leirdueredet Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor finnes det logg for data, sms, ringetid osv? App kansje? Nokia pleier nå ha dette som standard... Sikker på det ikke finnes på 920?? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De pleier da ikke ha det som standard, gjør de vel? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De pleier da ikke ha det som standard, gjør de vel? Jo det er standard. Data inn/ut (MB), antall SMS inn/ut, ringetid utgående/inngående er standard:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Åh, mener ikke huske det var på maemo, meego, Symbian s60v5 eller s^3. Husker ikke om det var på Belle. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Noen som vet hvor man setter på "samtale venter"? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Noen som vet hvor man setter på "samtale venter"? Innstillinger --> Nettverk + Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nokia pleier nå ha dette som standard... Sikker på det ikke finnes på 920?? Ikke funnet nei. Men takk til helsten2 for tipset. Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Forstod det som om 920en har mulighet for offline navigasjon..Hvordan har det seg da at det ikke går an å navigere når dataroaming står av?? Blir dyrt å navigere i utlandet i så fall. Eller kan det være en setting jeg har oversett? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har du lastet ned kartene? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ztil: Nokias kartprogram skal etter det jeg har lest være det eneste man kan bruke offline. Det vil si at det skal fungere uten data-/mobildataforbindelse. Dermed skal man kunne bruke GPS f.eks i fly. Kartene må nødvendligvis være installert på telefonen. Har dog ikke prøvd GPS i fly på en Nokia-telefon. Har kun forsøkt med andre mobiler, og det virket ikke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Eneste? Har brukt TomTom på mobil siden E65 var ny og i mange år på smarttelefon og fungerer 100% uten noen dataforbindelse. Det samme med Navigon. Endret 3. februar 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Forstod det som om 920en har mulighet for offline navigasjon..Hvordan har det seg da at det ikke går an å navigere når dataroaming står av?? Blir dyrt å navigere i utlandet i så fall. Eller kan det være en setting jeg har oversett? Innstillinger, programmer, kart, last ned kart. Funker flott uten dataforbindelse. Appen Check Number er også fin sammen med Drive, søk nummer og vis veibeskrivelse Lenke til kommentar
newnick Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Eneste? Har brukt TomTom på mobil siden E65 var ny og i mange år på smarttelefon og fungerer 100% uten noen dataforbindelse. Det samme med Navigon. Finnes flere løsninger som lar deg navigere med telefonen uten datatilkoblig. At noen går rundt og innbiller seg at dette kun lar seg gjøre på nokia er ille nok, men at de prøver å innbille andre dette, er hårreisende. .. 1 Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Funnet et nytt problem som jeg ikke tror er tatt opp tidligere. Har man deaktivert data-roaming i utlandet og aktiverer den igjen er mobilen meget treg med å koble seg på nett. Har hatt flere tilfeller hvor jeg har måtte restarte telefonen for at roaming skal fungere igjen. Lenke til kommentar
Elvisen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har lastet ned mobiloppdatering og det står: Oppdateringen ble lastet ned,men kan ikke åpnes.(8018830f). Noen flere som har opplevd det samme og har en løsning på hva som skal gjøres? Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jepp har lastet ned kart for filipinene, men får det bare til å fungere når roaming står på:-((((( Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Da skulle jeg gjøre mobilen klar til avsending til verksted. Nå har den stått med 2 tannhjul på skjermen i godt over 1 time og den er ganske så varm oppe i høyre hjørne. What to do? Lenke til kommentar
landisize Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fantastisk telefon. Har hatt den siden onsdag, og har ikke hatt problemer om jeg husker riktig. Veldig fersk ennå, ja, jeg vet det. Veldig fornøyd med Nokia Drive+ Beta, veldig fint med navigasjon i bilen, og med en så stor skjerm som det er på mobilen er det som hånd i hanske. Størrelsen på mobilen var litt ekkel i starten, men det gikk fort over i løpet av den første dagen. Vekta er heller ikke noe problem. Veldig fint operativsystem. Men fraværet av Instagram og SnapChat gjør nok at mange brukere ikke våger å skifte fra Android/iOS til WP8. Ellers er IMDb-appen veldig fin, filminteressert som jeg er. Og som Liverpool-supporter er jeg stolt av en så vakker app som liverpool.no. Ingen problemer med Mail-appen her, men så får jeg ikke mer enn 2-3 mail om dagen heller, da. TV 2 Sumo-appen virker også å gjøre susen, har sett to PL-kamper på den, uten noen som helst problemer. Er det mulig å laste ned Portico-update manuelt, på en enkel og ryddig måte? Eller skal jeg bare vente til telefonen finner den? Lenke til kommentar
Ztil Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fant ut av problemet mitt med offline navigasjon. Fungerer som en drøm. Egentlig ganske teit jeg ikke fant ut av det før.. Navigasjonsprog søker etter steder online først hvis den ikke er satt til "frakoblet" i innstillinger. For øvrig helt genialt å kunne laste ned kart for hele verden gratis Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fant ut av problemet mitt med offline navigasjon. Fungerer som en drøm. Egentlig ganske teit jeg ikke fant ut av det før.. Navigasjonsprog søker etter steder online først hvis den ikke er satt til "frakoblet" i innstillinger. For øvrig helt genialt å kunne laste ned kart for hele verden gratis�� Godt du fant det ut Lurte på hvorfor den ikke ville offline. Har pensjonert gamle gps'n, drive funker bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå