Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min sønn kjører på Telenor sitt nett for sin internett deling, går helt greit. Problemet er nok heller at man må gå inn og endre parametere for å kjøre internett deling mot Mac-utstyr. Apple har jo vært flinke til å lukke sine brukere inn i en egen Apple verden. Forøvrig en av mine grunner til å velge bort alle produkter fra Apple.

Når det er sagt, velger man alle produkter fra Apple, Macbook, IPhone, IPad, IPod og egen fjernsynsboks fra Apple så får man et totalsystem som spiller veldig godt sammen. Problemet med ikke Apple utstyr er at man ofte må begynne å lete på diveres forumer for å finne ut hvordan man skal integrere det med Apple. :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sikkert andre på dette forumet som kan teste ut dette med internett deling mellom 920 og Mac. Litt rart om ikke det fungerer, selv om det måtte endres noen parametere på gamle Symbian for å få det til.

Jeg går ut ifra at spørsmålstiller har gått inn på innstillinger på 920, valgt internett deling der, for så å velge 920 wifi nett på sin Mac/ipAD og så skrevet inn passordet som vises på instillinger for internettdeling på 920en? Det hjelper ikke å bare ha på datanett på 920 en.

Lenke til kommentar

Nå har mobilen fortsatt ikke kommet fra OneCall. Forhåndsbestilte den i slutten av oktober. Hva mener dere om det?

Skal jeg bare avbestille, og bestille den en annen plass? Er mektig lei av å vente nå.

Ser ikke ut som den er oppført i nettbutikken deres... vet ikke hvor seriøse de er?

Synes det er en ganske håpløs kundeservice med en sånn leveringstid.

Hadde helt klart bestilt et annet sted...

Fikk min 920 26. november fra Telenor...

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som den er oppført i nettbutikken deres... vet ikke hvor seriøse de er?

Synes det er en ganske håpløs kundeservice med en sånn leveringstid.

Hadde helt klart bestilt et annet sted...

Fikk min 920 26. november fra Telenor...

Bestilte også fra One Call i oktober, men ble lei av stadige utsettelser og kundeservice som ikke visste noe. Avbestilte og bestilte på nytt fra Telenor. Fikk min i begynnelsen av desember. Selve avbestillingen fra One Call gikk greit, bortsett fra at det tok nesten 3 uker før jeg fikk tilbake pengene mine. Måtte purre gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

Nå har mobilen fortsatt ikke kommet fra OneCall. Forhåndsbestilte den i slutten av oktober. Hva mener dere om det?

Skal jeg bare avbestille, og bestille den en annen plass? Er mektig lei av å vente nå.

Jeg bestilte fra One Call 23. oktober og fikk den 22. desember. Da jeg spurte dem om det var forskjell på tilgjengelighet blant de ulike fargene sa de at det ikke stemte. De fikk inn alle fargene samtidig. Jeg ville slått til et annet sted.

Lenke til kommentar

Min sønn kjører på Telenor sitt nett for sin internett deling, går helt greit. Problemet er nok heller at man må gå inn og endre parametere for å kjøre internett deling mot Mac-utstyr. Apple har jo vært flinke til å lukke sine brukere inn i en egen Apple verden. Forøvrig en av mine grunner til å velge bort alle produkter fra Apple.

Når det er sagt, velger man alle produkter fra Apple, Macbook, IPhone, IPad, IPod og egen fjernsynsboks fra Apple så får man et totalsystem som spiller veldig godt sammen. Problemet med ikke Apple utstyr er at man ofte må begynne å lete på diveres forumer for å finne ut hvordan man skal integrere det med Apple. :hmm:

Min 920 fungerte knall med internett deling for min Macbook air. Ingen problem.

Lenke til kommentar

Noen som gidder å legge ut en fil med et lite videoklipp tatt med N920 i best mulig kvalitet? Har sett flere videoer på Youtube, men Youtube er jo ikke akkurat kjent for å ha verdens beste kvalitet på videoene sine. Dessuten håndterer ikke internettforbindelsen min å se videoer med 1080 p. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...