chrisAK Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vel, ikke for meg. Men nå dro jeg frem en positiv side med 920, men så blir det vinklet til noe negativt... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vinkler og vinkler - flere erfaringer, vil jeg kalle det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Notifikasjoner fungerer her, kommer opp på låseskjermen, og på flisen til facebook. Meldinger har også fungert veldig bra, men merker om jeg bruker facebook på flere enheter så kan mobilen slutte å varsle om meldingene, dette gjelder også appen i win 8. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det finnes nå en PDF app som også fungerer med passordbeskyttede PDF filer. http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/pdf-reader-pro/6893a0c6-abb3-47b0-b2c1-5b65a9d763f5?appid=6893a0c6-abb3-47b0-b2c1-5b65a9d763f5 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Funker ikke den innebygde? Har åpnet passordbeskyttede filer med den før (lønningsslipp f. eks.) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvordan er det med Instagram finnes det på Windows? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvordan er det med Instagram finnes det på Windows? Nei, ikke enda. Iallefall ikke offisielt. Funker ikke den innebygde? Har åpnet passordbeskyttede filer med den før (lønningsslipp f. eks.) Har telefonen en innebygget PDF leser? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tenkte på Microsoft sin. Den funker greit. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg er meget fornøyd med 920`n - Etter en del hodebry i begynnelsen, fra å gå fra Android til WP, får jeg nå en kribling i magan hver gang jeg tar den opp Det er likevel et par småting som er irriterende: 1) Man kan ikke slette den første Live kontoen man oppretter uten å måtte re-sette telefonen Jeg har prøvd å få denne skult/deaktivert, men den dukker stadig opp ved oppretting av nye kontakter osv.. 2) Man kan ikke slette Xbox profilen man oppretter ved oppstart av telefonen uten å måtte re-sette telefonen. Jeg surra det til her og har nå en "blank" profil uten achievments osv.. 3) Den integrerte Alarmen + kalenderen : Man kan kun snooze påminnelser et visst antall minutter eller timer. Behovet er å kunne sette et nytt klokkeslett direkte der påminnelsen dukker opp, ikke dismiss`e for så å opprette en helt ny påminnelse. (dette gjelder spesielt om man skal passe kattene til naboen gjennom en hel helg ) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ja. Mye wp bør ha. Instagram får du en workaround på dog om det er viktig for deg av en eller annen grunn. Selv forstår jeg ikke appellen. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Instagram er bare en enkel og morro måte å dele bilder på, ikke noe krav. Bare glad i å bruke det Endret 6. mai 2013 av ksvens1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men vil si at en slik avstemning som denne blir helt feil. Det første jeg tenker ut ifra avstemningens spørsmål er at denne er blitt opprettet av en "irritert 920 bruker" som prøver å få sympati for frustrasjon.? Mulig jeg tar feil og tråkker enkelte på tærne, men jeg har aldri opplevd en smarttelefon som har vært helt feilfri gjennom hele året jeg har brukt den - jeg hadde problemer med re-boot i starten med min 920 og fant ut at dette hjalp ved å slå av 4G`n. Det er svært lite 4G her i området hvilket førte til at telefonen ble drita full, søkte og søkte og hoppet rundt i forskjellige søkemoduser. Jeg har hatt problemer med programvaren til 920 JA, men problemene er løst og jeg stemmer derfor likevel NEI! 2 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Noen som vet om danske bank har app til wp8? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er bare å sjekke selv på windowsphone.com, men her er den nå iallefall http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/mobilbank/1612dd85-fbc0-4c78-b32b-d6139b1c7176 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tusen takk. Tenkte ikke på å sjekke der. Blir nok 920 eller ativ s på meg Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg Da er en rød lumia 920 på vei i posten . gleder meg Grattulars!! Ikke surr til Live-kontoene dine slik jeg gjorde da, har skapt hodebry i 2 uker! Hihi... Grattulars!! Ikke surr til Live-kontoene dine slik jeg gjorde da, har skapt hodebry i 2 uker! Hihi... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hva tenkte du på med live kontoene? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 det er nok ikke noe å bekymre seg for, stort sett jeg som klarer å surre det til på denne måten men...kanskje greit å lese det likevel.. har resatt telefonen nå uten at det hjalp noe særlig ang. tilkoblingen til xbox profilen min. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1503598&st=40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå