KragHack Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Fytterakkern: Fordi jeg var ute etter trådløse hodetelefoner med støykanselering. Finnes jo en haug av de "vanlige" greiene. Fortsatt super fornøyd med purity Pro! Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 KragHack, jeg hadde ikke satt meg inn i de tekniske data, jeg hadde vel et lite forbehold om teknikken. Lenke til kommentar
ZoraLink Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Vurderte Nokia Lumia 920, men vil heller ha min gode gamle Nokia N97 i mange år til. Liker ingen ting med Windows Phone Mango operativsystemet. Endret 12. april 2013 av ZoraLink 2 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Liker ingen ting med Windows Phone Mango operativsystemet. Nei, da er ikke Lumia 920 telefonen for deg! Lenke til kommentar
ZoraLink Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Nei, da er ikke Lumia 920 telefonen for deg! Ja nettop. Endret 13. april 2013 av ZoraLink 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 LOL... Nei, ville heller ikke likt 920 med mango... Men slapp av, det finnes ikke heller. Mango er WP 7.5 og den er på forrige generasjon Windows Phone... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 iMono...! Hva med å gjøre den tåpelige avstemningen OFFENTLIG så man ser om de som stemmer faktisk HAR en 920 eller IKKE... ? Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hva med heller og fjerne hele den tåpelige avstemningen. Endret 13. april 2013 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Eller hvor fornøyd fra 1-6...? Med OFFENTLIG avstemning... Endret 13. april 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
tkm Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 En liten teaser på en ny kamerakonge? Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Bare lest gjennom de siste 4-5 sidene, så ha meg unnskyldt om dette er gammelt nytt i tråden. Men nå finnes det omsider mulighet for å laste opp bilder til Instagram for de som har savnet det. Instagraph heter appen, veldig begrensa uten bilde feed osv men det finnes jo en rekke andre apper til dette som f.eks WPgram Lenke til instagraph appen HER Endret 13. april 2013 av BollaBenny Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 æsj, da har telefonen min også begynt med restart i tider og utide.... :/ 1 Lenke til kommentar
gkjgikkrtuii Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk tilbake telefonen min 2. gang service på grunn av den frøys, har ikke lagt merke til seg. Men desverre så driver den og restarter seg hver dag nå 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk tilbake telefonen min 2. gang service på grunn av den frøys, har ikke lagt merke til seg. Men desverre så driver den og restarter seg hver dag nå Syns selv det virket som min 920 ble dårligere hver gang den hadde vært å fått oppdatert software på "service" Reboots var dere hele tiden, men batteriet var helt forferdelig siste gang jeg fikk den igjen. Virker som det var noe som sto å kjørte på CPU i bakgrunn da den kunne miste 30% på en time eller to mens den lå i jakkelomma. Og en ting til jeg merket meg etter den siste gangen den var inne var at om den hadde gått tom, noe den gjorde ofte, var det ikke bare å sette i laderen lenger og starte telefon. Den trengte ca 30 min med lading før den klarte å starte, og da var det ikke mer enn en 7-8% på batteriet når den endelig startet WP. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Til dere som sliter med restart daglig, forsøk å ta en soft reset på telefonen. Jeg hadde også daglig restart, helt til jeg gjorde en soft reset, siden da har telefonen oppført seg pent Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Amobil har nå en konkurranse der man kan vinne Nokia Purity Pro, for de som er interesserte: http://www.amobil.no/artikler/vinn-hodetelefoner-med-stoydemping/132552 Lenke til kommentar
Danda Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har nå begynt å se meg lei på alle problemen med min Nokia 920 den får skikkelig "skjelvinger" på skjermen at den bare hopper fram og tilbake fra låseskjerm og til appen jeg er på så jeg må restarte den får at det skal gå i orden, jeg kan ikke bruke endomondo og spotify samtidig og batterie går tomt i løpet av 12 timer.. Jeg skal over på android igjen og vende tilbake om 1 - 2 år når barnesykdommene er blitt fikset 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ville vel heller kalle det feilvare, hadde det vært barnesykdommer ville vel alle hatt det... Har 3 920'er i hus og alle funker bare flott. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Da vet jeg om mange som har fått feilvare. Problemene begynte når telefonen var ny 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Aldri hørt om problemet du beskriver før. Men uansett er det jo en feil med telefonen din, ønsker du å løse problemene burde du levere den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå