Xaphoon Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Har overføret noen filmfiler fra PCen og lagt den i videomappa på telefonen, men de vises ikke under samling/videoer. Noen som får det til å funke? Spørs på hvilket format video er i, tror ikke de vises hvis formatet ikke støttes... Støtter; MP4 WMV 3GP M4V Får opp mp4 iallfall, funka ikke med filene jeg hadde på radar'n (WP 7.5) Til ripping/konvertering... Bruker selv Magic Dvd ripper, magisk Endret 12. mars 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jepp, hjalp med riktig filformat :)MKV funket ikke Endret 13. mars 2013 av Ztil Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jepp, hjalp med riktig filformat :)MKV funket ikke Det er en app på Store som skal kunne spille av mkv på WP... Husker ikke navnet, men burde gå å søke på mkv... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Mkv er forresten bare en container som kan inneholde videoer i alskens rare formater. Så det som teller er codecen som er brukt på videoen inni mkv-filen, ikke at det er en mkv-fil. Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Meldte meg litt ut av denne tråden da den gikk over til å kun å inneholde klageposter. Nå ser jeg ingen annen mulighet enn å hive meg med i "hylekoret" selv, dessverre. Er egentlig strålende fornøyd med telefonen og WP8 i seg selv, men fra å ha 1-2 reboots i uken skjer dette nå 4-5 ganger om dagen. I tillegg opplever jeg veldig ofte i det siste at nettet forsvinner slik at jeg må restarte telefonen for å være på nett igjen. Har tatt simtrayen ut og inn flere ganger uten at dette hjelper. Lurer egentlig på om noen har hatt positive effekter av å sende telefonen inn til reparasjon? Jobbet selv bak servicedisken på Elkjøp i mine yngre dager (for en ræva jobb) og gjennomgangsmelodien for hver sak var "Software resett" uten at det hjalp noen...Er det ellers noen nye meldinger om oppdateringer på vei som skal fikse problemene? 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Telefonen blir ikke noe bedre av å klage her, jeg hadde levert den inn. Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Spurte enkelt å greit om noen har opplevd positive effekter ved å sende sin Lumia 920 inn til reparasjon eller om det kun blir gjort en software resett. Greit å vite før jeg eventuelt sender inn min egen. 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Spurte enkelt å greit om noen har opplevd positive effekter ved å sende sin Lumia 920 inn til reparasjon eller om det kun blir gjort en software resett. Greit å vite før jeg eventuelt sender inn min egen. Nei, min kom tilbake med "Software Resatt" og tok ikke 20 min med bruk på ett helt cleant OS før den rebootet seg igjen. 2 Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nei, min kom tilbake med "Software Resatt" og tok ikke 20 min med bruk på ett helt cleant OS før den rebootet seg igjen. Snakket med Nokia og de kan bekrefte at en software update skal komme om ca 3 uker. Skal forhåpentiligvis rette feilen:) Som en midlertidig fix, fjern pinkode på den via anropsinnstillingere. like så greit:) jeg hadde problemet selv fra desember til februar, kom update da som hjalp min med å slutte å reboote. 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Spurte enkelt å greit om noen har opplevd positive effekter ved å sende sin Lumia 920 inn til reparasjon eller om det kun blir gjort en software resett. Greit å vite før jeg eventuelt sender inn min egen. Jeg er veldig spent på hva somskjer med min denne gangen den er inne siden det er siste sjans siden den er inne for tredje gangen. Kjenner litt som deg at jeg digger telefonen og wp når det funket, men funker det ikke nu når den kommer da blir det bytte av både merke og os :-$ 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Snakket med Nokia og de kan bekrefte at en software update skal komme om ca 3 uker. Skal forhåpentiligvis rette feilen:) Som en midlertidig fix, fjern pinkode på den via anropsinnstillingere. like så greit:) jeg hadde problemet selv fra desember til februar, kom update da som hjalp min med å slutte å reboote. Ja, fjernet til slutt pin kode da jeg ble lei av å ta opp telefon og bare oppdage at den sitter på pinkode skjermen. Men det er fortsatt forferdelig irriterende å få konstant reboots når man sitter å bruker telefon. Og det er ikke holdbart å gå fra Desember 2012 til April 2013 for å få fikset problemet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Selv hadde jeg restarter en gang daglig. Helt til jeg tok en soft reset, siden da har telefonen oppført seg eksemplarisk Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hvordan får jeg endret navnet på telefonen ift Blåtann? Vi har to Lumia 920 i husstanden, og når begge setter seg i bilen kobles en av de til bilens Blåtann. Men hvilken? Begge telefoner heter Windows Phone. Hadde vært greit å kunne navngitt mobilen som Lumia "mitt navn" f.eks. Noen som vet? Endret 14. mars 2013 av chrisAK Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 hei alle! kjapt spørsmål.. vil min ulåste 920 få 4G hvis jeg bytter til Telenor/Talkmore? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvis du kan velge 4G i innstillingene, så går nok det fint Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvordan får jeg endret navnet på telefonen ift Blåtann? Vi har to Lumia 920 i husstanden, og når begge setter seg i bilen kobles en av de til bilens Blåtann. Men hvilken? Begge telefoner heter Windows Phone. Hadde vært greit å kunne navngitt mobilen som Lumia "mitt navn" f.eks. Noen som vet? I Windows 8 er det enkelt, bruk appen Windows Phone og koble til. Kan endre navn i innstillinger. Er ikke sikker hvordan det er i Windows 7. Funker ikke i XP... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Er egentlig litt forundret over at min telefon har vært 3 ganger inne til reparasjon og alle gangene har dette blitt gjort: Oppgradert software, resatt tlf. Dette iløpet av 6 uker. Har det virkelig kommet så mange oppgraderte softwares? Eller har de bare "gitt" opp hele telefonen og WP8? De kunne jo i det minste sjekket om det var noe annet som var feil synes jeg. Jaja klikker den igjen har jeg hvertfall lov til å bytte vare. Lenke til kommentar
nokianman Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 I Windows 8 er det enkelt, bruk appen Windows Phone og koble til. Kan endre navn i innstillinger. Er ikke sikker hvordan det er i Windows 7. Funker ikke i XP... Mener å huske at en får mulighet til å bytte navn når du kobler opp til en pc.. Lenke til kommentar
bjogru Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvordan får jeg endret navnet på telefonen ift Blåtann? Vi har to Lumia 920 i husstanden, og når begge setter seg i bilen kobles en av de til bilens Blåtann. Men hvilken? Begge telefoner heter Windows Phone. Hadde vært greit å kunne navngitt mobilen som Lumia "mitt navn" f.eks. Noen som vet? Last ned Windows Phone app for skrivebordet, kan endres der.http://www.windowsphone.com/nb-no/How-to/wp8/start/move-music-photos-and-videos-between-my-computer-and-my-phone Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Er egentlig litt forundret over at min telefon har vært 3 ganger inne til reparasjon og alle gangene har dette blitt gjort: Oppgradert software, resatt tlf. Dette iløpet av 6 uker. Har det virkelig kommet så mange oppgraderte softwares? Eller har de bare "gitt" opp hele telefonen og WP8? De kunne jo i det minste sjekket om det var noe annet som var feil synes jeg. Jaja klikker den igjen har jeg hvertfall lov til å bytte vare. Du kunne søkt heving av kjøp på 3. gang samme feil. 4 ganger forskjellige feil. Når dette er alt som skjer deg regner jeg med min kommer tilbake i morgen\mandag med samme "resatt software" og da skal den rett inn igjen bare jeg får bekreftet reboot, og da krever jeg heving av kjøp grunnet 3. gang samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå