Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fjernet pin kode på min teelfon etter et par restarter den siste uken. Så nå kan du gjerne restarte en gang imellom, for nå er du jo så snill og setter deg på igjen uten min hjelp.

 

Brukte ikke pinkode på min forroge telefon heller, så å kutte ut pin for meg er inget problem. Har hatt en 10-12 restarter og en frys siden November, nå vil jeg ikke legge merke til di i fremtiden om jeg ikke tilfeldighvis ser at telefonen slår seg på.

 

Dette med retsrt er en bug, men ikke noe problem for meg, og jeg brur meg ikke om å sende denne telefomn til Nokia p.g.a. dette.

Lenke til kommentar

De siste dagene får jeg ikke opp facebook kommentarer under artikler på vg osv. Dvs. jeg ser et innlegg sånn delvis, så står det over at det er f.eks. 32 kommentarer, men ser altså kun delvis det ene. De andre kommer ikke opp. Noen forslag? Har sletta loggen og restarta tlf

Lenke til kommentar

Da er jeg ikke lengere Nokia 920 bruker mer. Jeg har sendt den inn for siste gang og bedt om å få penga tilbake. Kommer til å følge litt med her dog for jeg likte virkelig telefonen og WP8, men jeg blei feig og turte ikke få en ny i tilfelle jeg skulle bli like plaga.

 

Så får vi håpe SIII ern holder bedre. Selv om jeg merker at Android ikke føles like spennende og snappy ut.

Lenke til kommentar

Helt fair. Det skal jo være gøy. Mye av det 920 (og WP) generelt sliter med burde ikke være et problem i 2013. En liten ting som at scrobbling ikke funker på streamed apps (og heller ikke ser ut til å vil gjøre det) er tragisk. At flere av appsene som finnes ikke er like bra som på de andre platformene er også synd. Spotify og WiMp er jo mye bedre på funksjoner på IOS og Android. At noen sier at slik er WP kan jeg rett og slett ikke godta. Det er dumt å utelukke funksjoner fordi operativsystemet ikke støtter dem av en eller annen grunn.

 

Instagram og Tripit er også fraværende. FB sin app er jo ikke i nærheten av hva de er på de andre plattformene. Så jeg bruker webapps på flere og flere nå, og det funker. Poenget er at nå begynner platformen å bli noen år, og da forventer man at disse tingene er på plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var min Lumia 920 tilbake fra service for 2. gang.

 

Nå med programvare 1232.5957.1308.0002

Også hatt min på service nettopp og samme program vare som deg. Borte er ihvertfall all skjermfrys og omstartinger. Proximity sensoren også fiksa. Der har de lagt inn ny pakning slik at støv ikke kommer inn mer..
Lenke til kommentar

Har hatt lumia 920 si november 2012.

Må si det er utroligt att dei ikkje har fått til 4g på så lang tid.

bruker du 3g,så er det tilnermet ingen problem.

Bruker du 4g,ja så starter telefonen på nytt minst 4 ganger hver dag.

Nå er det på tide dei gjør noe med dette. ????????!!!!!!!!!!!!!.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nokia Lumia 920 ja.

 

Kan noen gi meg en forklaring på dette. Jeg kjøpte min telefon ulåst, og jeg har 4G mulighet i nettverksinnstillinger. Andre mobiler som er kjøpt låst til Telenor, har ikke 4G aktivert. Stemmer dette?

 

Jeg har et problem med min. Veldig ofte (men mest i 2G) så skjer det ingenting når folk prøver å ringe til meg. Med en gang jeg kommer i 2G-sone så fungerer det ikke. Derfor mistenkte jeg at det er noe med 4G som ødelegger. Jeg har valgt 2G i mobilnettverk under innstillinger, men 4G er vel fremdeles "aktivert" på min mobil baki der en plass siden jeg har 4G valgmulighet.

 

Uansett. Vi prøvde mitt simkort i en modell de hadde i butikken som var låst til telenor. Der hadde jeg ikke 4G valgmulighet i menyen, og den fungerte helt fint å ringe til i 2G.

Min har vært inne 2 ganger på "reparasjon". Det vil si "Software upgraded", og så feiler den første gang vi prøver den i butikken når den er tilbake.

 

Nå skal Nokia sende en ny en. Men har den samme feil så kommer jeg til å kreve heving av kjøp. Mener å ha loven ved min side her.

Lenke til kommentar

Nokia Lumia 920 ja.

 

Andre mobiler som er kjøpt låst til Telenor, har ikke 4G aktivert. Stemmer dette?

Det er vel omtrent helt motsatt. "Terminal" (Telenor) tidligere i tråden forteller vel litt rundt det at det kun er Telenor-920'ene som er testet og kvalifisert for 4G og dermed har det aktivert, mens andre som ikke er kjøpt fra Telenor ikke har det.

 

Jeg kjøpte i alle fall min av Telenor og har 4G og må si det var litt av en forskjell fra 3G!

Lenke til kommentar

Har også Telenor og valg mellom 2G, 3G og 4G...

Har vel vært KUN Telenor som har hatt 920 med fungerende 4G, regner med at det er/blir låst opp på resten også.?

Men har den på 3G ettersom det ikke er 4G-dekning her. Når jeg har hatt den på 4G der det ikke er dekning ser det ut som den bruker mer batteri for å lete etter nett (som ikke finnes her ennå)

Lenke til kommentar

Nå har telefonen min fungert smertefritt i en hel uke! :-)

Eneste BUG'en jeg har merket er at tekstmeldinger fortsatt slår inn på radioen i bilen når jeg bruker blåtann.

 

Tlf har faktisk oppført seg mye bedre de 3 siste ukene. Har vært diverse oppdateringer fra Nokia i denne perioden og de har tydeligvis hatt en positiv innvirkning på min tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...