nokianman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sensoren er vel til høyre for frontkameraet? Støvsamleren min er høyttaleren, der samler det seg litt. Men under kameralinsen og sensoren har jeg ikke noe støv. Svart 920 om det har noe å si. Ja du har helt rett. Den ligger rett over "N" en i Nokia logoen. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det påstås på MP Central at oppdatering nå er aktiv for folk med Telenor abonnement ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Bekreftes. "Downloading updates 40%" Endret 28. januar 2013 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er Nokia sine fix's inkludert i dette (typ kamera og litt annet), eller bare MS ting? Blir uansett greit å få wifi alltid på og andre småting. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jøsses.. Lastet ned! Men fikk "krever handling", har halvt batteri og laderen i, men telefonen sier at "du må lade for å kunne fortsette med oppdateringen"........ BTW, hva gjør denne oppdateringen? Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Til dere som har opdatert til Portico: har dere blitt kvitt den syke lens flaren på bildene? Edit: Det kan jeg finne ut av sjæl, laster ned update Endret 28. januar 2013 av Inspektør Dingseboms Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 BTW, hva gjør denne oppdateringen? Portico oppdateringer: More efficient Messaging, allowing you to save draft messages, edit forwarded multimedia messages, select multiple recipients at once, and respond to a call with a text message Improved performance, audio quality, and connection stability for Bluetooth Improved battery level metering Improved stability, speed, and functionality for the camera Can now better control data costs: you can prevent automatic fallback from a Wi-Fi network to a mobile data network and keep Wi-Fi always on to off-load network usage to Wi-Fi Performance and stability improvements Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Eeeeeehm, min er stuck på 100% - what next? Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Eeeeeehm, min er stuck på 100% - what next? Tok griselang tid på 100% før jeg fikk "innstaller" og telefonen restartet.. Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tok griselang tid på 100% før jeg fikk "innstaller" og telefonen restartet.. Der kom han. Da er det bare å krysse fingrene for at jeg ikke har en murstein når vi møtes på den andre siden.. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fy f.... Nå kvitter jeg meg med telefonen!!! Første inntrykk første halvtimen etter oppdateringen: - BankID fungerer etter flere forsøk (på 4 forsøk) - Brukt i 20minutter etter oppdateringen, jo hva skjer? Telefonen KLIKKER! "Fortsetter...fortsetter........... og fortsetter...." HARD RESET.. Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fy f.... Nå kvitter jeg meg med telefonen!!! Første inntrykk første halvtimen etter oppdateringen: - BankID fungerer etter flere forsøk (på 4 forsøk) - Brukt i 20minutter etter oppdateringen, jo hva skjer? Telefonen KLIKKER! "Fortsetter...fortsetter........... og fortsetter...." HARD RESET.. Noes For sent for meg å snu nå, er på trinn 1 av 4. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen problemer her, så langt. Synes uansett det blir for dumt å avgjøre noe etter 20 minutter. Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Alt på stell så langt her også, men får se i løpet av morgendagen. Telefon skal i hvert fall så i laderen over natta, det er snickers og twist. Lenke til kommentar
aiaN Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har sendt inn min telefon til service for slark og ulyd i alt som heter lydutganger. Er fortsatt knallfornøyd med telefonen. Gleder meg sefølgelig å få den tilbake nå og legge in Portico. Om den ikke er der allerede ^^ Leser til stadig på WPcentral at feil ved telefonen har vært for det meste produksjonsiden. Om man ser bortifra Blutooth og rebootsa den har skapt. Får se når jeg får ny telefon tilbake ^^ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Oppdateringen på tur ned her også Gledes.. ikke at jeg har hatt noen store problemer på telefonen, hadde ett par raptuser rett etter jeg fikk den ifra reparasjon.. men siden har den oppført seg bra. Spent på å se forbedringene med Portico Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Oppdatert her også nå. Tok ca 40min fra jeg startet nedlasting til alt var klart. Sto også sinsykt lenge på 100% nedlasting her. Så ut som det var 3 oppdateringer fra microsoft og 1 fra Nokia. Nå skal den testes med alt av funksjoner fremover. Skal bli spennende å se hvordan den nå oppfører seg? Hadde forresten en frys igjen i morges. Ble vekket av mobil alarmen om morgenen. Etter en halvtime satte jeg meg i bilen for å kjøre på jobb. Så da at det ikke var kontakt med telefonen i radiodisplayet. Da jeg var fremme på jobb så jeg at telefonen hadde låst seg igjen. Så nå får jeg se hvordan handsfree fungerer etter denne oppdateringen. Er det fortsatt samme tullet som det har vært blir det innlevering av telefon neste. Endret 28. januar 2013 av Balder1962 Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Ingen problemer her, så langt. Synes uansett det blir for dumt å avgjøre noe etter 20 minutter. Nå har det gått et par timer og jeg har fått en rebot mens jeg sjekket mail! Rett og slett elendig, dessverre.. EDIT: ENDA(!) en rebot! Hva pokker skjer? Hadde jo mindre rebots før oppdateringen jo!! Dette holder rett og slett ikke.. Ingen andre som har opplevd dette?? Endret 28. januar 2013 av AudiA3 Lenke til kommentar
deatnu Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Blitzen sluttet å virke etter oppdateringen her... noen andre som opplever det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå