Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Notifikasjoner fungerer her, kommer opp på låseskjermen, og på flisen til facebook. Meldinger har også fungert veldig bra, men merker om jeg bruker facebook på flere enheter så kan mobilen slutte å varsle om meldingene, dette gjelder også appen i win 8.

Lenke til kommentar

Jeg er meget fornøyd med 920`n - Etter en del hodebry i begynnelsen, fra å gå fra Android til WP, får jeg nå en kribling i magan hver gang jeg tar den opp :)

Det er likevel et par småting som er irriterende:

1) Man kan ikke slette den første Live kontoen man oppretter uten å måtte re-sette telefonen

Jeg har prøvd å få denne skult/deaktivert, men den dukker stadig opp ved oppretting av nye kontakter osv..

2) Man kan ikke slette Xbox profilen man oppretter ved oppstart av telefonen uten å måtte re-sette telefonen. Jeg surra det til her og har nå en "blank" profil uten achievments osv..

3) Den integrerte Alarmen + kalenderen : Man kan kun snooze påminnelser et visst antall minutter eller timer. Behovet er å kunne sette et nytt klokkeslett direkte der påminnelsen dukker opp, ikke dismiss`e for så å opprette en helt ny påminnelse. (dette gjelder spesielt om man skal passe kattene til naboen gjennom en hel helg :green: )

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men vil si at en slik avstemning som denne blir helt feil.

Det første jeg tenker ut ifra avstemningens spørsmål er at denne er blitt opprettet av en "irritert 920 bruker" som prøver å få sympati for frustrasjon.?

Mulig jeg tar feil og tråkker enkelte på tærne, men jeg har aldri opplevd en smarttelefon som har vært helt feilfri gjennom hele året jeg har brukt den

- jeg hadde problemer med re-boot i starten med min 920 og fant ut at dette hjalp ved å slå av 4G`n. Det er svært lite 4G her i området hvilket førte til at telefonen ble drita full, søkte og søkte og hoppet rundt i forskjellige søkemoduser.

Jeg har hatt problemer med programvaren til 920 JA, men problemene er løst og jeg stemmer derfor likevel NEI! :rofl:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg

Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg

Grattulars!!

Ikke surr til Live-kontoene dine slik jeg gjorde da, har skapt hodebry i 2 uker!

Hihi...

Grattulars!!

Ikke surr til Live-kontoene dine slik jeg gjorde da, har skapt hodebry i 2 uker!

Hihi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...