Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Sensoren er vel til høyre for frontkameraet? Støvsamleren min er høyttaleren, der samler det seg litt. Men under kameralinsen og sensoren har jeg ikke noe støv. Svart 920 om det har noe å si.

Ja du har helt rett. Den ligger rett over "N" en i Nokia logoen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BTW, hva gjør denne oppdateringen?

Portico oppdateringer:

• More efficient Messaging, allowing you to save draft messages, edit forwarded multimedia messages, select multiple recipients at once, and respond to a call with a text message
  • Improved performance, audio quality, and connection stability for Bluetooth
  • Improved battery level metering
  • Improved stability, speed, and functionality for the camera
  • Can now better control data costs: you can prevent automatic fallback from a Wi-Fi network to a mobile data network and keep Wi-Fi always on to off-load network usage to Wi-Fi
  • Performance and stability improvements

Lenke til kommentar

Fy f.... Nå kvitter jeg meg med telefonen!!!

Første inntrykk første halvtimen etter oppdateringen:

- BankID fungerer etter flere forsøk (på 4 forsøk)

- Brukt i 20minutter etter oppdateringen, jo hva skjer? Telefonen KLIKKER! "Fortsetter...fortsetter........... og fortsetter...."

HARD RESET..

Lenke til kommentar

Fy f.... Nå kvitter jeg meg med telefonen!!!

Første inntrykk første halvtimen etter oppdateringen:

- BankID fungerer etter flere forsøk (på 4 forsøk)

- Brukt i 20minutter etter oppdateringen, jo hva skjer? Telefonen KLIKKER! "Fortsetter...fortsetter........... og fortsetter...."

HARD RESET..

Noes :( For sent for meg å snu nå, er på trinn 1 av 4.

Lenke til kommentar

Har sendt inn min telefon til service for slark og ulyd i alt som heter lydutganger. Er fortsatt knallfornøyd med telefonen. Gleder meg sefølgelig å få den tilbake nå og legge in Portico. Om den ikke er der allerede ^^

Leser til stadig på WPcentral at feil ved telefonen har vært for det meste produksjonsiden. Om man ser bortifra Blutooth og rebootsa den har skapt.

Får se når jeg får ny telefon tilbake ^^

Lenke til kommentar

Oppdatert her også nå. Tok ca 40min fra jeg startet nedlasting til alt var klart. Sto også sinsykt lenge på 100% nedlasting her. Så ut som det var 3 oppdateringer fra microsoft og 1 fra Nokia.

Nå skal den testes med alt av funksjoner fremover. Skal bli spennende å se hvordan den nå oppfører seg?

Hadde forresten en frys igjen i morges. Ble vekket av mobil alarmen om morgenen. Etter en halvtime satte jeg meg i bilen for å kjøre på jobb. Så da at det ikke var kontakt med telefonen i radiodisplayet. Da jeg var fremme på jobb så jeg at telefonen hadde låst seg igjen.

Så nå får jeg se hvordan handsfree fungerer etter denne oppdateringen. Er det fortsatt samme tullet som det har vært blir det innlevering av telefon neste.

Endret av Balder1962
Lenke til kommentar

Ingen problemer her, så langt. Synes uansett det blir for dumt å avgjøre noe etter 20 minutter.

Nå har det gått et par timer og jeg har fått en rebot mens jeg sjekket mail! Rett og slett elendig, dessverre..

EDIT: ENDA(!) en rebot! Hva pokker skjer? Hadde jo mindre rebots før oppdateringen jo!!

Dette holder rett og slett ikke.. Ingen andre som har opplevd dette??

Endret av AudiA3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...