TheMoonMan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Anbefaler de som liker å ha enda litt mer kontroll på browseren å teste ut UC Browser Fungerer veldig bra på min 920! http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/uc-browser/6cda5651-56b9-48b0-8771-91dbc188f873 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Reap: hva apps savner du? Av nysgjerrighet . tripledes: håper den smelter fast i bordet ditt mens du oppdaterer Apps i flertall var vel å ta i litt. Anyways, det største savnet er Spotify, ettersom jeg må ha musikk tilgjengelig når jeg er "alene". Wimp har jeg tvunget meg selv til å brukt siden jeg kjøpte den, men det er en helt annen verden enn spotify er på android. Dårlig laget app IMO. Og så har du de kjente appene som instagram og snapchat som jeg kunne tenkt meg å prøvd. EDIT: Det som er værst er lydinnstillingene. Jeg setter meg i bilen, kobler til aux og makser volumet på telefonen. Etter jeg har gått ut av bilen får jeg et anrop, og telefonen dundrer så inni helsike at nabokjerringa får hjertestans. KVIFOR?! Jo, fordi jeg har makset volumet på MUSIKKEN. Det blir også like høyt under samtaler. Skrur jeg ned volumet til "2" under anrop, så er den på 2 når jeg går tilbake til Wimp. Dette er mildt sagt jævlig irriterende, da jeg er vant til at volumnivået er forskjellig fra oppgave til oppgave. Hjelp. Endret 30. januar 2013 av Reap Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg skal dessverre etter litt betenkningstid selge telefonen yes, enda en som har skjønt det. skal du kjøpe den nye iphone5 eller? 1 Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kjøp og salg er ikke lov på forumet. Får ikke rapportert i mobilvisning. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har ikke reklamert for noe annet enn at jeg skal selge den Det vet du selv du gjorde, så du trenger ikke legge noe over på meg, her. Men flott du redigerte det bort, så er den saken ute av verden. Mange regler å forholde seg til som nytt medlem. Lenke til kommentar
nkis Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 yes, enda en som har skjønt det. skal du kjøpe den nye iphone5 eller? Jepp, hatt alle iPhone-modellene før og ville teste noe nytt. Etter å ha hatt Lumia i 2 måneder så savner jeg iPhone rett og slett, derfor blir det en iPhone 5 på meg 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Gleder meg til du har solgt telefonen så vi slipper trollingen din. Misliker du innlegget mitt kan du si det på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jepp, hatt alle iPhone-modellene før og ville teste noe nytt. Etter å ha hatt Lumia i 2 måneder så savner jeg iPhone rett og slett, derfor blir det en iPhone 5 på meg Skjønner akkurat den biten veldig godt. Er man så vant til et system (iOS) ønsker du å gjøre ting på akkurat samme måte i andre systemer (WP8). Når det ikke går blir det fort frustrerende. Selv gikk jeg fra Android, og i starten tok jeg meg ofte i å prøve å gjøre noe på "Android-måten" og synes det var teit det ikke fungerte likt på WP. Men nå har jeg lært hvordan ting gjøres. Ikke nødvendigvis dårligere på WP, bare annerledes. Lenke til kommentar
morsha Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Apps i flertall var vel å ta i litt. Anyways, det største savnet er Spotify, ettersom jeg må ha musikk tilgjengelig når jeg er "alene". Wimp har jeg tvunget meg selv til å brukt siden jeg kjøpte den, men det er en helt annen verden enn spotify er på android. Dårlig laget app IMO. Ta en titt på deezer eller rdio; begge er musikk streaming med offline muligheter. Begge har gratis prøvetid. Har selv ikke fått testet deezer enda, men benytter rdio for Wimp er crap på WP8 Endret 30. januar 2013 av morsha Lenke til kommentar
nkis Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skjønner akkurat den biten veldig godt. Er man så vant til et system (iOS) ønsker du å gjøre ting på akkurat samme måte i andre systemer (WP8). Når det ikke går blir det fort frustrerende. Selv gikk jeg fra Android, og i starten tok jeg meg ofte i å prøve å gjøre noe på "Android-måten" og synes det var teit det ikke fungerte likt på WP. Men nå har jeg lært hvordan ting gjøres. Ikke nødvendigvis dårligere på WP, bare annerledes. Forsåvidt enig med det du sier om forskjell på iOS og WP8, så med tid og stunder så blir man jo fort vant med WP8 istedenfor. Savner dog noen enkle apps som Spotify os. Synes ikke WIMP er en fullgod erstatter. En annen ting som jeg har merket er at mange som har Lumia 920 opplever at den rebooter seg selv ved tilfeldige tidspunkter. Det kan være noe irriterende vil jeg tro.. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 En annen ting som jeg har merket er at mange som har Lumia 920 opplever at den rebooter seg selv ved tilfeldige tidspunkter. Det kan være noe irriterende vil jeg tro.. ... bittelittegrann, ja ... men du blir vant til det ... 1 Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Trodde jeg skulle fortelle om 2 døgn uten problemer nå, men la fra meg telefonen en halvtimes tid nettopp og da jeg kom tilbake var alt svart og måtte resette den igjen. Frem til det hadde den virket helt fint etter oppdateringen. To samtaler på handsfree i bilen uten krøll. Trådløs lading over natt uten at det gikk gale. Virket nesten som om jeg hadde fått en telefon som fungerte igjen. Men nå ser det ut som jeg må få den levert inn til sjekk. Gir den et par dager til for å se om det oppstår flere problemer. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Håper de får skikk på disse rebootene... Det er eneste ankepunktet jeg har på tlf nå... ett som: hvordan får jeg, som har tv2 sumo gull abbonement sett feks premier League 2 på mobilen? Vil gjerne se norwich tottenham i kveld. I sumo-appen får jeg kun sett en PL kanal og den viser ManU... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 At de med ulåste mobiler ikke er oppdatert er jo skandaløst! For det har jeg..... hvorfor har de en slik kundefiendtlig policy? Tror ulåste fra Telenor fortsatt er Telenor branded, og dermed får oppdateringer når Telenor er klare. Ok, så det er telenor som er trege der. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har en "ikke operatørlåst" 920 på Telenor sitt nett selv, og der er ikke Portico oppdateringen tilgjengelig enda. Hvem er det som bestemmer når disse OTA oppdateringene skal slippes på ulåste mobiler? Er det mobiloperatøren du har abonnement hos, Nokia, MS eller marsboere? Trodde også at en av fordelene med å kjøpe ulåst var at jeg skulle få oppdateringer kjappere enn de låste...? jøss... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hvis du savner Spotify, hvorfor ikke prøve Xbox live musikkgreia? Theo: nei, heller motsatt, siden Telenor sine har fått portico. Hva er det du snakker om? Endret 30. januar 2013 av Slai Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) iPhone x og 5 feks har en mye dårligere skjerm. *host* kilde? Hvis du savner Spotify, hvorfor ikke prøve Xbox live musikkgreia? Theo: nei, heller motsatt, siden Telenor sine har fått portico. Hva er det du snakker om? Jeg snakker om det du sier i sitatene. Det ble vel oppklart underveis i tråden selv om det virker uoversiktelig når hvilke får/fikk oppdateringen. Har Wimp gitt ut app ennå? Endret 30. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For de som til stadighet lurer på hvorfor den ene eller andre varianten kommer tidligst. Produsenten bestemmer hvilken variant som får oppdatering først og det legges ut i batcher. I dette tilfellet har Nokia tydeligvis valgt Telenor varianten først og sannsynligvis er det basert på at det er den varianten som har solgt mest. Det er også derfor det stort sett er den generiske som kommer først, fordi det er den flest har kjøpt. Ganske enkelt egentlig.... Det er aldri en operatør som bestemmer noe rundt slipp av oppdateringer men ene og alene produsenten. De klarer ikke slippe alt på samme tid og dermed blir det en prioritert rekkefølge fra deres side, og uansett hva de gjør vil noen måtte vente 1-2 uker lenger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Enkelt men frustrerende å forholde seg til for mange ser det ut til. Og det er ikke nødvendigvis logisk hvorfor de ikke kan sende den til alle samtidig. Android verdenen har noe av det samme men da pga. fragmenteringen i produktene og ikke ifb. med teleoperatørene. Det er merkelig at en som har kjøpt en ulåst telefon fra Telenor ikke kan bruke den generelle oppdateringen så lenge den har riktig språk? Endret 30. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Enkelt men frustrerende å forholde seg til for mange ser det ut til. Riktignok er ikke dette noe verre enn Android verdenen så slik sett bør de fleste være vant til det. Ja det kan være svært frustrerende og det må vel innrømmes at Apple er et hestehode foran de andre på akkurat dette. Spesielt kjedelig er det selvfølgelig når et produkt har større problemer, men å gå fra f.eks ICS til JellyBean på Android klarer jeg å vente et par uker på, om produktet i utgangspunktet fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå