Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg tilbrakt litt av fritiden med å oversette Week View 8 til norsk. Kommer ikke i neste release i følge utvikleren, den er alt levert til Store. Men den deretter. Så vet dere hvem dere skal skyte om dere ikke liker resultatet... :wee: (Si gjerne fra til meg om dere har kommentarer, når den tid kommer.)

Det er en del valg å gjøre, for eksempel om man skal oversette visse uttrykk. Microsoft oversetter "live tiles" med "dynamiske fliser", så det har jeg valgt å gjøre, men av og til bruker de "live tiles" også på norsk, som et slags trademark.

Jeg gjorde jobben (gratis) fordi jeg liker Week View 8 godt. Mye god informasjon på flisene, og ukeoversikter med mere. Ikke alt er strømlinjet ennå, det skyldes at en del funksjoner mangler i Windows Phone kalender-API'et. Det kommer nok etterhvert.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

En liten oppdatering etter at jeg flashet Portico i helga:

Ingen random reboot etter dette :)

Men det hjalp ikke på mine random frys problemer (hovedsakelig under/rett etter trådløs lading). Men så kom jeg over denne tråden som hintet at Facebook sync kunne være problemet. Jeg slettet Facebook kontoen fra telefonen (brukes ikke, så det var greit ...):

Ingen frys etter dette (siden tirsdag) :D

Da funker telefonen slik den burde ha gjort fra begynnelsen ... håper det fortsetter slik ...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Se der ja :) Det var godt å høre!

Da blir det nok mange glade sjeler der ute når Portico kommer.

Var det facebook synkroniseringen til telefonen som var problemet ditt? Ikke applikasjonen? For den ønsker jeg. Selv om jeg ikke bruker den alt for mye, liker jeg å ha kontaktbilder og muligheten til å se andres bilder osv.

Nå er det også slik at jeg ikke har hatt en eneste restart eller frys slik andre opplever, så det er mulig det holder seg stabilt i Portico også. Det gjenstår å se :)

Har du forresten merket noe forskjell på bildekvaliteten?

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Var det facebook synkroniseringen til telefonen som var problemet ditt? Ikke applikasjonen?

Ikke Appen, nei. Så jeg slettet kontoen fra telefonen (Settings->email+account)

Har du forresten merket noe forskjell på bildekvaliteten?

Jeg er ikke så opptatt av kamera på mobil. Jeg syns bildene er litt bedre (skarpere) enn tidligere (de var mer "grøtete" før Portico, men det kan jo være fotografen). Men som sagt, jeg har ikke veldig fokus på dette ... :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kobler alltid mobilen til bluetooth i bilen og idag mens jeg kjørte kom det plutselig opp et anrop på skjermen, som ble svart av seg selv, prøvde å si "hallo hallo", men ingen der. Så på mobilen min og jeg fikk en melding på samme tidspunkt, ikke noe anrop. Noen som aner hvorfor meldinger kommer opp på bilskjermen som et anrop?

Lenke til kommentar

Noen som opplever at telefoner ikke kommer igjennom, men går rett på svarer?

Har opplevd dette flere ganger og testet. Når jeg setter telefon over i 3G så kommer de igjennom.

For øvrig fortsatt ikke en eneste frys, lag, glitch =D

Lenke til kommentar

Noen som opplever at telefoner ikke kommer igjennom, men går rett på svarer?

Har opplevd dette flere ganger og testet. Når jeg setter telefon over i 3G så kommer de igjennom.

For øvrig fortsatt ikke en eneste frys, lag, glitch =D

Opplevde det idag

Lenke til kommentar

En liten oppdatering etter at jeg flashet Portico i helga:

Ingen random reboot etter dette :)

Men det hjalp ikke på mine random frys problemer (hovedsakelig under/rett etter trådløs lading). Men så kom jeg over denne tråden som hintet at Facebook sync kunne være problemet. Jeg slettet Facebook kontoen fra telefonen (brukes ikke, så det var greit ...):

Ingen frys etter dette (siden tirsdag) :D

Da funker telefonen slik den burde ha gjort fra begynnelsen ... håper det fortsetter slik ...

Ovennevnte post kan sees bort ifra. Fikk akkurat nok en reboot :wallbash: (men det ble ihvertfall ny personlig rekord i tid fra en reboot til den neste ... :hm: )

Noen som har en billig iPhone til salgs?

EDIT:

Der frøs den fa.. meg også !

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...