Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Var på befaring på en jobb i dag der også en prosjektingeniør fra Telenor Mobil var tilstede. Så at han hadde Lumia 920 han også og spurte ham om hvordan den fungerte. Han fortalte da at han hadde vært plaget en del med re-boots før den siste oppdateringen, men at det var blitt bedre etter det. Men fortsatt klikket telefonen innimellom. Men han håpte at det ville komme nye oppdateringer som løste problemet.

Nå jobbet han med mobil utbygging og ikke i salgsavdelingen for mobiltelefoner, så han hadde ikke så stor kjennskap til om det var mange andre med problemet også. Uansett var det en liten trøst for meg at også de innad i bransjen slet med telefonen. Men bare e "liten" trøst. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil bare informere om at min telefon er 100% etter oppdateringen som kom for to uker siden ca. helt genial er denne telefonen, synd bare vi mangler noen apps som snapchat og quiz spillene alle driver med..

920 er mye raskere enn SIII - det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt reboots på min telefon etter at jeg satt inn simkortet i telefonen på nytt ved først å ha dratt ut den lille skuffen som simkortet sitter i ved montering av simkort.

Har selv kun hatt en reboots etter jeg gjorde det samme for 6 dager siden. Så tydeligvis at dette har hatt positiv innvirkning på telefonen selv om den for mitt vedkommende ikke har blitt helt feilfri. En frys i uken kan jeg leve med hvis det ikke blir mer, det har jeg opplevd på andre telefoner og merker også.

Endret av Balder1962
Lenke til kommentar

Hentet mobilen min hos Nokia Care idag. Den ble levert inn pga statisk "hvit snø" på skjerm.

Repair activities: Mechanical repair.

Replaced spare part: USB connector support.

Så da er vi igang igjen med nytt mot :)

Noen som kan si meg hvor jeg finner mine gamle kjøpte spill og apps?

Lenke til kommentar

Hentet mobilen min hos Nokia Care idag. Den ble levert inn pga statisk "hvit snø" på skjerm.

Repair activities: Mechanical repair.

Replaced spare part: USB connector support.

Så da er vi igang igjen med nytt mot :)

Noen som kan si meg hvor jeg finner mine gamle kjøpte spill og apps?

På kjøpshistorikken i din Microsoft konto :)

https://www.windowsphone.com/nb-no/my/purchase-history

Lenke til kommentar

Syntes den funker greit, men hører den er dårlig. Antar den blir oppgradert, men vet ikke når.

Hva mangler, egentlig?

Selv bruker jeg Facebook sin nettside til det lille jeg bruker FB, så ser ikke poenget med en app selv, derfor jeg spør.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Som kontra til den kan jeg jo nevne at man faar full funksjonalitet om man plugger 920 i BMWer med kabel. Albumcover, spillelister og album/artist-sortering fungerer akkurat som iPod.

Ja, det kan det hende man får. Skal prøve det. Men telefonbiten virker vel ikke over USB...? (Ringe og ta imot samtaler.)

Hadde for oevrig ikke noe problem aa holde kontakten med min 920 i en 2011 BMW X3 via Bluetooth ...

Hmmm. Har du en senere versjon av softwaren kanskje? Vet ikke hvordan man ser det, men det ligger vel på en meny i bilen et sted. Tenkte jeg skulle laste ned den siste og prøve en oppdatering i Mini'en.

Geir :)

Lenke til kommentar

Takk.

Men må chatten være aktiv (pålogget) for å få det til å funke?

Jeg får ikke noen beskjed når noen sender meg melding via face...

For å chatte via Facebook må du være pålogget for å motta meldinger :) Om du ikke er pålogget når de blir sendt, men likevel logger deg på senere vil ikke meldingen synes.

Lenke til kommentar

For å chatte via Facebook må du være pålogget for å motta meldinger :) Om du ikke er pålogget når de blir sendt, men likevel logger deg på senere vil ikke meldingen synes.

OK, så da finnes det ikke samme mulighet på WP som på iPhone og android. Det kommer jo meldingene inn som "meldiger" uavhengig og jeg er online eller ikke via facebook messager.

Lenke til kommentar

OK, så da finnes det ikke samme mulighet på WP som på iPhone og android. Det kommer jo meldingene inn som "meldiger" uavhengig og jeg er online eller ikke via facebook messager.

Tror du får meldinger inn om du er pålogget som "usynlig". Bruker selv facebook lite til meldinger. Det går stort sett gjennom whatsapp

Lenke til kommentar
Ja, det kan det hende man får. Skal prøve det. Men telefonbiten virker vel ikke over USB...? (Ringe og ta imot samtaler.)

Nei, det har du rett i.

Hmmm. Har du en senere versjon av softwaren kanskje? Vet ikke hvordan man ser det, men det ligger vel på en meny i bilen et sted. Tenkte jeg skulle laste ned den siste og prøve en oppdatering i Mini'en.

Jeg vet ikke om BMW- og Mini-software er kompatibel om hverandre. Antar du har navi (iDrive)? En oppdatering skader nok uansett ikke. Jeg har ikke tilgang til bilen for tiden, så jeg får ikke sjekket software-versjon.

Telefonen kjører forresten 8.0.9903.10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...