Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nokia solgte 4,4 millioner av den nye Lumia-telefonen i fjerde kvartal.

Apple fortalte torsdag kveld at det solgte 47,8 millioner iPhone i samme periode."

"Nokia-aksjen sendes ned 4,8 prosent i kjølvannet av rapporten."

Ser ikke bra ut :( men når man kommer med en prototype av en telefon så kan man vel ikke forvente mer.

Endret av Triple_DES
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Nokia solgte 4,4 millioner av den nye Lumia-telefonen i fjerde kvartal.

Apple fortalte torsdag kveld at det solgte 47,8 millioner iPhone i samme periode."

"Nokia-aksjen sendes ned 4,8 prosent i kjølvannet av rapporten."

Ser ikke bra ut :( men når man kommer med en prototype av en telefon så kan man vel ikke forvente mer.

hero_front.jpg

Har Apple kommet med en prototype??

Eller er det den håpløst gammeldagse saken du la ut bilde av... ;)

Endret av Xaphoon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som opplever at telefoner ikke kommer igjennom, men går rett på svarer?

Har opplevd dette flere ganger og testet. Når jeg setter telefon over i 3G så kommer de igjennom.

For øvrig fortsatt ikke en eneste frys, lag, glitch =D

+1

Har telenor, men kan ikke bruke 4g'en deres :( Da mottar jeg bare 50% av innkommende samtaler + at utgående samtaler går veldig treigt. 30 sekunder fra jeg trykker "ring" til det faktisk ringer i andre enden. Trenger desperat en oppdatering der...

Lenke til kommentar

Veeeel. Hvis eplet drar noe magisk ut av hatten så blir det bytte tilbake for min del. For de må seriøst fikse stabilitetsproblemene. Slik telefonen oppfører seg nå er den mer til irritasjon en glede.

Og det er jævlig synd for jeg liker WP8 som OS veldig godt. Spesielt integrasjonen mot sosiale medier.

Lenke til kommentar

Vel, markedsverdi styres av markedet slik sett er altså de fleste aktører i det frie markedet "rare". :) At noen produkter har bedre bruktverdi enn andre er forholdsvis vanlig i de fleste kategorier og enkelte er også opptatt av hvordan varen de kjøper holder seg i verdi.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe annet. Folk flest syntes også det er helt greit at menn sloss men å slå en dame er helt absurd feil. Betyr ikke at det ikke er snodig.

Personlig syntes jeg det er interessant at en brukt sgs3 går fortere ned i verdi enn en iPhone.

Men den kan heller tas i iphonetråden, så dropper det i denne tråden som handler om en helt annen telefon.

Lenke til kommentar

+1

Har telenor, men kan ikke bruke 4g'en deres :( Da mottar jeg bare 50% av innkommende samtaler + at utgående samtaler går veldig treigt. 30 sekunder fra jeg trykker "ring" til det faktisk ringer i andre enden. Trenger desperat en oppdatering der...

Ikke hatt noe sånt, men har også mobilen på 3G ettersom det ikke er 4G-nett her ennå...

Hadde den stående på 4G i begynnelsen, men det eneste det resulterte i var at batteriet gikk raskere ned ettersom den hele tiden lette etter et ikkeeksisterende nett...

Lenke til kommentar

Nåvel, at Nokia nå ettersigende har fremgang og Apple nå opplever ganske så store tap; synes jeg er mer interessant enn de faktiske salgstallene i 4.kvartal

Apple tapte 330 mrd ($59 mrd) på Wallstreet i går!

http://e24.no/boers-...rsvant/20327392

Jeg liker Apple, men er redd at med Steve Jobs borte er noe av magien med Apple-produktene borte. De er rett og slett ikke så innovative lengre. Derfor går Apple tilbake, mens Nokia og Samsung går fremover. De produserer rett og slett langt mer sexy og nytenkende mobiler.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...