Theo343 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg håper noen på jobben kommer gående med denne i november, for jeg har på ingen måte bestemt meg for hva neste telefon blir og jeg må si WP8 og 920 er en lekker kombinasjon. Endret 30. oktober 2012 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ikke er i bruk, det er vel kun enkelte symbiantelefoner som viser tiden når skjermen er svart. Og N9 . Veldig spent på denne mobilen, prøver få solgt min SGS3 nå for å se om jeg kan karre til meg en 920. Men blir spennende å se hva dere syntes her i tråden når dere får fatt på den. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det kommet noen skikkelig reviews av denne tlf ennå? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det kommet noen skikkelig reviews av denne tlf ennå? Nei. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Har nesten bestemt meg for at jeg skal kjøpe denne nå. Eier Galaxy S3, men er ikke helt fornøyd. Ser ut som om flere har kjøpt fra Lefdal. Er det noen spesiell grunn til det? Hvilket sim-kort bruker telefonen? Samme som S3? Venter i spenning på omtaler. Endret 30. oktober 2012 av qweac Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hehe, forstår jeg godt! Jeg sliter med nattesøvnen pga dette...en mobil! Ikke bra Første gang jeg faktisk har ventet på en mobiltelefon... Har hatt mange mobiler, men har bare kjøpt en jeg synes ser grei ut. Sprøtt, men bruker faktisk tid for å sjekke når, hvor og hvem om Lumia 920. (opptil flere ganger om dagen, nå MÅ den bare komme snart...) Har ikke hatt Nokia siden Ringo (NMT 900) for ca 15 år siden... (også gul) heldigvis er 920 en smule mindre enn en av mine første "mobiler"... http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/2689/1198112_520_346.jpg 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 At flere har bestillt på Lefdal har vel med at de solgte den 400 Kr billigere i helgen og har gratis frakt. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Da ser det ut til at Nokia har bekreftet dato for England. Dato er 2. november. Kan ikke tenke meg at finske Nokia utelater Norden som en av de første som får Lumia 920. Tror ikke Norge må vente 3 uker etter England. http://www.wpcentral.com/uk-availability-dates-nokia-lumia-920-and-820 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Bare kom med den asap;) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Første unboxing og test av Lumia 920 http://wmpoweruser.com/first-nokia-lumia-920-user-review-from-canada-now-posted/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Den er faktisk større enn jeg forestilte meg men alikevel akkurat passe. Dette med tyngde synes jeg er fint for er en telefon for lett så mister jeg den lettere. Baksiden er også gunstig ift. fingermerker. EDIT: - Den virker kanskje noe treg på berøringsfølsomheten (eller om det er UI effekter som gir det inntrykket), men ikke for mye. - Multitaskingen i WP8 er for dårlig ennå, men det blir vel rettet på etterhvert. Endret 30. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 EDIT: - Multitaskingen i WP8 er for dårlig ennå, men det blir vel rettet på etterhvert. Fått med deg dette? 3 Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Enda en liten test http://www.dialaphone.co.uk/blog/2012/10/29/nokia-lumia-920-charge-of-the-light-brigade/ Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Første unboxing og test av Lumia 920 http://wmpoweruser.com/first-nokia-lumia-920-user-review-from-canada-now-posted/ Flott førstegangs-test! Begynner å bli utolmodig:-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) EDIT: - Multitaskingen i WP8 er for dårlig ennå, men det blir vel rettet på etterhvert. Fått med deg dette? Jeg kommenterte ut fra det testeren i linken nevnte og kommenterte. Ergo feilinformerte denne testeren."Fast resume" betyr vel ikke nødvendigvis multitasking, men skal sjekke linken. This topic describes how to enable fast app resume for Windows Phone 8 apps. On Windows Phone 8, when the user navigates away from an application, the application is suspended and its state is preserved in memoryJepp, som jeg tenkte, en ren resume funksjon. Hvordan vil det fungere hvis jeg skal kjøre Endomondo Pro og Spotify samtidig? Det fungerer greit på iOS og Android. Endret 30. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
n900 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 nokia skulle laget en telefon, med operativsystemet til n9, kameraet til n8 og størrelsen og utseende til lumia 920, da hadde de hatt en vinner.. suveren multitasking, åpent system, og et bra kamera Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jepp, som jeg tenkte, en ren resume funksjon. Hvordan vil det fungere hvis jeg skal kjøre Endomondo Pro og Spotify samtidig? Det fungerer greit på iOS og Android. Det skal gå fint. GPS og musikk-apps kan kjøre under lockscreen. Endomondo blir en GPS-app å regne. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 EDIT: - Multitaskingen i WP8 er for dårlig ennå, men det blir vel rettet på etterhvert. Fått med deg dette? Jeg kommenterte ut fra det testeren i linken nevnte og kommenterte. Ergo feilinformerte denne testeren."Fast resume" betyr vel ikke nødvendigvis multitasking, men skal sjekke linken. This topic describes how to enable fast app resume for Windows Phone 8 apps. On Windows Phone 8, when the user navigates away from an application, the application is suspended and its state is preserved in memoryJepp, som jeg tenkte, en ren resume funksjon. Hvordan vil det fungere hvis jeg skal kjøre Endomondo Pro og Spotify samtidig? Det fungerer greit på iOS og Android. Jeg ser jeg kanskje kan oppfattes som krass i mitt innlegg, men det var ikke meningen Ellers har jeg også hørt det som "Heiper" sier (tror det ble sagt på en video ett eller annet sted), så å kjøre Endomondo Pro og Spotify samtidig bør gå fint Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Når Endomondo og Spotify blir tilgjengelig da. Versjonene for WP7.x (som har ligget på Marketplace) ser ikke ut til å være tilgjengelig på Windows Phone Store nemlig. Men ser i flere norske tester av WP8 at det skrives at Spotify kommer snart, mens Wimp allerede er tilgjengelig. Endret 31. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
abil Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) nokia skulle laget en telefon, med operativsystemet til n9, kameraet til n8 og størrelsen og utseende til lumia 920, da hadde de hatt en vinner.. suveren multitasking, åpent system, og et bra kamera Den hadde jeg kjøpt:) Endret 31. oktober 2012 av abil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå