Xaphoon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Mao. må man ta av seg hansken i -10 for å slå den på hvis man har slått den av tidligere. Men det kan jo hende de som med PCer lager en knapp for denne funksjonen etterhvert. Nei, kan bare beholde hanskene på... ALT som foregår på skjermen kan skrives, slås av/på, justeres MED hansker, nøkler, tømmermannsblyant, banan +++ Det som er hele poenget med supersensitiv skjerm på 920... Forøvrig INGEN andre mobilskjermer som i det hele tatt er i nærheten Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hvordan kan man bruke funksjonen hvis den er avslått? Endret 2. februar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvordan kan man bruke funksjonen hvis den er avslått? Hvorfor i alle dager skal den være avslått ?? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Xaphoon: Theo343 har kommet med eksempler på tilfeller som gjør man kan ønske å ha det avslått. Om man så har det avslått og vil bruke telefonen med hansker, må man først ta av seg hanskene, noe som er litt dumt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja hvis du har slått det av må hansken av. Jeg har per dags dato aldri slått det av, da jeg har hatt for vane å låse taster/skjerm når jeg ikke bruker tlf helt siden min første mobiltelefon som hadde tastelås . Stylusen er grei når jeg damper elrøyk (da blir den en stylus) fordi det er greit. Og til Draw Something . Skrivinga går greit med en stor nok skjerm som på 920 syntes jeg, men jeg har ganske små hender. Morsmålet mitt er engelsk, så selv om jeg er flytende i norsk og engelsk pleier samtalene mine generelt sett bli veldig 50/50 . Dette er også mye pga film/tv sitater som sikkert gjør opp 20% av kommunikasjonen med de nærmeste. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Gadget58: Takk for god tilbakemelding . Xaphoon: Theo343 har kommet med eksempler på tilfeller som gjør man kan ønske å ha det avslått. Om man så har det avslått og vil bruke telefonen med hansker, må man først ta av seg hanskene, noe som er litt dumt. Stemmer, derfor jeg tenkte at en fysisk knapp hadde vært supert, men kan hende det kommer etterhvert evt. om man kan omprogrammere en knapp til å ha funksjonen etterhvert. Endret 2. februar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Xaphoon: Theo343 har kommet med eksempler på tilfeller som gjør man kan ønske å ha det avslått. Om man så har det avslått og vil bruke telefonen med hansker, må man først ta av seg hanskene, noe som er litt dumt. Min har stått på høy følsomhet siden dag en og ser ikke helt at det kan være et problem?? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvor finnes det logg for data, sms, ringetid osv? App kansje? 1 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg oppdaget noe pussig i dag, jeg har lastet ned en app som heter speedtest på min Iphone 4S og min Lumia 920. Jeg kjørte en test på det samme nettverket (Netcom 4G) telefonene lå side ved side og resultatet ble som følger: Iphone Download 7.84 Mbps Upload 4.18 Mbps Nokia Download 21.27 Mbps Upload 4.5 Mbps Horfor den store forskjellen? Er det noe feil med appen? Jeg tror ikke det siden Upload er ganske lik. Er det så enkelt at Nokia'n er mye kjappere? Det velger jeg og tro, men jeg er "bittelitt" innhabil Er det noen andre som har gjort en tilsvarende test? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 4S har kun HSDPA med 14.4 mbit og ikke 4G. (teoretisk max 14,4mbit) 920 har HSDPA med 42,4 mbit og LTE med 50 mbit som teoretisk maks Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvor finnes det logg for data, sms, ringetid osv? App kansje? Vet bare om denne - fra Telenor: Min Faktura Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vet bare om denne - fra Telenor: Min Faktura Har Telenor. Har du (eller andre) testet denne? Burde forøvrig være med i wp8. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har Telenor. Har du (eller andre) testet denne? Burde forøvrig være med i wp8. Yepp, jeg bruker den. Funker meget bra. Grei oversikt over hvordan månedsforbruket ligger an ... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 4S har kun HSDPA med 14.4 mbit og ikke 4G. (teoretisk max 14,4mbit) 920 har HSDPA med 42,4 mbit og LTE med 50 mbit som teoretisk maks Gjelder disse hastighetene for wi-fi også? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vet bare om denne - fra Telenor: Min Faktura Grei app, men må alltid få tilsendt nytt passord på SMS. Appen klarer ikke huske passordet når jeg logger meg inn. Skjer i WP8, IPS og Android. Vet ikke helt hva jeg gjør feil, eller er det bare sånn? Irriterende uansett. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Grei app, men må alltid få tilsendt nytt passord på SMS. Appen klarer ikke huske passordet når jeg logger meg inn. Skjer i WP8, IPS og Android. Vet ikke helt hva jeg gjør feil, eller er det bare sånn? Irriterende uansett. Ikke problemer med å huske passord her ... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fungerer fint her også. Husker alltid passord her Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Grei app, men må alltid få tilsendt nytt passord på SMS. Appen klarer ikke huske passordet når jeg logger meg inn. Skjer i WP8, IPS og Android. Vet ikke helt hva jeg gjør feil, eller er det bare sånn? Irriterende uansett. Prøvd å avinstallere appen og legge den inn på nytt? Var noe kluss med den for en stund siden. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Prøvd å avinstallere appen og legge den inn på nytt? Var noe kluss med den for en stund siden. Takk til deg og andre som har svart. Får prøve å avinstallere og så installere på nytt igjen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gjelder disse hastighetene for wi-fi også? Nei. Dette gjelder kun på mobilnettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå