Slai Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fant bare et tlf nr som koster 14,- per min, samt en epostadresse som kun var for klager samt en live Chat som var frakoblet for øyeblikket. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 spurte men ingen svarte, når du hører på musikk og noen ringer. Er det en måte å få lyd på øret av sms eller når noen ringer? Voldsomt irriterende for min del hvertfall. Med vibrering altså Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg får lyd gjennom øretlf når jeg får sms og samtaler. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hm, altså på lydløs med vibrering på, eller normal med vibrering på? Lydløs vet jeg ille. Med lyd+vib; ja. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Med kun vibrering; nei, ikke som jeg vet om ... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er meget fornøyd med telefonen, men meget skuffet over at det finnes jo nesten ikke butikker som selger ekstrautstyr til denne telefonen. Var innom 10+ butikker i Oslo, og 5 i tromsø, uten å finne så mye som ett deksel... Vil ha meg ett sånn leather wallet etui. Får vel bestille fra mytrendyphone... :/ Lenke til kommentar
tkm Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er meget fornøyd med telefonen, men meget skuffet over at det finnes jo nesten ikke butikker som selger ekstrautstyr til denne telefonen. Var innom 10+ butikker i Oslo, og 5 i tromsø, uten å finne så mye som ett deksel... Vil ha meg ett sånn leather wallet etui. Får vel bestille fra mytrendyphone... :/ Var du innom noen av Nokia-butikkene da? Jeg synes det er ok utvalg bare man går i rette butikker som nokia-butikkene og feks Lefdal på Alna Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det er jo fryktelig enkelt å bestille på nett. Som oftest billigere også Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kommet mye kult i dag. The Amazing Spiderman, et fotballspill(gratis Xbox live spill faktisk), to nye linser/kameraapps fra Nokia, pluss litt sånt. 2 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Mytrendyphone har mye bra. Har handlet endel der. Hold deg under 200, så kommer produktene etter 2 dager. Om du rundet 200 er det mva (+25%) og fortolling, så det er et regnestykke om du sparer. Endret 7. mars 2013 av Dinsdale Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har nå vært 5uker på andre siden av jorda har gjort meg opp noen erfaringer med telefonen. GPSen med offline funksjonen er knallbra. Bra mottak selv innendørs. Gull verdt med gratis kart...ellers ville jeg garantert ikke kjøpt nye kart for hvert nye land jeg drar til.. Skydrive integrasjon er bra, men foto-opplastningen(manuellt) får jeg ikke til å funke annet enn med de originale fulloppløste bildene Skjermen er knallbra selv i sterkt sollys. Den automatiske lysstyrkejusteringen kunne vært bedre da den av og til ikke velger riktig lysstyrke og fomler frem og tilbake. Høy touch-følsomhet på touch er gull når beskyttelses"pose" benyttes. Bra også for oss som spiller klassisk gitar, men funker ikke for folk med fake-negler. Skjermen ser ut til å veldig bra motstandsdyktighet overfor riper, men pass på ay det ikke er sand i beskyttelsespose... Dumt at man ikke kan svitsje mellom flere moduser på startskjerm (som på min E52) Kameraet tar bra bilder, spesiellt i mørke. Nokia/MS sine bilde-apper er knallbra. Bra mottak på WiFi. Eneste appen som irriterer meg er Spotify som er treig og ikke har funksjonalitet som man skulle ønske seg Knallbra lyd både på samtaler og musikk! Bruker WH-920 headsett(heftig bass) Savner mulighet for å velge hvilket tidsrom mail skal synkes (som på min E52) Opplever batteritid som bra Veldig bra ordliste/prediction funksjon Har kun opplevd at telefonen har låst seg en gang. Da forsøkte jeg å ringe svareren fra utlandet...skjermen ble svart og måtte ta en hard restart. Utenom det har telefonen vært 100% smooth siden ny. Ønsker meg forøvrig en bilholder med trådløs lader integrert. Noen som har sett noe slikt?? (ikke hjemmelaget) 3 Lenke til kommentar
tkm Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nokia lanserte en slik på mwc. Kommer vel i løpet av våren 1 Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nokia viste en trådløs lader for bil på messa, så det kommer. Sjekk mer med Nokia og la oss få oppdatert info. 1 Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nokia lanserte en slik på mwc. Kommer vel i løpet av våren Takk! Her er link jeg fant http://www.nokia.com/global/products/accessory/cr-200/ Genialt produkt. Gleder meg til den her 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Gleder meg selv, absolutt noe jeg skal ha Lenke til kommentar
6arken Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg lurer på hvor lang tid tar det å lade med trådløs ladeplate/pute kontra USB? Er det noen forskjell? Jeg kjøpte for øvrig min telefon på Elkjøp den 31/1-2013, og den kom ferdig installert med Portico. Jeg har kun hatt en reboot, og ellers har mobilen fungert glimrende. Jeg har dog et par spørsmål i tillegg, som jeg ikke har klart å finne i denne tråden: Jeg har lasta ned kart til Here Drive, men hvis jeg skal bruke den i utlandet, hvordan bruker jeg den "offline"? slik at jeg ikke pådrar meg skyhøy regning for mobildata. Finnes det egen volumkontroll til feks spill? Finnes det egen volumkontroll til feks musikk? Jeg har ringelyd på 15, men ønsker kun volum 1 på spill osv. Håper dere skjønner hva jeg mener. Finnes det en app for bensinpriser i Norge? Finnes Swype eller lignende til telefonen? Takk for en glimrende tråd og på forhånd takk for forslag til ovennevnte spørsmål. Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvordan i schvarte lager jeg spillelister på Xbox Music på telefonen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 @6arken For å ikke bruke data, gå til innstillinger/mobilnettverk og slå av dataforbindelse/og still inn ikke bruk roaming i utlandet. Forskjellig volum kommer antagelig i en oppdatering... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Takk! Her er link jeg fant http://www.nokia.com/global/products/accessory/cr-200/ Genialt produkt. Gleder meg til den her Skal definitivt inn i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå