Matsemann Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er det et problem? Jeg ser bilde av den som ringer før jeg svarer, fornøyd med det. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holder man ikke telefonen intill øret når man snakker med noen? Hvorfor skal man da ha bilde av den på skjermen? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holder man ikke telefonen intill øret når man snakker med noen? Hvorfor skal man da ha bilde av den på skjermen? Tenk om det er den sexy baben da! Doh Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ingen som selv har fått testa Purity Pro vel? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Morsom lesning i kommentarfeltet på Engadget etter at Lumia 920 ble; Smartphone of the Year: Nokia Lumia 920 http://www.engadget.com/2013/02/20/winners-2012-engadget-awards-readers-choice/ Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 <Vel, jeg har Nokia 920 og har hatt minimalt med problemer, et par 'frys' som jeg enkelt fikset med soft resett. Soft resett er egentlig ikke stort mer komplisert enn å slå telefonen av og på, man må i tillegg sette dato og klokkeslett på nytt (enkelt via instillinger). De som har problemer vil forståelig nok være veldig aktive på diverse fora, det kan nok derfor virke som om det er flere som har problemer enn det virkelig er. De som ikke har problemer, stresser ikke rundt på diverse fora for å fortelle at alt er OK med deres telefon. Nå i kveld fikk jeg også den store Portico oppdateringen og forventer da at telefonen blir minst like stabil som iPhones og Samsung Galaxy av diverse modeller. Ja, det er rykte om en ny 920 EOS (fotosensor og brikke fra Nokia 808 38/42 megapixels). Men den vil helt sikkert ikke være tilgjengelig før godt ut på høsten dersom den kommer. Den vil også være WP8 basert og vil ha de samme 'feilene' med Windows sitt OS (ikke det at det er så mange feil nå). Med min erfaring vil jeg ikke ha noe problem med å anbefale denne telefonen, men du må være klar over at du får en telefon med et veldig nytt OS og med endel mangler på app. siden, men det er du nok klar over. Telefonen kan uansett gjøre det meste av det man normalt ønsker fra en smart telefon, men er man veldig opptatt av spill og 'morsomme' apps så må man se seg om etter noe annet. Lykke til! Uansett hva du velger. Takk for det Veldig enig det du skriver her og har erfaring med at de som har problemer er realtivt mer aktive. Slik er det stort sett i de fleste sammenhenger Skal sitte litt på gjerdet å følge med på nyheter om denne potensielle eos lumiaen, før jeg evt. bestemmer meg. Men at det blir en high-end nokia på meg er helt klart. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Oppdatering ute til offline kart Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Slai, joda idet det ringer kommer bildet opp, men det forsvinner når samtalen er opprettet og man kommer over i dialogboksen (aktiv samtale). Ah sånnsett. Ja da er vi på spor, jeg trodde du mente når samtalen kommer inn. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Oppdaget nå at innmaten i tlf er litt lås, hvis jeg rister litt på den, så slår innmaten mot sideveggene... Noen andre? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det er ikke linsen du hører? Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 ser Kesha bruker en gul lumia 920 i musikkvideoen til "die young". Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det er ikke linsen du hører? nei... Kjenner at hele innmaten er løs inni, kanskje ikke mere enn 0,5mm slark. Men plagsomt.. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fy f.. posten norge er trege... Enda ikke kommet frem til mcare og jeg leverte mobilen på posten på mandag så tidlig at den ble sendt samme dag..... Argh... Hvis telefonen ikke virker mer enn noen timer når den kommer tilbake neste gang blir jeg lynings :-). Er det 2 eller 3 ganger de har på å prøve å fikse feil? Fy f.. posten norge er trege... Enda ikke kommet frem til mcare og jeg leverte mobilen på posten på mandag så tidlig at den ble sendt samme dag..... Argh... Hvis telefonen ikke virker mer enn noen timer når den kommer tilbake neste gang blir jeg lynings :-). Er det 2 eller 3 ganger de har på å prøve å fikse feil? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 nei... Kjenner at hele innmaten er løs inni, kanskje ikke mere enn 0,5mm slark. Men plagsomt.. Er det ikke spolen til trådløs lading som gjør det? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Etter jeg tok bort facebook fra startskjermen har databruken min blitt helt normal. Tydeligvis ett eller annet galt med den Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Har du på toastnotifications da? Nitt dataforbruk er finfint og jeg har den på stattskjermen i minste format uten problemer. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg fjernet den fra startskjermen og slo av alt av notifications. Jeg hadde noen på, men husker ikke hva. Mulig det er det som var grunnen. Men jeg klarer meg finfint uten den på startskjermen Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 FYI (scroll ned til siste kommentar): http://nrkbeta.no/2012/09/17/nrks-mobile-videolandskap/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå