Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en bra lydbokapp?

 

En bra? eh...Nei...

Audible har jeg ikke testet, siden man _MÅ_ kjøpe bøkene igjennom dem, men har hørt mye negativt relatert til batteribruk etc.

 

Har testet alt annet av lydbøker apper til WP8, men det er ikke spesielt høy kvalitet der. Mye av skylden må Microsoft ta på seg, siden WP8 har kanskje verdens dårligste musikkavspiller integrert(man kan jo ikke spole skikkelig!!)

 

Jeg endte til slutt opp med en app som heter "Audiobook player"(ikon med bilde av en lyseblå bok med headsett over).Koster litt(14 kr), men du kan prøve gratis. Det er vel den mest stabile løsningen som ligger ute pr idag. Nedsiden, er at du må laste bøkene inn i gjennom skydrive. Ikke spesielt pes, men hadde foretrukket muligheten for å laste filene direkte over med ledning. Designet minner om en nettside fra 90 tallet, men den husker possisjonen fra forrige gang du hørte, selv når programmet kræsjer.

 

...så det fungerer, men ikke så tilfredsstillende som hva man er vant med fra andre platformer.

Lenke til kommentar

Det må nesten bare prøves, vanskelig å gi en god forklaring på forskjell...

Det er bare... herlig :p;)

 

Jeg får vel kanskje litt kjeft nå, men, tror ikke jeg går tilbake til Android, ios eller BB etter å ha blitt vant til WP8 og Windows 8...

 

Et lite eksempel... datteren min, etter ca. 1 mnd med 920. Fant fram den forrige (Android) for å finne noe på kalenderen... "pappa, hvor ER kalenderen?"

Er litt følelsen jeg har, ting er bare enklere enn før...

Men som sagt, må prøves selv. Tilpasning av startskjerm, apper og innstillinger kan gjøre hver mobil personlig og forskjellig...

Ser poengene, men jeg kan forestille meg at det kan bli litt ensformig med en WP8-telefon i og med at jeg har både W8 og Surface RT... Jeg er fortiden veldig "excited" over W8 og disse "tilsene" og sånt, men ser en risiko at jeg kan gå litt lei... Erfaringer?
Lenke til kommentar

Ser poengene, men jeg kan forestille meg at det kan bli litt ensformig med en WP8-telefon i og med at jeg har både W8 og Surface RT... Jeg er fortiden veldig "excited" over W8 og disse "tilsene" og sånt, men ser en risiko at jeg kan gå litt lei... Erfaringer?

 

Min erfaring er at man blir lei alt til slutt. Derfor bruker man alt for mye penger på duppedingser ;-)

Lenke til kommentar

Wtf,, fikk samme problemet som sist (da jeg måtte sende den inn) med statisk hvit støy på skjermen. OMG tenkte jeg å begynte å gjøre den klar for innlevering. Pga av hastverk dro jeg ut simtray før telefonen var helt avslått, og voila, da kommer skjermen tilbake. Dette har skjedd en gang til nå med samme løsning. Wtf Nokia?

Tydeligvis er simtray den hellige gral i denne sammenheng. Noen som vet mer?

Mer info; Simtray trikset fungerte omtrent 5 ganger, men ikke mer. Leste på amerikanske forum der folk slet med samme problem. Konklusjon: Slipp mobilen i gulvet. Er du altså lei av å sende inn mobilen, slipp den i gulvet. Funka (so far) for meg.

Lenke til kommentar

Da er service bestilt.. Håper på en stabil og god telefon. Blir misunnelig å lese om folk som ikke er plaget.. :/

 

Men en ting som jeg har lurt på og det er hva som bruker så innmari mye datatrafikk.. 60mb på 1 dag (320mb varsel lørdag - 400mb varsel søndag) - tilkoblet WiFi og ikke brukt til annet enn 9gag, vg og facebook.. Merksnodig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...