Slai Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja jeg har vært igjennom mange selv i de siste årene. De to jeg har vært meet fornøyd med så langt er s3 og 920, av forskjellige grunner. 920 er en dritbra tlf, med et knall OS jeg virkelig ser en fremtid for, det har jeg alltid ment. Familierom hadde vært knall hvis dama hadde hatt wp8, men hun har wp7.8 så da gir deg meg lite til mitt bruk. Fornøyd med kamera, video, meldingsapp, telefondelen, osv. Alt er bra, liksom. Men det er litt småting som irriterer meg her og der. Then again er det alltid sånn på alle mobiler for meg. Det med stavekontrollen funker ikke. Har bedt den om å forstå at "bra" ikke er "brå" og at "it" ikke er "IT", men det hjelper ikke. Lite irritasjonsmoment, men som sagt blir det et par av de i løpet av dagen. Alt i alt vil jeg definitivt anbefale 920 varmt, men jeg er en gadget-frik, så såklart skal jeg ha meg s4 når den slippes . Har tro på at jeg blir like fornøyd med den som med s3 og 920. Jeg husker dog at swiftkey var bedre enn stavekontrollen på 920, og at selv s3 hadde nydelig flyt, var rask og responsiv, med en kjempebra skjerm, så tror ikke det blir er bomkjøp. Liker designet på den og, som med 920. I bunn og grunn har wp8 imponert i kombinasjon med 920, og den blir ikke solgt. Skal følge utviklingen videre, for jeg har trua på at det blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Og så det jeg skulle poste: Det ser ut som om Dustin har hatt de første Purity Pro-settene inne, i sort, og at de har røket rett ut igjen. Så da er det kanskje håp for at man kan få seg et etterhvert. Usikker på fargen, telefonen er gul, men det blir kanskje litt skjærende mot det jeg har av klær. Hvit kanskje. Update: Jeg hadde et hvitt headset i bestilling hos Dustin, men mens jeg ventet så kom rødt og sort til betydelig lavere pris. (400 kroner billigere.) Så da avbestilte jeg det hvite og venter heller til det kommer til samme pris. Rødt vil jeg ikke ha, og sort er så kjedelig. Geir Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Stod og pusset tenner da jeg hørte et smell. Mobiltelefonen falt ut av lommen og rett i gulvet. Baderomsflisene kom heldigvis uskadet fra det, men mobilen traff et noe uheldig sted og har bøyd kanten slik at det er umulig å sette på plass SIM-skuffen. Den var på plass når jeg mistet telefonen, men aldri igjen. Mobilen fungerer for øvrig fortsatt uten problemer, men ville dere gjort noe med den om dere var i mine sko? Eventuelt hva? (Nå hadde det vært flott med avtakbart deksel, selv om jeg aldri har kjøpt det som argument). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Prøv å varm opp plastikken over en varm plate på kjøkkenet og form den til slik at den passer? Evt bruk barberblad og forsøke samme magien? Damn that sucks... Levere til rep er seff mulig. Evt kan du kjøpe min 920 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Auu... prøve å varme opp en rund skrutrekker og varme (ikke smelte) og en stor porsjon tålmodighet...? Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Så det hjelper å varme den opp? Det skal jeg prøve. Synes det er litt teit å levere den inn til reparasjon for en så liten, men irriterende, greie. Traff akkurat feil hjørne, tydeligvis. Å kjøpe en ny som ikke knirket hadde vært knall det også. Men er ikke så ufornuftig Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Når man tilpasser plastikk, feks i briller, varmes de opp og bøyes. Samme teorien bør funke på 920en og. Bare pass på at det ikke smelter, det blir litt mer søl enn nødvendig . Lenke til kommentar
bobky Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Stod og pusset tenner da jeg hørte et smell. Mobiltelefonen falt ut av lommen og rett i gulvet. Baderomsflisene kom heldigvis uskadet fra det, men mobilen traff et noe uheldig sted og har bøyd kanten slik at det er umulig å sette på plass SIM-skuffen. Den var på plass når jeg mistet telefonen, men aldri igjen. Mobilen fungerer for øvrig fortsatt uten problemer, men ville dere gjort noe med den om dere var i mine sko? Eventuelt hva? (Nå hadde det vært flott med avtakbart deksel, selv om jeg aldri har kjøpt det som argument). Skal du varme den opp anbefaler jeg heller en hårføner enn en varm plate på kjøkkenet! DET hørtes iallefall skummelt ut :S Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) En varm plate er lett å justere varmen på, og begge hendene er fri til å heve/senke mobilen fra/mot platen med, samt operere verktøy for å jevne plasten med. ikke spes skummelt. Endret 29. mars 2013 av Slai Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Denne som jeg har på min 920 hadde nok spart deg fra ergelsen med at simkortluken ikke passer lengre. http://www.ebay.com/itm/230897013414?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2144wt_1164 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Otterbox - ingen over - ingen ved siden: http://www.otterbox.com/nokia-lumia-920-cases/nokia-lumia-920-cases,default,sc.html (jada, jeg vet at den ikke er coooool) Endret 29. mars 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Litt overkill den Otterboxen, den jeg har synes jo nesten ikke engang. Men Otterboxen er sikkert fin hvis en har får vane og miste telefonen i bakken. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Noen som har funnet den trådløse laderen/bilholderen til 920? ( cr-200 ) Har søkt, men ikke funnet noe sted der den er på lager... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Etter hva nokia selv sier, så kommer den til høsten Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 DET var seint... Tror jeg må plage Nokia litt med en 4-5 e-post daglig til de får ut ... Lenke til kommentar
tkm Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det sies begynnelsen av mai her http://www.youtube.com/watch?v=U5feA6_Oc9Q&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Takker Skal alltids klare å vente såpass... Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Batterikapasitiet min Nokia Lumia 920 tatt av trådløs lader nå. Beregnet tid igjen 3 dager 9 timer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Det sies begynnelsen av mai her Vel, det var snakk om kvartal 2, men er vistnok utsatt til slutten av året etter hva Nokia sier på facebook Endret 1. april 2013 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Balder62 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ny situasjon oppsto med min telefon i dag, og det er ingen aprilspøk;) Da jeg la meg i går kveld hadde tlf rundt 65-70% batterikapasitet. Satte tlf på lydløs og la den på den trådløse laderen. I morges da jeg skulle ta tlf hadde den slått seg av. Slo den på med påknapp og da kom det opp kritisk batterinivå og den hadde kun 7% batterikapasitet. Slo på lyd igjen og satte den til lading og da startet den å lade seg opp igjen. Andre som har vært ute for dette at laderen tapper batteriet i stedet for å lade det opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå