AvIOn Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen butikker i Oslo som selger etuier/deksler til 920'en? På utkikk etter etui/lommebok-kombo med plass til både mobil, kort og seddler i skinn. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Ville ha ringt disse: http://www.facebook.com/NokiaCareOslo Noen som har en anbefaling til et bluetooth headset for trening? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nokia PlayTo Beta: http://www.wpcentral.com/nokia-releases-playto-beta-windows-phone-8 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nokia PlayTo Beta: http://www.wpcentral...windows-phone-8 Prøvde den mot Win 8 PlayTo Receiver PC App, men Lumia 920 dukker ikke om som tilgjengelig enhet (device). Telefonen ser heller ikke PCen ... (ikke veldig mye å konfigurere her - såvidt jeg kan se). Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hm min tlf og min playto app på w8 finner hverandre og kobles, men skjer ikke noe på pcn når jeg prøver musikk, video eller bilder. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Nokia PlayTo Beta virker helt genialt....om det bare kunne fungert på windows 8. Venter i spenning på en god guide! Endret 26. februar 2013 av smileyy Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Slo av/på sharing på PCen og da klarte jeg plutselig å koble sammen PC og telefon. Men: Ingen av bildene mine kunne vises. Laget en video snutt med telefonen, og den dukket faktisk opp på PCen! Hakkete var det, men dog ... Win 8 PlayTo Receiver PC Appen kræsjet også et par ganger. Nokia har nok litt å jobbe med enda. 1 Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 PlayTo virker helt strålende mot min TV. Fant hverandre med en gang og hastigheten er relativt grei. Kan sikkert optimaliseres noe. Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jaja, den virker overhodet ikke mot min Sony Blueray spiller med WiFi, finner ikke spilleren. Det pussige er at Play to for min Symbian N8 fungere perfekt, har gjort det de to siste årene, både film, foto og musikk. Det som hadde vært fint, var om man kunne conecte med Nokia music og Spotify for avspilling. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Mulig den får mer funksjoner når den går ut av beta. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Mulig den får mer funksjoner når den går ut av beta. Skal vel strengt tatt ikke skje per def. av beta testing: "Beta testing generally begins when the software is feature complete (A feature complete version of a software is an advanced version, which contains all intended functionality of the final version, however is not yet final due to bugs, performance or stability issues)" Ref. Wikipedia: Software release life cycle (men vi kan jo håpe ) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tja, har sett store endringer fra beta til ferdig produkt I mange sammenhenger. Såklart ikke at et WW2 singleplayer strategispill blir en fremtidsrettet FPS MMO, men store endringer likevel. Men du har nok rett her. La oss håpe det kommer bedre versjoner etterhvert, kan vi vel si Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Lastet ned Play to i går. Jeg har ikke dlna på min tv, men har funnet denne på nettet som etter hva jeg forstår skal kunne gjøre tv'en dlna kompatibel: http://www.dlnaadapt...eetlink-device/ Er det noen her som kjenner til denne type produkter og som vet om dette vil funke med Play to (i den grad play to fungerer på wp8)? slik at jeg kan spille av filmer, se på bilder osv på tv? Endret 27. februar 2013 av Ski-man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Spill av På-appen funker mot min Xbox 360, og det er jo bra. Apropos går lei. Blir jeg lei av flisene, endrer jeg som regel på temafarge og flytter litt rundt på flisene. Kommer nok aldri til å bli lei dem på en måte som gjør at jeg går over til iOS (grøss!) eller Android. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg blir like fort lei av maemo5, meego, Symbian og Android som alt annet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Noen som har en anbefaling til et bluetooth headset for trening? +1 lurer på det samme. Har lyst på et Purity Pro, men det er nok litt i største laget for f.eks løping Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Da er min telefon på tur fra mcare igjen. Denne gangen har de også kun resatt tlf og oppdatert software. Jaja håper det funker denne gangen da :-\ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Asphalt 7 er ute. http://www.wpcentral.com/asphalt-7-races-xbox-windows-phone-8 Crazy pris (7,-), kjøpte det tvert. Krever 1gb ram, så heldigvis har jeg en 920 ^_^ Endret 27. februar 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hei, svært få som melder om problemer med telefonen den siste tiden. Har det blitt bedre, noe som i tilfelle er svært gledelig, eller har man bare gitt opp? det kan kanskje være på sin plass med en ny undersøkelse. Som feks. Er du fornøyd med telefonen/misfornøyd med telefonen? Bare et forslag fra meg, synspunkter? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hadde noen restarter før oppdatering, men ikke kjempeirriterende. Etter oppdateringene har jeg ikke hatt en eneste restart. Nydelig telefon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå