Fytterakkern Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Lefdal skrev at min mobil kom til lager 1 November i går før jeg bestillte. I dag sier de 20 November. Klarte ikke å dy meg selv, om det ikke hjelper. Sendte de en krass mail med min missnøye. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Lefdal skrev at min mobil kom til lager 1 November i går før jeg bestillte. I dag sier de 20 November. Klarte ikke å dy meg selv, om det ikke hjelper. Sendte de en krass mail med min missnøye. ja ser ikke vitsen med å sette datoer, når de ikke vet noe. sto sendes 1nov, ikke forventes sendt. er jo for å kapre kunder, så håpe de ikke avbestiller den Endret 29. oktober 2012 av n900 Lenke til kommentar
jess2310 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som vet hvilke språk Lumia 920 kommer med? Jeg bor i Belgia og har lyst å kjøpe nedi her, men ønsker helst at det er norsk språk på den...... Lenke til kommentar
ltrulsse Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som vet hvilke språk Lumia 920 kommer med? Jeg bor i Belgia og har lyst å kjøpe nedi her, men ønsker helst at det er norsk språk på den...... Du kan endre til norsk språk. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) http://www.phonearen...ovember_id36070 http://www.wpcentral.com/rogers-announce-they-are-preferred-carrier-windows-phone-8 Kan være at vi i Norge og Europa får Lumia 920 om ikke så altfor lenge alikevel. I hvertfall før USA - Canada allerede i dag (?). - Europa førstkommende helg. - USA en gang i løpet av november. Endret 30. oktober 2012 av chrisAK Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fikk svar fra Lefdal i dag, det var klassikeren som ble brukt. De skyldte på Nokia som hadde utsatt leveringen, derav utsettelsen til 20 November. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Vel, det er også det bedriftleverandøren min sier, så det kan jo faktisk stemme. 2 Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg bestilte fra Lefdal i helga da de hadde tilbud med 400 kr avslag og gratis frakt, og for en halv time siden eller noe ringte det en dame fra salgsavdelingen og informerte meg om at telefonen er forsinka og blir sendt den 15. november Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Ringte Nokia Norge og de kunne ikke gi noen eksakt dato, det mente de forhandlerne burde ha kjennskap til. Elkjop visste ingenting annet enn at den er ubekreftet 20.11.12. Prøver Komplett.no nå. Gjør det lettere å kjøpe telefonen Nokia! Lenke til kommentar
n900 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg bestilte fra Lefdal i helga da de hadde tilbud med 400 kr avslag og gratis frakt, og for en halv time siden eller noe ringte det en dame fra salgsavdelingen og informerte meg om at telefonen er forsinka og blir sendt den 15. november fikk samme melding fra lefdal, 15nov. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Står ca. 15November i min melding fra Lefdal, regner med at de kanskje ruter telefon direkte fra leverandören da:) Uansett får nok ikke tak i den så mye raskere uansett, hvis den ikke slippes her i Finland i löpet av denne uken. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) IPhone5 var i den øverste videoen... Det er den som hopper og rister ;-) Men synes tross alt at ip5 gjør det bedre enn Samsung og HTC... Ah da så jeg den, jeg bladde meg for raskt nedover. Nå sitter jeg ikke på noen spesielt god skjerm men jeg får fortsatt inntrykk av at Lumia920 har for sterke farger og er litt for mørk og det virker som iP5 faller godt midt i mellom Lumia 920 og S3, men dette er vanskelig å bedømme utfra étt forhold. Hvis montering ol. ellers er likeverdig (hvordan de to er montert i et stativ) så virker hvertfall 920 å ha bedre IS. Endret 30. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 OIS for å være helt korrekt Lenke til kommentar
Nado Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg satser på at den kommer sent i november. Kompisen min fortalte meg at det tok flere måneder før Lumia 900 kom til Norge. Hvis jeg forstår det riktig, og etter hva Steven Elop har sagt, så satser de på "select countries" Jeg tolker dette som områder hvor det har vært størst etterspørsel for Lumia-mobiler. http://press.nokia.com/2012/10/29/nokia-lumia-920-and-nokia-lumia-820-now-shipping/ *During November, the Nokia Lumia 920 will reach Australia, France, Germany, Hong Kong, India, Italy, Poland, Russia, Saudi Arabia, Thailand, Turkey, the United Arab Emirates, the UK, the US and Vietnam. Nokia har ikke solgt særlig bra her i norden, så jeg tipper vi kan risikere å måtte vente ganske lenge uheldigvis. Forhandlere benytter ca. datoer for å trekke flere kunder antar jeg. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tror ikke vi må vente lengre enn november, men jeg kan jo ta alvorlig feil. Samtlige sider har gått fra tidlig november til litt over midten, de jeg har kontakt med sier at det står på Nokia og har delvis bekreftede datoer rundt 20 november +. Vi får bare kysse fingrene Lumia har jo faktisk ikke solgt så fryktelig dårlig her i Norge såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nå har jeg fått en melding på min tlf. at Nokia 920 kommer meg i hende ca. 15 November. Når du sender meg en melding til min mobil så regner jeg med at det stemmer. Når de sender meg slik info på min personlige telefon uten at jeg har bett om dette og det viser seg ikke å stemme, så ser jeg på dette som hån. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tror ikke vi må vente lengre enn november, men jeg kan jo ta alvorlig feil. Samtlige sider har gått fra tidlig november til litt over midten, de jeg har kontakt med sier at det står på Nokia og har delvis bekreftede datoer rundt 20 november +. Vi får bare kysse fingrene Lumia har jo faktisk ikke solgt så fryktelig dårlig her i Norge såvidt jeg vet. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men etter egen erfaring samt generell usikkerhet fra leverandører og Nokia så... vel jeg er veldig skuffet og samtidig frustrert (er litt utålmodig shitkid kan du si) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hehe, forstår jeg godt! Jeg sliter med nattesøvnen pga dette...en mobil! Ikke bra Endret 30. oktober 2012 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hehe, forstår jeg godt! Jeg sliter med nattesøvnen pga dette...en mobil! Ikke bra Haha, ble nesten litt glad at jeg ikke er den eneste! Når jeg først vil ha noe som jeg har lest meg grundig opp på så blir jeg _litt_ opphengt i det kan du si. Tenker på det store deler av dagen. *flau* 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Etter hva jeg har skjønt så er midten av november (20 nov) mest realistisk. Venter selv spent, men må nok vente noen uker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå