MobilNerd Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvordan vet du at det kun er det som er gjort? Hadde selv problemer med Reboots etter Portico, og etter en feilet hard reset er min også sendt dit. Ga tydelig beskjed når jeg leverte inn min om at det ikke var noe vits å kun legge inn nytt IMG på telefon, da random reboots var grunnen til at jeg i det hele tatt prøvde denne reset'n. Står på reparasjonssida dems. De har vel uansett 2 ganger å prøve på samme feil før vi forbrukere har så mye vi skulle ha sagt..... Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Flere som plages med dårlig batteritid etter oppdateringen? De appene jeg har installert etter denne har jeg fjernet igjen (med unntak av Spotify). Noen tips? Lenke til kommentar
fleur Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Dere som har hatt problemer med frys/reboots og har sendt den inn på service, har de reparert den eller har dere fått ny telefon? Og virket den isåfall etter service? Lite lysten på å sende den inn hvis de bare resetter softwaren Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Problemet er at de har rett til å lage kvalm tre gange før du får nytt håbdsett, men om du får trøbbel og leverer den igjen og sier hva de gjorde sist og st det ikke hjalp, kanskje det gir mer fart på saken. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jepps jeg vet (har jobbet i bransjen), derfor jeg lurte på hva de egentlig har gjort med telefonene til de som har sendt dem inn for dette problemet Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Var det fælt så lang tid det skulle ta å få Portico oppdateringen. Venter meg ihjel her Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jepps jeg vet (har jobbet i bransjen), derfor jeg lurte på hva de egentlig har gjort med telefonene til de som har sendt dem inn for dette problemet Ikke sikker, men jeg vil jo anbefale de å bare bytte dem ut. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 TMM: clove? Kjøpte via jobben, hvor vi har Netcom. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpte via jobben, hvor vi har Netcom. Kjøpte min på Nokia-butikken på byporten (som jo egentlig er en netcombutikk) på fredag. Ingen Portico her heller Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Flott at jeg ikke er den eneste uten portico da Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har skrevet mang en krass kommentar til Netcom på deres facebooksider. Ikke har de ordnet BankID, ikke har de 4G, ikke klarer de å skaffe telefoner og oppdateringer lar vente på seg (for de fleste). Virker som det eneste de bryr seg om er de fjollete 2 for 1 kinoreklamene sine. Veldig glad firmaet bytter til Telenor i løpet av året Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har skrevet mang en krass kommentar til Netcom på deres facebooksider. Ikke har de ordnet BankID, ikke har de 4G, ikke klarer de å skaffe telefoner og oppdateringer lar vente på seg (for de fleste). Virker som det eneste de bryr seg om er de fjollete 2 for 1 kinoreklamene sine. Veldig glad firmaet bytter til Telenor i løpet av året Og ikke nok med det, dekningen er helt på trynet også. Det falt meg ikke inn når jeg bestilte Netcom i 2012 at den dag i dag så kunne det fremdeles være så ræva dekning på datatrafikk at det var helt ubrukelig selv midt i hovedstaden. Jeg holdt ut i tre-fire måneder før jeg ikke klarte mer og sa opp. Betalte 3k+ i bruddgebyr, men for meg var det verdt det å få gått tilbake til Telenor med god dekning over alt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dekningen ved havnivå er latterlig, så er enig i den. Derimot på fjellet synes jeg Netcom i de fleste tilfeller er bedre enn Telenor, men det kommer nok helt an på hvor man befinner seg. Uansett er de håpløse og eneste grunnen til at jeg faktisk benytter de er jobben. Privat har de aldri vært et alternativ. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg kan ikke si at jeg har hatt store problemer med dekningen til Netcom, og jeg jobber like ved rådhusplassen. Kundeservice er jeg også veldig godt fornøyd med Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg kan ikke si at jeg har hatt store problemer med dekningen til Netcom, og jeg jobber like ved rådhusplassen. Kundeservice er jeg også veldig godt fornøyd med stå ved kassa på McDonalds klingenberg og se om du får opp VG.no Eller på paleet, eller Steen & Strøm Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg stod i alle køers mor på Gardermoen flyplass i sommer. Jeg snakker om kø helt fra rulletrappa, og til sikkerhetssjekken. Stod i køen i over en time! Hva gjør man når man må stå stille i en time? Man tar fram mobilen og sjekker diverse nettsider, selvsagt. Men det gikk ikke. Min Samsung Galaxy S2 med 3G fra NetCom hadde knapt tilgang til nettet. På en time klarte jeg såvidt å sjekke et telefonnummer på www.1881.no. Men det var så tregt og ustabilt at jeg måtte gjøre flere dusin forsøk i ca. en time! Skal du befinne deg i en hall med flere tusen andre mennesker, bør du tydeligvis ha 4G... Lenke til kommentar
fleur Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Trenger litt hjelp her. Alle kontaktene mine (unntatt 3) ligger som Hotmail-kontakter (tror jeg) og ikke Google. Skal nå ta en hard reset på telefonen og må ta backup av kontaktene. Hvordan gjøre det enklest mulig? Skulle gjerne hatt de inn i Google så jeg bare kan hente dem ned fra Google etter jeg har formatert. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er det ikke bare å hente de fra hotmail/outlook etter resten? Mulig andre har hatt problemer med dekningen til netcom, men jeg kan ikke huske noe sted de siste årene jeg har hatt problemer. Ikke engang i pausen på landskamp på Ullevaal. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Er det ikke bare å hente de fra hotmail/outlook etter resten? Hvordan da? Virker ikke som telefonen tar automatisk backup av kontaktene mine noe sted. Når jeg skulle inn med kontaktene mine da jeg fikk Lumiaen, måtte jeg overføre de manuelt fra min gamle telefon. Endret 13. februar 2013 av fleur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå