Mr.Static Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har ulåst Lumia 920 (kjøpt på elkjop.no), men har ikke fått oppdatering ennå. Skal alltids klare å vente litt til.... Men det som irriterer meg mer og mer at det samler seg små støvkorn bak glasset på facekameraet! Det blir bare verre og verre, og det er helt tydelig at Nokia har glemt å legge inn en pakning rundt linsen slik at det ikke sniker seg inn støv. Blir det ille nok så har jeg lest at kameraet sliter med å fokusere, samt at nærhetssensoren rett ved siden av også stadig blir narret til å tro at man holder telefonen inn til øret, og dermed slukket displayet straks du starter en samtale.... Sykt irriterende at en så vakker telefon med så til de grader god byggekvalitet mangler pakning rundt kameralinsen! Flere der ute som har funnet støv under frontkameraet? Det er ingen tvil om at min telefon skal inn og få fikset dette ihvertfall! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg hadde problem med nærhetssensoren, men det var et hundehår som var stuck. Ordna seg når jeg tok det ut. Ser ikke noe støv under mitt frontkamera. Aldri brukt kameraet, men. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Men har du forsøkt å tilbakestille telefonen ? Nope.. Har nå funnet at følgende skjer etter oppdateringen: - Har ikke 4G dekning der jeg bor og det er ikke bra nok 3G dekning, når telefonen står på 3G/4G rebooter den seg konstant! - Har satt telefonen på 2G, og den rebooter seg ikke lenger. - Jobber i Oslo der det er 4G dekning, og der rebootet den seg ikke èn eneste gang! Så her er det nok noe alvorlig feil ja.. Forhandler har sagt at jeg må sende den inn til reperasjon, diskuterer med Nokia direkte nå - så vi får se hva de sier! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nei, nå må jeg desverre gå tilbake til Note. Savner noen apps og den store skjermen. Har en 2 uker 920 til salgs om noen er interessert 1 Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) jaja siste sjanse til dritten lumia 920 før jeg bytter den ut med en iphone Endret 29. januar 2013 av Triple_DES 3 Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå har det gått et døgn med oppdateringen installert. Ingen problemer og alt flyter som en drøm. 1 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Flere der ute som har funnet støv under frontkameraet? Det er ingen tvil om at min telefon skal inn og få fikset dette ihvertfall! Low-tech Fix Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Low-tech Fix Hahaha.... Er det mulig sier jeg!? :-) Lenke til kommentar
stue Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 jaja siste sjanse til dritten lumia 920 før jeg bytter den ut med en iphone Ha ha...lykke til Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Reap: hva apps savner du? Av nysgjerrighet . tripledes: håper den smelter fast i bordet ditt mens du oppdaterer 1 Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Etter oppdateringen har kameraet blitt enda dårligere i mørket. holder dere oppdatert når jeg finner noen forbedringer/forverringer Endret 29. januar 2013 av Triple_DES 1 Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) wifi på selvom skjermen er skrudd av!! yees! edit: hm.. ser ut som wifi kobler seg mye fortere på også Endret 29. januar 2013 av Triple_DES Lenke til kommentar
fleur Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har du hatt restarter tidligere eller bare etter oppdatering?? Ikke hatt noen restarter tidligere. Hatt noen få frys, men aldri i forbindelse med lading. Får se om det skjer igjen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Etter oppdateringen har kameraet blitt enda dårligere i mørket. holder dere oppdatert når jeg finner noen forbedringer/forverringer Du sier det som om det var dårlig i mørket tidligere, noe som ikke stemmer. Tok, og tar, veldig gode bilder i mørket. Jeg merker ingen forskjell på før og etter oppdatering på dette. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Ikke hatt noen restarter tidligere. Hatt noen få frys, men aldri i forbindelse med lading. Får se om det skjer igjen Får nå håpe at ikke oppdateringen lager krøll... Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nope.. Har nå funnet at følgende skjer etter oppdateringen: - Har ikke 4G dekning der jeg bor og det er ikke bra nok 3G dekning, når telefonen står på 3G/4G rebooter den seg konstant! - Har satt telefonen på 2G, og den rebooter seg ikke lenger. - Jobber i Oslo der det er 4G dekning, og der rebootet den seg ikke èn eneste gang! Så her er det nok noe alvorlig feil ja.. Forhandler har sagt at jeg må sende den inn til reperasjon, diskuterer med Nokia direkte nå - så vi får se hva de sier! No offense, men synes det er litt rart at du ikke har fått med deg denne feilen før nå. Det har vel blitt diskutert i denne tråden opp og ned i mente. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) No offense, men synes det er litt rart at du ikke har fått med deg denne feilen før nå. Det har vel blitt diskutert i denne tråden opp og ned i mente. Selvsagt har jeg fått med meg det.. Det er noe du ikke har fått med deg : Før oppdateringen hadde jeg også problemer med reboots, det var fordi telefonen stod på 4G, endret denne til 3G - så VIPS var problemet borte.. Etter oppdateringen så stod den fortsatt på 3G, men nå switcher den AUTOMATISK til 4G der det er dekning.. Derfor har jeg nå måtte skru den til 2G, og no more re-boots! Teit, ikke sant? EDIT: Tydeligvis flere som har samme problem etter software oppdateringen! http://forums.whirlpool.net.au/archive/2036907 Dette er rett og slett skikkelig amatørmessig av Nokia/MS! Kan ikke ha en så ustabil telefon, så har nå gått tilbake til Apple! Endret 29. januar 2013 av AudiA3 2 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skjermen min går i svart ved samtaler nå... Etter at jeg legger på tar det ca 5sekunder før jeg får gjort noe. Blandt annet så gjør dette det vanskelig for meg å avslutte en samtale, de andre må legge på 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du har noe (støv eller lignende, hundehår var det i mitt tilfelle) som dekker nærhetssensoren. Den sitter øverst på telefonen, ved frontkameraet der. Den kan også bli lurt om man har screen-protector. Lenke til kommentar
aiaN Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hørt når det kommer til sensor problemer så tar man å slår av telefonen og slår den på i et helt mørkt rom. For den er kuka på oppgraderinga vistnok Leste dette på wpcentral 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå