Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lilla, brun, oransje, hvit, perlemorsølv, fiery red, isblå etc. kunne vært fine alternativer. Man kan kjøpe casings for å sørge for den "looken" man vil ha, men det blir fint den dagen man kan tilpasse dette allerede ved bestilling. (Som man kan med noen produkter som eks. Beyerdynamic hodetelefoner som gjør det på en mer kvalitativ måte enn å bare lime på en plastfilm)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hyggelig lesing:

"The video player in Windows Phone 8 has greatly improved codec support compared to WP7.5. Now it does recognize pretty much every Xvid, DivX and MP4 videos up to 1080p resolution. The few things it won’t play are MKV files and videos using the AC3 audio codec. While this is not perfect, it’s certainly a huge step forward for the platform and will save you a lot of time in converting your videos.

Since Windows Phone 8 is Zune independent, you can easily upload videos from your computer in USB mass storage mode.

Windows Phone 8 has finally added support for Bluetooth file transfer. You can now send documents, pictures, songs and videos through Bluetooth. Just turn the Bluetooth on, go to the app where your file is and tap the share option. Apple, you are out of excuses."

Kilde: http://www.gsmarena....-review-840.php (ja, jeg vet det er en test av Ativ S, men teksten over gjelder for Windows Phone) :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva ITAvisen mente med at OSet ikke er kjapt...det jeg har sett av OSet på Youtube så er det flyt, kjapt og ingen lag.

Vi snakker om Trond Bie her...han er den største klovnen på internettet. Han finner regelrett på noe å klage på, samme hva det er, så lenge det ikke omhandler iPhone 5, som han på død og liv ikke kritiserer før alle andre nettaviser har kritisert den først.

Han er en fjompenisse, enkelt og greit.

Langt på vei enig. Skrives mye rart, og etter hvert har jeg lært meg til å ikke ta ITAvisen veldig seriøst. At OSet har UI med litt stilige overganger, blir noe annet enn å flikke side opp og side ned med ikoner. Er så utrolig lei døde ikoner på iPhone og Android, og gleder meg til det friske pustet i WP8!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hyggelig lesing:

"The video player in Windows Phone 8 has greatly improved codec support compared to WP7.5. Now it does recognize pretty much every Xvid, DivX and MP4 videos up to 1080p resolution. The few things it won’t play are MKV files and videos using the AC3 audio codec. While this is not perfect, it’s certainly a huge step forward for the platform and will save you a lot of time in converting your videos.

Since Windows Phone 8 is Zune independent, you can easily upload videos from your computer in USB mass storage mode.

Windows Phone 8 has finally added support for Bluetooth file transfer. You can now send documents, pictures, songs and videos through Bluetooth. Just turn the Bluetooth on, go to the app where your file is and tap the share option. Apple, you are out of excuses."

Kilde: http://www.gsmarena....-review-840.php (ja, jeg vet det er en test av Ativ S, men teksten over gjelder for Windows Phone) :)

Utrolig kjipt at de ikke har støtte for mkv filer/containere! Det er det eneste jeg laster ned i konverterer video til.... :ph34r: Får satse på at det kommer noe codecs for å støtte dette, slik at vi slipper tredjeparts programvare for å spille av mkv'er

Lenke til kommentar

Ble litt lei, så fikk ordnet meg en deal med et nettbrett med mobilfunksjon mens jeg ventet...så har jeg noe å dille med. W700 er også forsinket til 14. feb, vil jo ha både W8 brett og mobil samtidig...tror jeg skal ta ut ferie da! :D

Jeg fikk også sms av dem. Værste er at jeg hadde 500 kr i rabatt på telefon hos Chess, men de er kanskje 100 kr billigere enn lefdal, men der vil jeg få 25. nov...så, spare 100 kr og vente to uker ekstra? neppe...

edit: men jeg griner litt av at den ikke får spotify...men samme...får legge filmer på den og spotify på One XL'en som har andriod. Spent på hvordan overgangen til å kunne bruke disse på LTE blir...kranglet med HTC og Netcom i snart 6 måneder om hvorfor One XL ikke kan bruke LTE nettet, men tror heller det dreier seg om at nettet ikke liker switchingen, og mobilen liker ikke nett uten... :(

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Ser ut som mobilen kan bli forsinket til 7. desember i Danmark i følge Telenor Danmark og distributør Brightpoint.

Hvis det er tilfelle så tipper jeg det samme gjelder for Norge. Hmm... Hva med en Skandinavisk petition? Evt. spamme Nokia Norge sin twitter/facebook side inntil noen tar tak i det?

Vet at lignende har skapt oppmerksomhet hos Samsung.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/hvornar-kommer-nokia-lumia-920,lid.24300/ og http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1855608.ece

Lenke til kommentar

edit: men jeg griner litt av at den ikke får spotify...men samme...får legge filmer på den og spotify på One XL'en som har andriod. . :(

Klart WP8 får spotify. De er nok godt på vei med spotify til windows 8 som kjører samme rammeverk som WP8. Så da burde det være en smal sak... Ellers er det vel bare å vurdere wimp?

Lenke til kommentar

Ser ut som mobilen kan bli forsinket til 7. desember i Danmark i følge Telenor Danmark og distributør Brightpoint.

Hvis det er tilfelle så tipper jeg det samme gjelder for Norge. Hmm... Hva med en Skandinavisk petition? Evt. spamme Nokia Norge sin twitter/facebook side inntil noen tar tak i det?

http://www.mobilside...-920,lid.24300/ og http://ekstrabladet....icle1855608.ece

Vi får håpe våre Finske venner støtter opp om Norge først! :)

Lenke til kommentar

http://www.mobilside...-920,lid.24300/ og http://ekstrabladet....icle1855608.ece

Vi får håpe våre Finske venner støtter opp om Norge først! :)

Tror at Skandinaviske land vil ha samme lanseringsdsto

Lenke til kommentar

edit: men jeg griner litt av at den ikke får spotify...men samme...får legge filmer på den og spotify på One XL'en som har andriod. . :(

Klart WP8 får spotify. De er nok godt på vei med spotify til windows 8 som kjører samme rammeverk som WP8. Så da burde det være en smal sak... Ellers er det vel bare å vurdere wimp?

De er aldri raske med å gi ut versjon til nye platformer. Se ipad og linux f.eks. sistnevnt er fortsatt public/dev preview og noe bugga sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva ITAvisen mente med at OSet ikke er kjapt...det jeg har sett av OSet på Youtube så er det flyt, kjapt og ingen lag.

Vi snakker om Trond Bie her...han er den største klovnen på internettet. Han finner regelrett på noe å klage på, samme hva det er, så lenge det ikke omhandler iPhone 5, som han på død og liv ikke kritiserer før alle andre nettaviser har kritisert den først.

Langt på vei enig. Skrives mye rart, og etter hvert har jeg lært meg til å ikke ta ITAvisen veldig seriøst. At OSet har UI med litt stilige overganger, blir noe annet enn å flikke side opp og side ned med ikoner. Er så utrolig lei døde ikoner på iPhone og Android, og gleder meg til det friske pustet i WP8!

Tror samtlig over gjennomsnitt er enig meg der. De resirkulerer stort sett andre sine artikler og leserinnleggene er rene klagemur.

Tror samtlig over gjennomsnitt er enig meg der. De resirkulerer stort sett andre sine artikler og leserinnleggene er rene klagemur.

Lenke til kommentar

Lefdal har jo oppdatert sine sider til 20 november på lager. Jeg som de andre som har bestilt derifra har jo fått beskjed omat den er levert til 15. November. Jeg spurte hva jeg skulle forholde meg til, da sa de nylig at jeg skulle forholde meg til 15 november. Er dette feil nå?

Lenke til kommentar

Lefdal har jo oppdatert sine sider til 20 november på lager. Jeg som de andre som har bestilt derifra har jo fått beskjed omat den er levert til 15. November. Jeg spurte hva jeg skulle forholde meg til, da sa de nylig at jeg skulle forholde meg til 15 november. Er dette feil nå?

Forhandlerne har ikke fått bekreftet dato så de kunne like gjerne sagt den sendes i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...