Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Var greit å få inn den oppdateringen, men ikke så velig spennende egentlig. Nå er det bare å vente og se hva som blir lansert på mandag.

Nå må også netcom se og få lansert 4g for mobiler.

Endret av tkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig kan jeg nå se en Netflix film i mørket uten at de tre touch knappene konstant lyser meg i ansiktet, og ødelegger hele film opplevelsen. Vurderte jo å teipe over de jævla knappene. Helt kanon! Lett å slå av og lett og slå på var de og:)

For øvrig er min dønn stabil. Husk: ikke alle problemer dere opplever kan relateres til telefonen. Mye bugs i apper også. Avinstaller apper dere har trøbbel med eller aldri bruker! Slik er det på PC og. Mange program gjør at PCn kræsjer. Ikke nødvendigvis PCn det er noe galt med.

Men, uansett. Når jeg nå endelig klarte å få slått av de tre nederste touch knappene ved film titting, er jeg 100% fornøyd med Lumia 920. Nå er den endelig komplett for meg :):):)

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt oppdateringen ca en uke prøvde jeg tipset med simkortet,da jeg har har hatt mer av at telefonen har gått i svart etter oppdateringen.Vet ikke om det hjelper noe ,men plutselig så hadde jeg 4g noe jeg ikke trodde jeg ville få ,da jeg ikke spurte om det når jeg fikk nytt simkort. Snodig at det kom etter at jeg hadde hatt ute den skuffen .Jeg har kun hatt valg 2g og 3g :green: :green:

Lenke til kommentar

Hvilke nye innstillinger?

"Forbedringer i Internet Explorer. Nå kan du endre innstillingene dine for å hindre at bilder lastes ned automatisk. Dette er en enkel måte å redusere databruken på. Du kan også slette valgte nettsider fra nettleserloggen og bevare resten"

Lenke til kommentar

Vedrørende visning av kontaktbilde i dialogboksen på 920 ved inn-/utgående samtaler. Snakket med Nokia Care om dette idag og de sa at den funksjonen kommer i en senere oppdatering av WP8.

Litt pussig at deltagere på dette forumet påstår at de får opp bilde i dialogboksen ved samtaler, da dette faktisk ikke er en funksjon i dagens WP8. Heller ikke i Portico utgaven som jeg lastet ned igår. :hrm:

Jeg synes selv det var litt rart fordi både Symbian, Iphone og Android har hatt denne funksjonen lenge. Grunnen til at jeg irriterer meg litt over dette, er at jeg ringer veldig mye og da bruker jeg Bluetooth og titter på skjermen mens jeg ringer/mottar samtaler.

Lenke til kommentar

Enkelt. Du søker opp en kontakt (med bilde), så trykker du på nummeret for å ringe, når det så blir etablert en samtale kommer dialogboksen opp. I den vil du da se navn, nummer og en del valg for numerisk tastatur etc., men ikke bilde av kontakten, det samme gjelder ved inn kommende anrop.

Enkelt. Du søker opp en kontakt (med bilde), så trykker du på nummeret for å ringe, når det så blir etablert en samtale kommer dialogboksen opp. I den vil du da se navn, nummer og en del valg for numerisk tastatur etc., men ikke bilde av kontakten, det samme gjelder ved inn kommende anrop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...