Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare laget en kontakt (kalt Telefonterrorist...) og legger til numre der etterhvert. Har også reservert mot telefonsalg i Brønnøysundregisteret og det funker faktisk. Svarte bare med å spørre om hvor de hadde fått nummeret mitt fra og sa at det var reservert mot telefonsalg, da kom det som regel, "beklager, vi skal slette nummeret fra lista". Tok litt tid før de siste ga seg, men nå er det behagelig stille. De som ligger inne på kontakten Telefonterrorist er stort sett statistikkbyråer som vi jo er "pliktig å svare" og ikke kan reserveres mot... :p

Takk for tipset :)

Wohooo!!

Spotify er ute!!!!

http://www.windowsph...fd-fb7ac9eff62b

Ok, men hvorfor er Spotify bedre enn Wimp. Eller er det ikke det? Bare lurer fordi jeg alltid har hatt Wimp. Vits å bytte??

Lenke til kommentar

Takk for tipset :)

Ok, men hvorfor er Spotify bedre enn Wimp. Eller er det ikke det? Bare lurer fordi jeg alltid har hatt Wimp. Vits å bytte??

Personlig, så aner jeg ikke. Har vurdert å bruke wimp, men tok aldri steget. Brukte Spotify på iphone fram til for 1 mnd siden, men siden spotify er ute nå, tviler jeg på at jeg kommer til å bytte til Wimp.

Vil tippe det er sånn ca. like bra, og tror ikke det spiller noe særlig rolle om du bruker den ene eller andre. Har så langt ikke vært missfornøyd med innholdet på Spotify på noen måte. God lydkvalitet og en meget stor katalog. Så lenge det ikke er mangler for meg, så holder jeg meg nok til det :)

....Må si meg meget fornøyd med Spotify app'en så langt. På mange områder, bedre enn ios, men savner muligheten for å spole i sanger. Ja, jeg vet. Det er microsoft som har gjort en elendig jobb med musikkspilleren sin. Hvorfor gjør de ikke noe med det? Er det så vanskelig, når de har klart det med videospilleren sin?

Lenke til kommentar

Fikk denne. Ikke sett før.

Bildet betyr;

"Lynet skal slå ned og stoppe tannhjulene i det store maskineriet i mobilen din på grunn av forsøk på factory reset, som ikke er tillatt på gunn av sikkerhetsperre så ingen kan stjele mobilen og resette den og ta den i bruk som sin egen"

Lenke til kommentar

Bildet betyr;

"Lynet skal slå ned og stoppe tannhjulene i det store maskineriet i mobilen din på grunn av forsøk på factory reset, som ikke er tillatt på gunn av sikkerhetsperre så ingen kan stjele mobilen og resette den og ta den i bruk som sin egen"

Word

Lenke til kommentar

Nå resatte jeg telefonen ti fabrikkinnstillingene i går kveld. Har nå satt den opp på ny med kun det mest nødvendige tilkoblet. Slik som jobbmail, kontakter, meldinger og bluetooth. Har ikke lastet ned noen nye app'er enda. Prøvde å hente ned et spill jeg hadde kjøpt fra før, men ser at det tydeligvis er litt krøll i store.

Men en ting jeg lurer på, de oppdateringene som kom for et par uker siden, ligger de igjen på telefonen selv om jeg tilbakestilte den? Jeg finner i alle fall ikke noen nye oppdateringer når jeg søker.

Og en ting til, når jeg går til høyre på startskjermen for å se hva som er innstallert på tlf kunne jeg der tidligere lete alfabetisk, men nå er det borte og jeg må bare bla nedover siden. Var ikke den løsningen med orriginalt når man fikk telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...