Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være noe trolldom i telefonen min om dagen, men batteriet blir bare bedre og bedre!! Med mengder av bruk om dagen (samme forbruksmønster som jeg alltid har hatt) har den 65 % batteri igjen når jeg legger meg, etter 17 timers bruk.

Må si meg imponert, og milevis bedre enn mine tidligere telefoner :p

Lenke til kommentar

Må være noe trolldom i telefonen min om dagen, men batteriet blir bare bedre og bedre!! Med mengder av bruk om dagen (samme forbruksmønster som jeg alltid har hatt) har den 65 % batteri igjen når jeg legger meg, etter 17 timers bruk.

Må si meg imponert, og milevis bedre enn mine tidligere telefoner :p

Ja det virker å være meget solid :)

Lenke til kommentar

Vil tro det er Spotify som drainer 920en min så sykt. Halv dags moderat bruk er litt slitent.

Jeg lette nettopp etter "Battery usage" for å se oversikt over hva som har sugd strøm hos meg, men fant den ikke i farta...tror det skal ligge der et eller annet sted.

Jeg bruker Wimp veldig mye og det suger ikke strøm i hele tatt. :ph34r:

Lenke til kommentar

Da blir lumia byttet ut med en S4. Ble alt for lei random restarts. Elsker windows phone, men venter heller til 928 kommer ut i Norge.

Har du prøvd, om så bare i 1 dag, å slå av 4G?

Ser at det er kjipt å ikke kunne ha det på hele tiden men det er iallefall Alfa og Omega å kun bruke 3G (på steder hvor 4G ikke eksisterer) på min telefon.

Lenke til kommentar

Da har min telefon utført seg eksemplarisk siden siste oppdatering. Alt står på(4g-blåtann-trådløst nett etc).

Batteriet virker også greit. Bruker den mest til telefoni og mail i løpet av dagen, men blir også en del spill og wimp. Har ikke spotify.

Nå var jeg en av dem som hadde mye problemer i starten med telefonen, men samtidig har jeg vært tålmodig(treig) og ikke levert den inn. Men at den nå fungerer tyder på at jeg kun har hatt software feil og ikke hardware som enkelte andre.

Lenke til kommentar

Da har min telefon utført seg eksemplarisk siden siste oppdatering.

hmm..det er jo suverent :)

Jeg testet nettopp å skru på 4G for å se, og det gikk 5min før det re-boota og tok meg til pin-kode menyen.

(det er ikke 4G i lufta heromkring)

Husker du når denne siste oppdateringen kom?

Jeg har slettes ikke bruk for 4G og bryr meg ingenting om det, men jeg kan jo forstå at de som bruker internett "tungt" syns det er kjipt, siden det egentlig skal fungere.

Lenke til kommentar

hmm..det er jo suverent :)

Husker du når denne siste oppdateringen kom?

Oppdateringen kom for rundt 2 1/2 uke siden. Sto noe om dette tidligere i tråden. Jeg lastet ned via innstillinger og mobil oppdatering. Selv bruker jeg Telenor og har 4G påkoblet hele tiden og har 4G der jeg bor, men ikke på jobben. Så befinner meg både i 4G dekning og uten når jeg er på jobb.

Lenke til kommentar

Min har gått feilfritt siden palmelørdag - med 3G som max.

Nå prøvde jeg akkurat med 4G. Reboot i løpet av en time ...

Den er det en "bekreftet bug" :)

Småkjedelig er det, men jaggu gøtt å finne ut årsaken ihvertfall.

Den første uka jeg hadde telefonen visste jeg ikke om årsaken og ble rimelig sprø i hue :omg:

EDIT: Jeg har for øvrig nyeste oppdatering innstallert.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Har du prøvd, om så bare i 1 dag, å slå av 4G?

Ser at det er kjipt å ikke kunne ha det på hele tiden men det er iallefall Alfa og Omega å kun bruke 3G (på steder hvor 4G ikke eksisterer) på min telefon.

Det testet jeg aldri. Men syns fortsatt windows phone er bedre å bruke enn android, orker bare ikke flere restarts.

Lenke til kommentar

Bare å markere ordet du vil legge til, så vil det komme opp et plusstegn foan ordet i "forslagsraden". Trykk der så legges ordet til

Jeg skal ikke legge til et nytt ord, jeg skal endre et ord som alltid popper opp som førstevalg automatisk. Og det ordet står med kun store bokstaver

Lenke til kommentar

Wimp-appen til WP: Må man opprette en egen spilleliste for å kunne spille av 3 hele skiver etter hverandre, altså, kun forlenge "køen" på det man i øyeblikket spiller? Dette kan jeg nemlig gjøre på Android, men finner ikke ut hvordan på WP = tror derfor ikke det lar seg gjøre..

kjipt å måtte avbryte skiva man hører på bare fordi man vil legge til en ny låt eller skive i køen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...