null problem

Lenke til kommentar

Så skriv det med små bokstaver, marker det, og legg det til i ordlisten. Null problem

 

Nope det funker ikke nei. Antagelig ligger det der, men ikke som førstevalg slik at det ordet med store bokstaver alltid popper opp først. Ender alltid opp med å måtte skrive ordet mitt manuelt

Lenke til kommentar

Har dere prøvd dette?

 

Slik kan du slette ord som er lagt til på mobilen

1. I app-listen trykker du på Innstillinger Innstillinger-ikonet > Tastatur.

2. Trykk på Avansert.

3. Trykk på Tilbakestill forslag, og trykk deretter på Tilbakestill.

 

Er litt usikker på om det sletter alle ord du har lagt til elle du kan velge et og et ord(har ikke 920 selv p.t)

Lenke til kommentar

Heisann!

Vet ikke om det allerede finnes en tråd som tar for seg det samme her inne..? Men tenkte å lage en tråd hvor man kan dele erfaringer og problemer med operativsystemet wp8 og løsninger som kan være til hjelp for andre :)

 

Har selv en nokia lumia 920 og har funnet en del irriterende problemer jeg sliter med å finne ut av. Samtidig vil jeg også si at jeg er svært fornøyd med telefonen og mye av min kritikk rettes mot Microsoft ikke Nokia det av flere grunner som jeg kan komme tilbake til siden.

 

Så hva er deres erfaringer?

Hvilken telefon har dere?

Problemer med telefon eller OS?

 

del her isåfall :)

Lenke til kommentar

Da var det leit å melde at min 920 er inne til 3.gangs reklamasjon :realmad: Den driver fortsatt å re-booter av seg selv. Så jeg går nå for å heve kjøpet. Synd, da 920 virket veldig lovende sammen med WP8.

 

Samtidig savner jeg også en del på app siden som både iPhone og Android har. Jeg trodde faktisk at app-utviklingen på WP8 skulle gå fortere og med bedre apper, 6 måneder etter at Lumia 920 ble sluppet. Det er rett og slett for mye søppel og dårlige kopier av originalene.

 

Og siden min kones 920 også sliter med random re-boots, så blir det neppe noen ny WP8-mobil på meg. Tipper det blir en Samsung Galaxy S4 eller den kommende iPhone 5S... :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chris: veldig synd. Hadde og gode forhåpninger, og er egentlig ikke skuffet. Klart Spotify kunne vært mye bedre, samt apputvalget. Men til min bruk er wp8 ganske så fint.

 

Men er mye mer fornøyd med s4 enn jeg var med 920 enn så lenge. Får se om noen måneder om det holder seg eller om du går samme veien som 920.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...