Jonoleon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Velkommen. Hyggelig at ditt første innlegg var svar på et spm jeg stilte, da Nei, jeg er dessverre ikke imponert over hva MS har utrettet so far med WP8. Facebook varsling mener jeg er elementert. Synes også det er elendig at man ikke ved hjelp av telefontastaturet bare kan trykke inn bokstavene i navnet til den man ønsker å ringe, og at telefonen selv søker i egen telefonbok. Dette kan jeg på min 3,5 år gamle HTC Desire HD Det er såpass mye mangler som fortsatt ikke kommer i oppdateringer, og det er skuffende. For meg er det ofte de små ting her og der som gjør en telefon god. Helt enig! Selv er jeg veldig fornøyd med min lumia 920, og wp8. Men det jeg føler er en mangel, og en ganske stor en som sådan, er nettopp det med varslinger. Nå ryktes det at det skal komme et varslingssenter i neste litt større update (Blue, eller hvilken versjon det blir til slutt), så får håpe at hele varslingssystemet blir forbedret da. Selv sliter jeg veldig med koblingen til facebook. Får ikke varslinger gjennom facebook appen, får bare varslinger på hjem-tilen når det er ting som skjer på min profil, og får ikke brukt facebook-chat gjennom meldinger.. Facebook er, som du sier, ganske basic, og bør ikke være så vanskelig å få til.... Lenke til kommentar
newnick Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 her tråkker du i ormebolet. Sist gang jeg pekte på åpenbare mangler og feil ved telefonen ble jeg verbalt gruppevoldtatt. Jeg gir deg 2 timer til før innlegget ditt slettes av en eller annen moderator etter at wp-sekten har bombardet 'rapport innlegg'-knappen. det sies at bilder sier mer enn tusen ord: Det som virkelig provoserer meg er at mange er rett og slett blitt lurt til å kjøpe denne telefonene, av foeumbrukere her i denne tråden som bagatelliserer feil og mangler den har. Og prøver noen å si dem i mot, ja så har du selv opplevd hvordan det går. Jeg er heldigvis så gammel at jeg har opplevd amobil fra fødselen, og vet hvordan ting er. Amobil ble omtalt som nokiAmobil før, og nåde deg kom du med kritikk mot noen av Nokia modellene. Denne holdningen lever i beste velgående her på forumet, eneste forandringen er at det nå er flere merker som bir forherliget. Men kritikk eller negativ omtale, blir ikke godt mottatt. Hvilket annet forum her på nettet, der moderatoerer er klare fanboys og blir med i skyttergropen i en real fanboykrig? 2 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Slik jeg ser det, feil har det vært på telefonen, men enkelte her blåser det jo opp i dimensjoner, enkelte har ikke hatt feil, men blir mistenkt for å være fanboy bare fordi de ikke har hatt feil, for noen betyr de feilene mer en andre. Og en avstemning på ett forum som dette, for å få en klarhet i hvor mange som opplever feil er jo på trynet, som oftest oppsøker man forum som dette når man har feil, så avstemningen blir jo i beste fall veldig missvisende. Få en avstemning på forsiden til amobil.no så får man en mye mere troverdig avstemning. det er nå min mening. Endret 2. mai 2013 av Stig-Arne 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har ikke hatt noen feil på min 920 kjøpt i desember. Før idag, da jeg mista den med trynet ned i asfalten, skjermen i tusen knas Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) En annen ting er at de fleste brukere av denne og andre smartphones skjelden eller aldri er på sider som dette. Det betyr ikke at telefonene er feilfrie, men man lever med "feilene". Jeg tror det er få brukere som er så avvanserte som de du finner på dette forum og de bruker telefonen som den er. Jeg leste for noen måneder siden at (jeg tror det var) ca 75% av smarphone brukere ikke lastet ned noen apps og heller ikke brukte de muligheter telefonen ga. Mao, de bruker den som den er og en såpass avvansert telefon er overkill. Jeg tror derfor at "de fleste" ikke opplever Lumia 920 som et problem. Endret 2. mai 2013 av Rosa_ 1 Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 De alvorligste feilene har jo ingenting med om folk er avanserte brukere eller ikke. Når en mobiltelefon, en toppmodell, er såpass ustabil som det 920 har vært og er; så merker alle brukere dette. Da tenker jeg på at 920 går i frys eller tilfeldig re-starter seg selv. Altså driftsikkerhet. Alle telefoner har feil, ja, men for 920 sin del har de vært i overkant mange. Nå har jeg akkurat hentet hjem min 920 fra Elkjøp som har vært på service for 2.gang. Første gang byttet de en del HW, men denne gangen har de kun oppdatert SW, sto det på arket. Håper den varer litt lengre denne gangen, før den starter å re-starte... 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei på dere, triple og new Litt lesestoff til dere... http://blog.amplifiedanalytics.com/2013/03/att-customers-love-nokia-smartphones/ Undersøkelse som viser at mobilene til Nokia har 21% høyere kundetilfredshet enn gjennomsnittet... Hadde nok vært mulig hvis det var feil på halvparten... Og noen ting til... Alle kundene er selvfølgelig bestukket, undersøkelsen er bare juks, går selvfølgelig ikke an å stole på undersøkelser, alle Nokiamobiler er skrot, dere har selvfølgelig rett uansett hva dere sier og jeg er en dust... God helg 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kommer ikke inn på deeper analysis som er det som er relevant her. Det er 920 spesifikt som er saken, ikke nokia smartmobiler i sin helhet. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ettersom 920 er den mest solgte med WP8 hos at&t burde det jo ha en viss relevans... Forøvrig... http://www.wpcentral.com/nokia-lumia-920-most-popular-windows-phone 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Tja kommer an på hvilke mobiler det er snakk om. Er det kun WP eller er det Belle/n9 også? 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg har kjørt WP siden desember 2011. Jeg har aldri opplevd å ha en mobil inne på rep, før nå. 920 har krasjet 2 ganger og er inn for adnre gang nå, og den slår seg av i tide og utide når den fungerer. Det samme gjør 820, også etter den siste oppdateringen. Poenget er at jeg er positiv til WP, men nå er tålmodigheten slutt for min del. Jeg kjenner flere som har byttet til Samsung Ativ. Både fordeler og bakdeler med det, men Samsung er ihvertfall stabil, og den krasjer ikke på samme måte. Saken er at mobilene virker som dårlig håndverk av Nokia, og det er synd, for jeg liker virkelig WP og Lumia sine mobiler. 1 Lenke til kommentar
tkm Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Før portico-oppdateringen hadde jeg en og annen restart, etter den har jeg ikke hatt en eneste. Beste mobilen jeg har hatt siden jeg fikk n82 i 2008 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen som har testet wechat? Skal være noe lignende som snapchat Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Den er jo gratis, så det er jo bare å teste Lenke til kommentar
n900 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Før portico-oppdateringen hadde jeg en og annen restart, etter den har jeg ikke hatt en eneste. Beste mobilen jeg har hatt siden jeg fikk n82 i 2008 jeg har heller ikke hatt mere enn noen få restarts tidligere, men nå har jeg bynt å få 10-15restart pr dag, også om en sms kommer, og når tlf restarter, så er sms'en borte... når tlf restarter i lomma, så er selfølgelig ikke tastelås på lengre,og den søker etter alt mulig rart på bing når jeg tar den opp av lomma. Også "snakk nå" talesøk eller noe sånt,kommer på, i lomma hele tida.. Fytti hvor irriterende. Nå først skjønner jeg hva folk har klaget på... så har vi jo dårlig batteri,støv under glass på front kamera,og klirring ved vibrasjon.. jeg har ikke brydd meg om det før. Men det toppet seg vist nå når den bynte å restarte hele tiden. Endret 3. mai 2013 av n900 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Forsøk soft reset. Har hjulpet meg, ikke hatt restart på evigheter etter. synd med dårlige eksemplar. Ikke noe støv eller dårlig batteri her iallefall Lenke til kommentar
n900 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Forsøk soft reset. Har hjulpet meg, ikke hatt restart på evigheter etter. synd med dårlige eksemplar. Ikke noe støv eller dårlig batteri her iallefall har ikke brydd meg om batteri og det støvet. Pga jeg liker ikke å ha telefonen på reperasjon i flere uker. .. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Nei, det er det verste jeg vet når det kommer til feil på mobil. Forsøkt soft reset? Endret 3. mai 2013 av Stig-Arne Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Anbefaler dere denne mobilen? Nevnt hvorfor? Jeg hadde nokia 800 en gang. Der fikk jeg ikke åpnet pdf filer som krevde passord. Går dette nå? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Anbefaler den på det sterkeste. Null problem å åpne pdf med passord. Gjør det ukentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå