Slai Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Snodig siden jeg ikke kan velge lte eller 4g på mobilen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Da er Photosynth kommet til WP8 endelig. Link i førstepost. Listen der er også oppdatert med Asphalt 7 som kom denne uken (veldig bra spill fra Gameloft). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Må anbefale Doom&Destiny samt Dragons Blade X, samt snes8x, vneslight og vba8. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Må anbefale Doom&Destiny samt Dragons Blade X, samt snes8x, vneslight og vba8. Done. Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mulig det står noe om dette tidligere men orker ikke bla gjennom alt. Er det ikke mulig å få sett NRK direkte på WP8 ennå? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ikke enda. Men det kommer ... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg får ikke spilt musikk fra mobilen når den er koblet til i bilen (Volvo v50) dette gjelder også samboerens Lumia 710 med wp 7.5. Det kommer ingen lyd hverken fra mobil eller bilstereo. Jeg ser på mobilen at sangen starter. Er det noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du prøver over AUX? Har ingen problemer med hverken WP 7.5 eller 8.0 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hmm, ser ikke ut til at neste store WP8 oppdatering kommer før til jul (betyr antagelig neste år for oss her på berget) ... Et par mindre oppdateringer som kun fikser kritiske bugs er ventet før dette. (Ref. WMPowerUser og The Verge) Endret 3. mars 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Du prøver over AUX? Har ingen problemer med hverken WP 7.5 eller 8.0 Hvis du med AUX mener kabel så har jeg prøvd både med og uten. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jaja da virket den i 1 dag etter denne servicen. Kjedelige greier. Det positive er at nå er siste sjanse. Funker det ikke om 2 uker når jeg får den etter denne servicen så kan jeg be om pengene tilbake eller no... 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Eller ny tlf iallfall. håper virkelig at jeg eventuelt får velge meg en annen :-) Endret 4. mars 2013 av MobilNerd 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja hvis du ikke liker telefonen er det jo såklart en god ide å bytte. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja hvis du ikke liker telefonen er det jo såklart en god ide å bytte. Hehe. Problemet er jo at jeg digger den, men orker ikke ta sjansen på en til runde med disse feilene. Tar 2 uker for meg bare i frakt hver runde med service og det blir litt mye :-). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Han den ser jeg. Vet ikke hvor stor sjangsen er for å få enda en med feil, mulig den er mindre nå enn i starten, mulig det er en stor sjanse.. Vet ikke. :| Så ser den. Jeg digger den selv, men har ikke din situasjon heller da. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Jeg har hatt en frys, 5-6 reboots. Som i og for seg er irriterende nok, men ikke noe problem for meg. Nå er det 2 måneder siden jeg utførte trickset med simkortluken, ikke hatt et feilslag siden da. Så dette feiret jeg i dag med å beskytte en allerede sprengsikker telefon litt til. Bestillte denne for 8 dager siden på Ebay, de selger den på clove.co.uk også, det var der jeg så den først. http://www.ebay.com/itm/230897013414?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Denne hadde en meget bra passform, og kunne like så godt vært produsert av Nokia. Jeg synes at den orginale finishen var litt glatt, så jeg hadde håpet at denne var litt ruere og ikke så glatt. Det ble litt bedre, men ikke mye. Endret 4. mars 2013 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen anelse hva det koster å bytte ut skjermen? Fått ei grei skrape på den. Ikke synlig egentlig, men ganske lang. Tenkte sjekke pris men finner ikke en rimelig måte å ta kontakt med nokia Care på. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 http://66.147.244.86/~tkpas/nokiacare/ http://www.nokia.com/no-no/support/kontakt/ (her kan du og chatte med nokia..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå